Dit lijkt toch niets eens op een labrador...
-
Marcail
- Speurneus

- Contacteer:
Zondag avond om 21.30 komt er op sbs6 weer een programma over een hondenhandelaar.
Het programma heet DAS je goed recht.
Het wordt gefilmd met een verborgen camera.
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
-
astrid schilder
Marcail schreef:Zondag avond om 21.30 komt er op sbs6 weer een programma over een hondenhandelaar.
Dat is een goed bericht; misschien geven ze nog iets van informatie wat je kunt doen als je van misstanden op de hoogte bent....
Misschien ook wel zoals werd geopperd een bericht naar de PVD.
Met elkaar moeten we toch iets kunnen verzinnen....
-
thomasenjasper
- Speurneus

- Contacteer:
Deze kennel zit net over de grens, in belgie dus, dus daar
kan de nederlandse overheid niets aan doen.
Het is te triest voor woorden
Als je googled op puppykennel kom je de meest gruwelijke
verhalen tegen.
De beestjes worden geimporteerd uit oostbloklanden. en zitten
daar in allemaal glazen kooitjes.
Je kan ze gratis thuis laten bezorgen en in termijnen betalen

Het is te triest voor woorden
Als je googled op puppykennel kom je de meest gruwelijke
verhalen tegen.
De beestjes worden geimporteerd uit oostbloklanden. en zitten
daar in allemaal glazen kooitjes.
Je kan ze gratis thuis laten bezorgen en in termijnen betalen
Groetjes Sandra, Choco & James
-
rimanime
- Speurneus

Je hebt gelijk. Die smeerlappen weten donders goed waar ze (fout) mee bezig zijn. Maar wellicht is het toch het proberen waard. Zelf ben ik niet goed in het opzetten van een brief. Zal ik Flippie eens vragen ? Of misschien leest iemand dit en zegt "ik stel wel een schrijven op" ........thomasenjasper schreef:Deze kennel zit net over de grens, in belgie dus, dus daar
Het is te triest voor woorden![]()

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
roos
Flippie is een goed ideerimanime schreef:Je hebt gelijk. Die smeerlappen weten donders goed waar ze (fout) mee bezig zijn. Maar wellicht is het toch het proberen waard. Zelf ben ik niet goed in het opzetten van een brief. Zal ik Flippie eens vragen ? Of misschien leest iemand dit en zegt "ik stel wel een schrijven op" ........thomasenjasper schreef:Deze kennel zit net over de grens, in belgie dus, dus daar
Het is te triest voor woorden![]()
Ik ben ook niet zo'n ster in zulke dingen schrijven helaas, of het zin heeft om te doen is een plan b maar nooit geschoten is altijd mis zullen we maar denken
Volgens mij zijn er al zoveel klachten over deze kennel en hij bestaat nog steeds
Vorig jaar hebben we hier ook een topic over gehad, tros radar is hier ook mee bezig geweest geloof ik en nog veel meer mensen, maar tot nog toe zonder resultaat helaas, in dit topic staan wel nare foto's van de puppykennel pups trouwens
http://www.labradorforum.nl/viewtopic.p ... torder=asc" onclick="window.open(this.href);return false;
-
arja
Ze kijken zelfs bang
, als je die in termijnen mag betalen hebben de eigenaars ook geen geld voor de da en die kost bij zulke hondjes een vermogen.
en dan....afmaken omdat t teveel kost
Idd in Baarle Hertog zitten ze ook in hokjes achter glas in het zaagsel
Misschien kan de partij voor dieren er iets aan doen (alleen in Nederland natuurlijk) zolang er mensen zijn die ze kopen blijft er vraag naar en gaan ze gewoon door
en als er dan eentje doodgaat krijgen ze gewoon een andere 
Idd in Baarle Hertog zitten ze ook in hokjes achter glas in het zaagsel
-
Buddy007
- Grote hondenneus

Er is al eens een topic over geweest, maar we zijn nu een aantal maanden verder, maar het gebeurd nog steeds.
En niet alleenlabradors, ook alle andere rassen lijken niet op het ras wat het moet zijn.
Ik heb al even gezocht op internet en kan niet echt vinden of er echt wat aan gedaan kan worden.
Er zijn nog zoveel mensen die wel hun hond daar kopen en er gewoon vol lof over spreken.
En het is harstikke goed dat het steeds weer op tv komt, maar er komt helaas geen verandering in.
En ik wil er niet aan denken wat er gebeurd met de hondjes die niet verkocht worden.
Er is in België toch ook een regeling tegen dierenmishandeling? Ik wil met alle liefde inzetten voor deze dieren, maar wat kunnen we doen?
En niet alleenlabradors, ook alle andere rassen lijken niet op het ras wat het moet zijn.
Ik heb al even gezocht op internet en kan niet echt vinden of er echt wat aan gedaan kan worden.
Er zijn nog zoveel mensen die wel hun hond daar kopen en er gewoon vol lof over spreken.
En het is harstikke goed dat het steeds weer op tv komt, maar er komt helaas geen verandering in.
En ik wil er niet aan denken wat er gebeurd met de hondjes die niet verkocht worden.
Er is in België toch ook een regeling tegen dierenmishandeling? Ik wil met alle liefde inzetten voor deze dieren, maar wat kunnen we doen?
Groetjes Lisanne
-
astrid schilder
Nou het programma van sbs 6 was nou ook niet bijzonder zeg! Het was in alle opzichten behoorlijk oppervlakkig vond ik.
We schieten er niets mee op allemaal! Dat is de enige conclusie die je trekken kunt.
Het is verschrikkelijk, het enige is dat wij als hondeneigenaren wel kunnen doen is aan anderen het verhaal vertellen over wat er zo al voor misstanden zijn in "hondenland".
Veel mensen denken er erg gemakkelijk over het reilen en zeilen in deze, heb ik wel ondervonden.
Don Donquichots zijn we, maar ja beter een Don Donquichot als een struisvogel toch!
We schieten er niets mee op allemaal! Dat is de enige conclusie die je trekken kunt.
Het is verschrikkelijk, het enige is dat wij als hondeneigenaren wel kunnen doen is aan anderen het verhaal vertellen over wat er zo al voor misstanden zijn in "hondenland".
Veel mensen denken er erg gemakkelijk over het reilen en zeilen in deze, heb ik wel ondervonden.
Don Donquichots zijn we, maar ja beter een Don Donquichot als een struisvogel toch!
-
Buddy007
- Grote hondenneus

Inderdaad het programma van gisteravond sloeg eigenlijk nergens op.
Want het heeft niets uitgehaald, voor de zoveelste keer.
Het maakt voor heel veel mensen niets uit, ik heb het ook zo vaak tegen iedereen verteld en een vriendin van mij koopt rustig hier in de dierenwinkel haar pup. Dan is puppykennel in België, maar in Nederland zijn ook zat van die pups en daar word ook niets aan gedaan....
Want het heeft niets uitgehaald, voor de zoveelste keer.
Het maakt voor heel veel mensen niets uit, ik heb het ook zo vaak tegen iedereen verteld en een vriendin van mij koopt rustig hier in de dierenwinkel haar pup. Dan is puppykennel in België, maar in Nederland zijn ook zat van die pups en daar word ook niets aan gedaan....
Groetjes Lisanne
-
liesje
Dit is echt triestig, ik had er geen idee van dat het soms zo erg kan zijn.
Dankzij dit forum zag ik direct in dat ik daar ZEKER geen labje moest gaan kopen.
We zijn heel zorgvuldig geweest in onze keuze en hebben een prachtig reutje.
Maar je hart smelt toch als je die hondje ziet, het is echt te erg voor woorden. Triestig dat dit gebeurt en dat er niks kan aan gedaan worden!!
Dankzij dit forum zag ik direct in dat ik daar ZEKER geen labje moest gaan kopen.
We zijn heel zorgvuldig geweest in onze keuze en hebben een prachtig reutje.
Maar je hart smelt toch als je die hondje ziet, het is echt te erg voor woorden. Triestig dat dit gebeurt en dat er niks kan aan gedaan worden!!
-
Bowy
- Speurneus

- Contacteer:
Haha dat van gister was idd niet veel soeps, De vrouw had naar eigen zeggen heel goed gezocht naar een goed hondje en van welke goede fokker...
En pas toen het hondje parvo had ging ze googlen naar die man en wat bleek.... Er waren veeeeeel meer hondjes als de hare
Sorry maar dan heb je wat mij betreft je toch niet zo goed ingelezen.
En pas toen het hondje parvo had ging ze googlen naar die man en wat bleek.... Er waren veeeeeel meer hondjes als de hare
Sorry maar dan heb je wat mij betreft je toch niet zo goed ingelezen.
-
Jo-Ann
Ik krijg sommige mensen ook niet aan het verstand wat broodfokkers zijn helaas.
Voorbeeldje: Een collega van mij wil een herder, maar 1tje zonder stamboom (want die zijn veel sterker qua gezondheid, krijgen minder vaak ed/hd en worden ouder, jaja!
)
EN hij wil er niet zoveel geld aan uitgeven. Eigenlijk wil hij ook niet een hond uitlaten, dat moeten zijn kinderen dan doen (8 en 10 of zo). Ongelovelijk of niet dan! Ik kan alles er tegen aan gooien, maar het gaat er gewoon niet in. Stomme boer.
Dat is typisch zo een die deze hondjes zou kopen denk ik
Voorbeeldje: Een collega van mij wil een herder, maar 1tje zonder stamboom (want die zijn veel sterker qua gezondheid, krijgen minder vaak ed/hd en worden ouder, jaja!
EN hij wil er niet zoveel geld aan uitgeven. Eigenlijk wil hij ook niet een hond uitlaten, dat moeten zijn kinderen dan doen (8 en 10 of zo). Ongelovelijk of niet dan! Ik kan alles er tegen aan gooien, maar het gaat er gewoon niet in. Stomme boer.
Dat is typisch zo een die deze hondjes zou kopen denk ik
-
Tilly
- Speurneus

- Contacteer:
-
SE-Labradors
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:

Empress Of Brownbank Cottage - Kruimel/Empie