De primeur!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Mireille
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Mireille »

Miske schreef:Hé ik ben zo blij voor jullie allemaal!!!

En DANK allemaal mensen voor jullie fijne ontvangst, begeleiding, gastvrijheid, ... en de vele uren puppenknuffels (en bijtspijkers :twisted: ) die ik mocht incasseren. Heeeeeerlijke puppets!

En Dorine, amai amai, jouw Juna is een pittige tante hoor :twisted: :twisted: :twisted: ; kan het ook al heel goed uitleggen!
Kim, ik vond het super dat je erbij was gisteren. Maar dat wist je al he :D
Het samenzijn met de puppen en de puppenclub heb ik op foto's. Zodra ze ge-upload zijn, zal ik ze posten.
Ook de knuffelsessie met Juna is erg mooi om te zien.
groetjes van Mireille
Mireille
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

sbientje schreef:gefeliciteerd, ik las het geloof ik in het dagboek over Juna :) Mireille ook proficiat, Vitus klinkt wel bruut hoor :D
:mrgreen: bruut, haahaha
:D Leuk om te horen!
groetjes van Mireille
Mireille
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Lousje schreef:Heel erg leuk en wat moet het fantastisch zijn om dit zo met elkaar te kunnen delen. :wink:
:) inderdaad heel fijn dat Dorine en ik broer en zussie gaan zien ontwikkelen. Hoewel we een stukje uit elkaar wonen, gaan we zeker veel contact houden. Vitus en Juna gaan allebei een NRV-menu krijgen.
Ik ben alvast erg benieuwd naar hun eerste gezamenlijke NRV eetmoment.
groetjes van Mireille
Mireille
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Dees en Floor schreef:Ooooh en ik vanmorgen Mireille nog pb'en of ze al iets wist en ik heb gewoon niet verder gekeken dan mijn neus lang is :oops: Gefeliciteerd allebei en heel veel plezier samen met jullie roedel :)
Dank je Dees! Ik ga je natuurlijk terug pb-en.
groetjes van Mireille
Mireille
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

taggart schreef:GEFELICITEERD meiden!!!!! :D

Jullie krijgen 2 kanjertjes hoor, ik had de keuze al van Brigitte gehoord en kan me er helemaal bij aansluiten, volgens mij passen deze moppies prima bij jullie!

Ik heb ze vandaag eindelijk weer eens kunnen bewonderen en knuffel, jeetje wat gaat de tijd snel en wat worden ze al groot. Ze zien er super uit, en het zijn heerlijke hondjes!!!
Juna is een pittige tante (net als haar mama volgens mij, en haar oom Frost hahaha)Ook vind ik haar heel mooi geworden en een heerlijk knuffelig vachtje heeft ze :)
Enne Vit had ook meteen mijn hart gestolen, die lijkt veel op Frost toen hij klein was :verliefd1: . Heerlijk mannetje, lief maar toch genoeg pit erin!
Dank je peettante! Heerlijk om te lezen dat Vit je hart gestolen heeft. Hopelijk kun je ook een keer mee met de puppets on tour. Dat zou je pete-puppet geweldig vinden :D
groetjes van Mireille
Jomoke
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jomoke »

Wat een lekkere koppies
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy
lupos

Ongelezen bericht door lupos »

dank allemaal voor de lieve reacties en ik zie dat Juna niets te kort komt hahaha fijn om te lezen :D ach pittig, wat is pittig? Voorlopig laat Juna nog niets zien waarvan ik denk "deja vu whaaaaaaaaa ik wil geen Hagrid meer "dus dan valt het mee hahaha
Ze heeft dit weekend nog een uur in mijn boordje liggen slapen bij het kijken naar de tour. Nu dat kon met Hagrid echt niet toen ie 5 weken was hoor! Dan werd het een worstelpartij om vrij te komen hahaha
Daarnaast is zij ook het meest geschikt om zich staande te houden in de huidige roedel. Het zijn al 3 pittige types en een bedeesde pup zou hier ondergesneeuwd worden. Bij Juna twijfel ik daar niet aan: die zal echt wel correcties gaan ontvangen met haar gedrag, maar zal zich er niet door van de wijs laten brengen en zich prima staande kunnen houden :)
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Wat een leuke pittige foto's. Heel veel geluk straks met deze blonde dame en veel plezier

Pootje van Gina & Akka
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Plaats reactie