hoi Kim,
Ik heb misschien een hele stomme vraag:
Stel je bent al een hele poos met olly onderweg,en olly heeft hoge nood,mag hij dan alleen op jou commando zijn behoefte doen,en hoe merk je dat aan hem?
En stel dat de nood zo hoog is,komt het dan eens voor dat hij dan toch aan je trekt?
Ik vraag dit omdat ik vorige week in de stad was ,en er was een vrouw met een geleide hond,die vrouw had ook nog een stok met 2 rode strepen,er liep een man achter haar,weet niet direkt of man ook bij haar hoorde,maar de hond,moest inderdaad zijn behoefte doen(golden retriever),en trok naar een lantaarnpaal,hierdoor viel vrouw dus over de hond heen,zag niet direct of het een hond in opleiding was,staat toch normaal op zijn tuigje he ?
Ik liep erheen om te vragen of ze zich pijn had gedaan,zei die man eigenlijk een beetje werend het is al in orde,dus neem aan dat hij inderdaad erbij hoorde.
Nu was ik mij dus ook aan het afvragen of het dan geen goed idee is,dat begeleiders,ook herkenbaar zijn door een vestje of zo aan te doen?
ik hoop dat je het niet een al te domme vraag vind,maar we hebben het in ons gezin nog uitgebreid over gehad,en zou toch heel graag weten hoe dat zit.
jou filmpje ziet er in iedergeval toppie uit,en je ziet gewoon de liefdesvonken tussen olly en jou overspatten en dus niet alleen als je hulpmakkertje,maar ook als je allerliefste vriendje.