Snap je dat nou.....
-
marianne
slik............... ziet er vreselijk uit, maar zo te zien genieten ze er wel van
Ik ben hier geloof ik nog niet aan toe. Sem krijgt KVV, ook 1x/week pens maar dan uit de vriezer keurig gesneden
Ik ben een slagersdochter en heb vroeger heeeeeel veeeeel pens en hart voor de hond moeten snijden. Die lucht hangt nog in mijn neus :
Wij hebben vlakbij een Ranzijn zitten, misschien moet ik Sem maar eens gaan verwennen met zo'n lap (dan wel een van 1 kg, hihi). Moet ik deze dan in tweeen snijden, pond 's morgens en pond 's avonds??) Wel krijgt hij gedroogde runderlong, vind hij echt super lekker 
-
rimanime
- Speurneus

@ Marianne. Gewoon 1kg in 1x geven. Niet snijden, want dan is effect weg. Hij hoeft dan de rest van de dag niets meer te eten (alhoewel ze hier nog een stuk fruit o.i.d. krijgen) Ik weet zeker dat hij je zeer dankbaar zal zijn 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Julia R
Wat voor tijd geven jullie dit, omdat ze maar 1 x krijgen?rimanime schreef:@ Marianne. Gewoon 1kg in 1x geven. Niet snijden, want dan is effect weg. Hij hoeft dan de rest van de dag niets meer te eten (alhoewel ze hier nog een stuk fruit o.i.d. krijgen) Ik weet zeker dat hij je zeer dankbaar zal zijn
Groetjes julia
-
rimanime
- Speurneus

Ik geef de pens meestal na de grote wandeling zo hebben ze de tijd om lekker uit te buiken. Dit is meestal aan het eind van de ochtendJulia R schreef:Wat voor tijd geven jullie dit, omdat ze maar 1 x krijgen?rimanime schreef:@ Marianne. Gewoon 1kg in 1x geven. Niet snijden, want dan is effect weg. Hij hoeft dan de rest van de dag niets meer te eten (alhoewel ze hier nog een stuk fruit o.i.d. krijgen) Ik weet zeker dat hij je zeer dankbaar zal zijn
Groetjes julia

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Julia R
Oké ga me hier zaterdag mee bezig houden kijken wat ze er van vindenrimanime schreef:Ik geef de pens meestal na de grote wandeling zo hebben ze de tijd om lekker uit te buiken. Dit is meestal aan het eind van de ochtendJulia R schreef:Wat voor tijd geven jullie dit, omdat ze maar 1 x krijgen?rimanime schreef:@ Marianne. Gewoon 1kg in 1x geven. Niet snijden, want dan is effect weg. Hij hoeft dan de rest van de dag niets meer te eten (alhoewel ze hier nog een stuk fruit o.i.d. krijgen) Ik weet zeker dat hij je zeer dankbaar zal zijn
Groetjes julia