Suzette gebeten...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

fijn dat het zo goed met suus gaat :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Jess

Ongelezen bericht door Jess »

Jeetje, dat is schrikken zeg. Wel heel fijn dat die vrouw zo aardig was en alles al geregeld had. Maar dat haar man dan de hond los laat, snap je dan niet he, zulke mensen.

En aangifte doen is idd erg belangrijk. Zeker als er meerdere mensen zijn die dat (gaan) doen. Dan kan de politie veel meer.

Succes verder met Suzette, gelukkig valt het nog mee, maar hopelijk houdt ze er idd geestelijk niks aan over.
yari
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door yari »

Pffff....dat was zeker schrikken zeg! :shock: :(
Gelukkig dat het met een sisser is afgelopen en het weer goed gaat met je meisje. :)
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
Enver

Ongelezen bericht door Enver »

Ai, dat is niet mis. Soms lijken mensen hun hond na jaren nog niet te kennen.....onbegrijpelijk. Het kan zo ontzettend snel gaan. Sterkte met herstel! En dat met name dat ze er geen angst aan over houdt!
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door esther-sarah »

Suzette heeft vanmorgen in een onbewaakt ogenblik haar wond opengetrokken... Dus ze is nu opgenomen bij de da, en ze gaan nu onder narcose alles weer goed schoonmaken en opnieuw hechten. Ik mocht erbij blijven tot ze sliep en ik word gebeld als ik haar op kan komen halen...

Ben niet blij... Ze heeft er de hele week niet naar omgekeken, en maandag zouden de hechtingen eruit gehaald worden. Het zal gejeukt hebben, en toen is ze gaan bijten, denk ik. Ik heb de hele week zó voorzichtig gedaan en opgelet. Ze mocht niet spelen met andere hondjes, omdat ik bang was voor tandjes en/of nageltjes die achter de krammetjes konden blijven haken.

En nu is die lieve stoute schat dus bij de da...
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
lara-puk

Ongelezen bericht door lara-puk »

ach gossie, dat is echt balen zeg, dat wordt op deze manier nog een langdurige kwestie. Hopelijk kan ze er nu wel afblijven
sterkte er mee!
loesje68

Ongelezen bericht door loesje68 »

Ships, schiet niet op. beterschap en sterkte.
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

He bah wat vervelend! Sterkte ermee!
Knuffel voor Suzette :)
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Ach gossie, zal wel gejeukt hebben, beterschap met haar en voor jou. toch altijd stressen als zoiets gebeurd :groteknuffel:
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

Ach arme suus (en jij natuurlijk!)
Succes!!
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
yosca
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door yosca »

He, dat is vervelend zeg... als iets beter wordt kan het ook zo gaan jeuken. Is ze inmiddels alweer thuis?
Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Oh, wat sneu zeg. Sterkte hoor. Eerst de schrik van die vervelende hond en dan nog bij de DA moeten blijven..
Als ik het zo lees is het gelukkig wel een bikkeltje die dame van jullie, dus ze komt er vast weer helemaal bovenop.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door esther-sarah »

Ik mocht Suzette vanmiddag ophalen, en ze is al weer lekker wakker... :wink: Ze heeft geplast en gepoept, en vanavond een klein beetje gegeten. Ze wilde al weer spelen en achter de kat aan. Ik probeer haar rustig te houden...

Nadat ik haar net even liet plassen kreeg ze een adrenalinekick, en ging door de kamer heen en weer rennen, en maakte een sliding op het kleed voor de bank. En ja hoor, ik zag de bloedvlekken al. Even de da gebeld, en ze zei dat zij het helemaal open heeft gekrabt, zodat het echt een 'nieuwe' schone wond was, en ze heeft hem onderhuids gehecht. Het kan dus zijn dat er een beetje bloed uit komt als er spanning op komt. Geen paniek. Zolang het bloed er niet uit stroomt is er niks aan de hand...

Mijn zus heeft bij Zeeman drie baby-shirtjes gekocht, met lange mouwen. Dus die doe ik wel bij haar aan. Vannacht zal ik wel weer op de bank slapen. Daar gaat mijn training... Had Suus eindelijk weer zover dat ze doorsliep tot kwart voor zeven.
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Jeetje wat kan ik voorstellen dat je daarvan geschrokken bent! Hopelijk gaat het snel een beetje genezen!

Succes met het slapen op de bank..!
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:? Daar ben je dan weer mooi klaar mee.......... ondeugende Suus........... hopelijk geneest het nu ongestoord. :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Plaats reactie