Ik wacht nog tot en met zondag en anders mail ik ze volgende week zelf maar.
Ik moet toch weten waar en hoelaat ik me ergens moet melden
31 maart is het zo....
Wel raar dat wij nog niks hebben vernomen.
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Ik heb het even voor je nagevraagd, de info avond is dinsdag 31 maart op de "hasselt hoeve"in Moerkapelle. ( op de bredeweg )
de mail die je hierover zou ontvangen, gaat vanavond of morgen de deur uit. hierin staan de precieze gegevens.
Hoi Esther... Ik zie nu pas dat jij Luca en Bess hebt... wij komen elkaar weleens smiddags tegen in Reeuwijk... leuk. Doe jij ook de dinsdagavond training... Jij hebt toch een Ka
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Ja ik heb inderdaad een blauwe ka, en ben meestal dinsdag/donderdag en vrijdag in het reewijkse hout ( + za/zo samen met mijn man ), ben je inderdaad wel eens tegengekomen, gezellig .
Bess en ik doen ook de dinsdagavond training komend seizoen.
wij zijn vorig seizoen begonnen en doen nu de wintertraining.
groetjes Esther
Nicky ♀ ( 17-04-1991 - 28-05-2004 ) Basra ♂ ( 06-06-2004 - 20-02-2005 ) Luca ♂ (Woefdram's Indy x Fogel Hlara rider on the storm) 28-01-2005 Bess (Code de Honor ) 21-03-2007 Chase (de Kroosthappers Black Chase) 12-03-2011 Jade (de Kroosthappers Precious Jade) 17-03-2012 June (Precious Black gundogs sweet April ) 03-03-2016
Dinsdag a.s. de introductie en ik kan jullie zeggen dat zowel ik als Akka er zin in hebben. Esther met haar woefjes kom ik nu vaak tegen in Reeuwijk en volgens mij kan Esther beamen dat Akka het niet slecht doet... (oef)
Ik ben benieuwd of Akka dinsdag net zo veel zin heeft als overdag. Het is toch een andere omgeving, meer honden om haar heen en meer mensen
We gaan het zien zullen we maar zeggen
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka