Luxe dinertafeltje

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
TamaraKees

Ongelezen bericht door TamaraKees »

Vanmiddag heb ik na het lezen van je topic gelijk hout gehaald ed. dus ik kan aan de slag :) .. en ik plaats hem zodra het helemaal af is
Marcail
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marcail »

Ik moet eerlijk bekennen, dat ik het een geweldig mooi dinertafeltje vind!!!!!
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
TamaraKees

Alleen nog uitharden en dan is Jari's barretje af :)
Boukje

Ongelezen bericht door Boukje »

Ik heb net een kant en klaar tafeltje gekocht, hoeven alleen twee gaten ingemaakt te worden, maar toen ik thuis kwam bleek hij te klein :(
britt2005

Ongelezen bericht door britt2005 »

TamaraKees schreef:Alleen nog uitharden en dan is Jari's barretje af :)
dat doe je rap!

Dus als ik bij je bestel dan is het tafeltije met 4 werkdagen ready! :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
TamaraKees

britt2005 schreef:
dat doe je rap!

Dus als ik bij je bestel dan is het tafeltije met 4 werkdagen ready! :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
:lol: :D
TamaraKees

TamaraKees schreef:
britt2005 schreef:
dat doe je rap!

:lol: :D
ligt aan mijn rooster, toevallig kwam het mooi uit. Ik ben ook iemand die iets wil dat het gelijk moet gebeuren... ik had maandag al hout gehaald en mijn vriend had dinsdag avond pas tijd en zin om aan te beginnen, dus dat vond ik al lang duren .. :oops: eigenlijk vond ik 1 x lakken al gnoeg, maar mijn vriend zei, nee doe nog maar een keer, was ik niet zo mee eens, maar toch maar gedaan, maar ook een dagje verder.. :oops:
TamaraKees

Boukje schreef:Ik heb net een kant en klaar tafeltje gekocht, hoeven alleen twee gaten ingemaakt te worden, maar toen ik thuis kwam bleek hij te klein :(
das wel jammer :( , maar ook wel een optie .. voor de 2 linker handen onder ons 8) (bedoel niet aanvallend hoor :eusahand: :knipoog2:
Tesni

Ongelezen bericht door Tesni »

Dat heb je zeker snel gedaan :D
En hij is ook superleuk geworden!
Hoe hoog heb je hem gemaakt? Hij lijkt zo hoog.
TamaraKees

Tesni schreef:Dat heb je zeker snel gedaan :D
En hij is ook superleuk geworden!
Hoe hoog heb je hem gemaakt? Hij lijkt zo hoog.
43 cm. hij was 41 maar we hebben de pootjes die aan die standaard standaard zat eraf gehaald en op deze gemonteerd, dus kwam 2 cm bij, jari kom er goed bij
Boukje

Ongelezen bericht door Boukje »

TamaraKees schreef:
Boukje schreef:Ik heb net een kant en klaar tafeltje gekocht, hoeven alleen twee gaten ingemaakt te worden, maar toen ik thuis kwam bleek hij te klein :(
das wel jammer :( , maar ook wel een optie .. voor de 2 linker handen onder ons 8) (bedoel niet aanvallend hoor :eusahand: :knipoog2:
Haha, daarom had ik ook een kant en klare in gedachte. Ik heb inderdaad twee linkerhanden.

Die van jou is mooi geworden zeg, knap gedaan! :)
TamaraKees

Boukje schreef:
TamaraKees schreef:
Haha, daarom had ik ook een kant en klare in gedachte. Ik heb inderdaad twee linkerhanden.

Die van jou is mooi geworden zeg, knap gedaan! :)
Dankje, hij is niet zo glad als Tesni en ook niet helemaal hetzelfde, maar ik ben ook een amateur creabea..
britt2005

Ongelezen bericht door britt2005 »

TamaraKees schreef:
Ahhhh, ik voel me zwaar aangevallen :cry: .......

Daarom wil ik hem ook gewoon bestellen :D .....

Maarrrrrr, hij ziet er top uit! :wink:
Brown Bear

Ongelezen bericht door Brown Bear »

wow super leuk zeg
Jomoke
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jomoke »

Heel mooi
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy
Plaats reactie