En toen hadden we er drie...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Ik ben gek op tuig van de richel :D
Heerlijk toch, dat gestoei onder je benen of op je schoot, hier gaat het net zo :lol:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

roef schreef:zo leuk om te lezen dit :applaus: ,dat het logeerpartijtje nog maar even mag duren :D
Deze soap duurt 2 weken, 5 februari gaat Thorgal weer naar zijn eigen (en mijn) mammie :wink:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Colmenarena
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Colmenarena »

Gelukkig, nog een week avonturen van het drietal!
Groetjes, Petra en Quinn
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

Pandora schreef:
roef schreef:zo leuk om te lezen dit :applaus: ,dat het logeerpartijtje nog maar even mag duren :D
Deze soap duurt 2 weken, 5 februari gaat Thorgal weer naar zijn eigen (en mijn) mammie :wink:
nou laat maar komen de de volgende aflevering dan :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Pandora
Speurneus
Speurneus

Verlaatte aflevering, het was zoete inval hier :)

Gistermiddag kwamen we een hardloopster tegen. Ze was sprintjes aan het trekken. Ik had Pandora maar even aangelijnd want daar zag ik de staart al overeind komen en als ze ineens begint te sprinten dicht bij Pandora gaat het op zeker niet helemaal goed. Niet dat ze iets doet maar er is niets leuker dan er blaffend achteraan te sprinten :twisted:
Ramses bemoeit zich niet met hardlopers en Thorgal reageerde ook niet.
Ineens hoor ik toch achter me "Rot op, kuthond! :evil: "
Zie ik Thorgal heel gezellig met het meisje meerennen met een kop van "Gezellig toch, samen rennen :hahaha: " Ze kon het niet waarderen :confused: Gelukkig kwam hij meteen toen ik hem riep, de mafkees :gekkebek:

Eenmaal weer thuis kregen ze een kauwstaaf, ik dacht dat dit wel weer kon na 6 zes dagen. Het ging goed ook. Alleen... ik dacht dat de mijne snel konden kauwen :shock: maar die hadden nauwelijks een beginnetje gemaakt toen Thorgal de staaf al half verorberd had. Hij bijt gewoon een stuk af en kauwt die op terwijl het nog helemaal hard is :? Of dit echt zinvol is voor de reiniging van de tandjes :confused: vast niet :D Ik zal het mijn moeder eens vragen maar ik denk niet dat hij vaak zo'n kauwstaaf krijgt :D

Het gaat goed met het zooitje ongeregeld :)

Mijn schoonmoeder verblijft hier tijdelijk. Ze is 86 en nogal wankel ter been maar ze zijn zo voorzichtig met haar. Ze is nog niet een keer ondersteboven gelopen of besprongen door die lomperds. Pandora begroet haar wel op haar achterpoten maar doet dit heel voorzichtig zonder tegen haar aan te leunen, als een circusartiste :D
Echt, de katten zijn lomper want die rennen gewoon over haar heen als ze in haar stoel zit :?
Afbeelding
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:D wat leuk toch die verhalen
wel een chagrijn zeg die hardloopster :mad: hij rende toch alleen maar gezellig mee
knap dat ze rekening houden met de oudere mens
Keo ziet dat verschil echt niet, als hij springt, springt hij tegen iedereen even hard aan, groot/klein, jong of oud
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
roef
Speurneus
Speurneus

pfff je hebt mensen en fietsbellen hoor :roll: wat een m*ts die hardloopster.hier in het park rend af en toe een heerschap rond als we die aan zien komen worden alle honden aangelijnd om dat hij de honden schopt :shock: (moet hij maar 1 keer proberen bij roef :mad: )
je hebt toch een flink ego dan he om te rennen in een losloop gebied :wink: okee hondjes moeten onder apel staan dat vind ik ook,maar ren effe een kilometer verder je rondjes zeg!

knap hoor dat de drie rekening houden met je schoonmoeder,en dat lompe rennen van je katten herken ik ook maar al te goed :twisted: hoezo een kat is zo gratieus :?
Pandora
Speurneus
Speurneus

roef schreef: dat lompe rennen van je katten herken ik ook maar al te goed :twisted: hoezo een kat is zo gratieus :?
Ze zeggen dat een kat zo elegant is dat je ze kunt laten lopen in een porceleinkast... ik vrees dat die van mij de kast zelf ook nog afbreken :?
Afbeelding
roef
Speurneus
Speurneus

:D ik heb beeld :twisted:
en het zijn ook ware evenwichtskunstenaars he :roll: nou die van mij presteerde het om boven in het raamkozijn te springen en er weer uitvallen de andere kant op zo de vijver in vanaf 1 hoog :lol:

maar goed ontopic maar weer :wink:
Pandora
Speurneus
Speurneus

De heren hebben hun favoriete spelletje weer opgepakt: overgooien met een balletje :D
Ze dragen om de beurt een tennisballetje en gooien hem regelmatig naar elkaar toe. Extra spel element is om argeloze voorbijgangers te verleiden tot het gooien van de bal. Als je de bal voor iemand zijn voeten legt en dan met z'n tweeen heeeeel enthousiast gaat staan kijken lukt dat best vaak :D Vooral mannen trappen er meestal wel in :twisted: en dat weten ze al precies :lol:

Ik heb een verjaardagskalender gemaakt voor een vertrekkende collega, met foto's van de pubergroep (heel mooi!). Broer en zus hebben zich kostelijk vermaakt met het verpakkingsmateriaal. De banden die het doosje dicht hielden waren erg leuk om samen aan te hangen en van elkaar af te pakken.
Ramses zag er de lol niet zo van in en zat er een beetje sullig naar te kijken. Af en toe liep hij er tussendoor om te laten weten dat hij er ook nog was :D

Ook een leuk vermaak: bakkenruil! Ze zijn ongeveer gelijktijdig klaar met het leegeten van hun bak en dan doen ze een bakkendans om te controleren of de andere echt niet nog een hapje heeft overgelaten. Dat is nog nooit gebeurd maar je kan het maar beter even controleren :wink:
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

Het regent hier, maar de wandelingen gaan natuurlijk gewoon door :)
Gisteren hebben ze niet zo heel veel gedaan ivm werk en een schoonmoeder die ook aandacht nodig had maar vanmorgen hebben we dat weer ingehaald met een heerlijk lange regen en blubberwandeling :D Op een veld hebben ze vreselijk de beest uit gehangen met als gevolg dat twee van die drie opvallend grijzig waren ipv zwart. In de blubber kan je goede slidings maken, elkaar ondersteboven lopen en lekker modderworstelen :wave: Genieten dus, ook voor het publiek :)
De blubberkonten kwamen gelukkig zelf op het idee om een duik te nemen in een stuk van een brede sloot waar geen ijs meer lag zodat ze wel nat maar niet meer zo vies mee naar huis konden.

We hebben nog een stukje wijk genomen om een beetje uit te lekken, stoeprandjes te oefenen en met z'n drieen netjes mee te lopen. Ze kunnen dat heel netjes, drie riemen relaxed in één hand :applaus: Ik ben trots op ze :pfffff:

Het afdrogen is ook een belevenis met drie honden :? Eerst prinses Pandora, dan Ramses en daarna Thorgal. Dat is de volgorde die ze zelf aangeven :wink:
Afbeelding
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

:lol: Hier is een paar centimeter sneeuw gevallen. Nu weer net boven nul, dus het zal zol wel weer omsmelten in blubberige prut.
Naomie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Naomie »

hahaha torrie heeft het maar naar zijn zin bij tante briepie.:orange4: :orange4:

Even een aanvulling: Thorgal eet thuis geen kauwbotten ( je weet wel die met gedroogde buffelhuid) ... Hij hoeft ze niet en kijkt er niet naar om.... totdat er honden in de buurt zijn die ze wel eten, dan is er inderdaad haast. :twisted:
Ik heb het hier vaak genoeg gezien.,..... maar ja dan zijn er ook 7 concurrenten dus dan mot hij wel... :smiley28:
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

Dit waren van die witte kauwstaven, wel huid maar wit. Die vond hij echt wel lekker want toen Ramses even afgeleid was door de deurbel had hij ook die van Rams ingepikt.

Hij vindt het eten hier sowieso lekker, hij krijgt ook vlees of een beetje vlees door zijn eten.

Maandag moet hij verplicht een paar dagen mee naar de Ardennen, heel vervelend :D , dus ik weet niet of hij volgende week nog weer naar huis wil :)
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ik weet niet of jullie het nog leuk vinden maar ik schrijf gewoon verder...

Leuke conversatie vanmiddag met een voorbijganger :D :

Hij: Dat zijn zeker geen Labradors?!
Ik: Ik dacht van wel...
Hij: Nee hoor, dat zijn geen Labradors!
Ik: Ik heb ze wel gekocht als Labradors.
Hij: Het zijn geen echte!
Ik: Hoe ziet u dat dan?
Hij: Ze hebben een heel andere kop! :confused:
Ik: Ik heb er wel een stamboom bij gekregen.
Hij: Nou, u bent opgelicht hoor! Die stamboom is vervalst. Dit zijn echt geen Labradors.
Ik: O... jeetje :(
Hij: Ja, ik heb er verstand van. Ik heb al heel mijn leven honden. (Hij had twee foeilelijke Cairn Terriers bij zich)
Ik: Nou ja, ze zijn wel lief!
Hij: Ja, dat is ook belangrijk!

Nou, dit zijn ze dan...de nepperds :twisted: (Ik ga echt klagen bij de fokkers :evil: ):

Afbeelding

Afbeelding

Pandora was ook lekker bezig vandaag: Er kwam een mevrouw aan op de fiets met een luid blaffende Dobberman er naast. Die mevrouw was maar aan het zeggen: "Nee, stil, foei, stil, niet blaffen!" maar die Dober trok zich er niks van aan.
Pandora ging het wel even regelen, ze rende op die hond af, gaf hem op zijn kop en ging weer weg. Die hond was stil en onder de indruk (het was een nog jonge reu) en liep rustig mee naast de fiets. Een stukje verderop begon hij weer te keffen. Pandora als een furie erop af :evil: en hij was weer stil :eusashhh: Hij wilde weer zijn bek opendoen maar keek eerst even naar Pandora (haar staart ging al de lucht in :twisted: ) ...en hield zijn snuit :eusashhh: :lol:
Die mevrouw riep: "Kan ik haar niet een weekje lenen?" :lol:

De brokjesdief op heterdaad betrapt :D :

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie