Onze pup is geboren!! wat zijn we blij..!!
-
- Speurneus
- Contacteer:
Leuk!!! nou dan komen we elkaar vast weer tegen.
Wacht met smart op nieuwe foto's
kijk echt iedere dag of soms wel meerdere keren per dag of er nieuwe foto's of een blogje staat
Pip heeft het natuurlijk hardstikke druk met alle pups en andere labs!! maar wij zijn zo blij en enthousiast dat we natuurlijk niets willen missen
Gister mn vriendje voor "vaderdag" 2 puppy-kong speeltjes gegeven.. hij word wel geen vader maar het idee was wel ff leuk voor onze baby lab.
Een vriendin van ons werkt in een dierenwinkel vanaf begin juli is ze weer terug van verlof.. ga ik meteen pup inkopen doen
Wacht met smart op nieuwe foto's

Pip heeft het natuurlijk hardstikke druk met alle pups en andere labs!! maar wij zijn zo blij en enthousiast dat we natuurlijk niets willen missen

Gister mn vriendje voor "vaderdag" 2 puppy-kong speeltjes gegeven.. hij word wel geen vader maar het idee was wel ff leuk voor onze baby lab.

Een vriendin van ons werkt in een dierenwinkel vanaf begin juli is ze weer terug van verlof.. ga ik meteen pup inkopen doen

Afgelopen woensdag was ik onverwachts vrij.. de keuze was niet moeilijk.. ik wilde bij onze pup gaan kijken!!
Wat zijn ze gegroeid!!! echt zo gaaf om ze weer te zien!!
Ze waren voor de 2de dag buiten, ze spelen veel happen in elkaar staart en oren..
Hier wat fototjes:

Links het gele reutje don juan de andere 2 zijn de gele dames waarvan 1 bij ons komt wonen. Dit horen we pas later 1 vd 2 meisjes blijft waarschijnlijk bij pip en de ander komt bij ons

Spelen.

Delicate Rose als fotomodel.

Wat zijn ze gegroeid!!! echt zo gaaf om ze weer te zien!!
Ze waren voor de 2de dag buiten, ze spelen veel happen in elkaar staart en oren..

Hier wat fototjes:

Links het gele reutje don juan de andere 2 zijn de gele dames waarvan 1 bij ons komt wonen. Dit horen we pas later 1 vd 2 meisjes blijft waarschijnlijk bij pip en de ander komt bij ons

Spelen.

Delicate Rose als fotomodel.

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Zeker, super leuk!! dat wil je inderdaad niet missen!
De volgende afspraak is al gepland en de keer erop gaan we haar ophalen zijn we 4x geweest
kan nu al bijna weer niet wachten hihi.. het komt nu ook echt dichterbij!! over ruim 3 weekjes loopt ons meisje hier al rond!
Hier nog wat nieuwe foto's:
De geeltjes:

drama queen en een zwart zusje:

De volgende afspraak is al gepland en de keer erop gaan we haar ophalen zijn we 4x geweest

Hier nog wat nieuwe foto's:
De geeltjes:

drama queen en een zwart zusje:

-
- Speurneus
-
- Speurneus
Sorry, Had inderdaad een foutje gemaakt met de weken. 3 weken is nog te doen. Ze zijn wel schattig hè...marjolein schreef:Gelukkig zijn het er nu nog maar 3EricaM schreef:Gefeliciteerd! En wat zijn ze nu nog klein hè.. Heerlijk.![]()
Dat worden 8 spannende weken. Succes.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
- Speurneus
- Contacteer:
Ga je in augustus langs bij pip?Marieke schreef:ohw.....wat een prachtige pupsels zijn het he!!! helemaal volkomen normal dat je er helemaal dol op bent!!!jammer dat ze in augustus al weg zijn...

Ik opperde dat idee ook al naar mijn ouders dan kan ik daar volgende jaar met Luna een nachtje naar toe en meteen langs bij de joe battsarm familie! Toen vertelde Pip dat er dit jaar ook iemand dichtbij vakantie kwam vieren en gezellig komt buurten

Ik hou je wel op de hoogte met foto's