jeroen1980 schreef:Mag je in zoetermeer morgen ook zelf in het zwembad op dat moment? Iemand die dat toevallig weet?
Simba ,Nemo en juna zijn in het zwembad geweest
-
Gerritte
- Erelid

groetjes gerritte

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
-
Gerritte
- Erelid

-
thomasenjasper
- Speurneus

- Contacteer:
-
thomasenjasper
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lousje
-
Trea
Re: Simba ,Nemo en juna zijn in het zwembad geweest
[quote="Gerritte"]
Hey Simba wat denk jij?
Deze foto, die kontjes, geweldig!

Hey Simba wat denk jij?
Deze foto, die kontjes, geweldig!
-
Boefie09
-
brigitte064
- Hele grote hondenneus

Leuke foto's
Hier is altijd op werelddierendag zwemmen in Gulpen, ik ben er jaren geleden eens geweest met de opa's Janssen en Co, nou nou, dat was een ervaring
Opa Janssen was toen al ernstig doof, en, hij was altijd al gek op water, dus ik kreeg hem er met geen mogelijkheid meer uit.....en Opa Co vond het water wel prima verder....je kreeg er ook probeerzakjes hondenvoer, dus je raadt het al, die ouwe kippendief was enkel nog maar bezig met zakjes stelen

Hier is altijd op werelddierendag zwemmen in Gulpen, ik ben er jaren geleden eens geweest met de opa's Janssen en Co, nou nou, dat was een ervaring
Opa Janssen was toen al ernstig doof, en, hij was altijd al gek op water, dus ik kreeg hem er met geen mogelijkheid meer uit.....en Opa Co vond het water wel prima verder....je kreeg er ook probeerzakjes hondenvoer, dus je raadt het al, die ouwe kippendief was enkel nog maar bezig met zakjes stelen

-
Dushi
- Speurneus

brigitte064 schreef:Leuke foto's![]()
Hier is altijd op werelddierendag zwemmen in Gulpen, ik ben er jaren geleden eens geweest met de opa's Janssen en Co, nou nou, dat was een ervaring![]()
![]()
![]()
Opa Janssen was toen al ernstig doof, en, hij was altijd al gek op water, dus ik kreeg hem er met geen mogelijkheid meer uit.....en Opa Co vond het water wel prima verder....je kreeg er ook probeerzakjes hondenvoer, dus je raadt het al, die ouwe kippendief was enkel nog maar bezig met zakjes stelen![]()
![]()
Groetjes van Monique
Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
-
laika
- Speurneus

jep 13 sept zwembad de bever in pancrasBoefie09 schreef:Wat gaaf om dat te doen met je honden !!
Las ik nou net iets over dat dat ook in St. Pancras is binnenkort ??
http://www.zwembaddebever.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
brigitte064
- Hele grote hondenneus

Dat nog net niet...Dushi schreef:brigitte064 schreef:Leuke foto's![]()
Hier is altijd op werelddierendag zwemmen in Gulpen, ik ben er jaren geleden eens geweest met de opa's Janssen en Co, nou nou, dat was een ervaring![]()
![]()
![]()
Opa Janssen was toen al ernstig doof, en, hij was altijd al gek op water, dus ik kreeg hem er met geen mogelijkheid meer uit.....en Opa Co vond het water wel prima verder....je kreeg er ook probeerzakjes hondenvoer, dus je raadt het al, die ouwe kippendief was enkel nog maar bezig met zakjes stelen![]()
![]()
![]()
Ik zie jou al staan langs de kant van het zwembad! Moest je uiteindelijk uit je hansopje om het water in te gaan??

Lucas (malthezer) (uit Belgie)