Geslaagd!

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Flyball beginners is van 10.15 tot 11.15 :) Als het rotweer is heb ik een (leren) hoed op. Ik help Leidie met op de bak staan tijdens de training. Ik ga naar jullie uitkijken!
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Marianna

Ongelezen bericht door Marianna »

Nou, da's goed gelukt! Ben je nog gaan trainen om 9.00 uur? Na afloop merk ik dat manlief nooit zo veel geduld heeft om op me te wachten als ik mensen wil spreken! Blijkbaar heeft hij dan lang genoeg die kantine gezien! Vond het erg leuk om je in ieder geval alvast even gezien en gesproken te hebben! Die hod stond je leuk! Knap je al wat op? Misschien zien we elkaar zaterdag wel weer...ik weet nu hoe ik je herken! Lina is een super mooi en lief hondje! Groetjes en fijne dagen! Marianna
riwka
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door riwka »

Hoi Saskia,

Dan stond jij bij funny o te kijken om 11.30 uur!
Ik herkende je niet met die mooie hoed op...
Zal volgende keer beter kijken.

@ Marianne; dat is toch een mannen kwaal hoor als wij vrouwen even willen bijkletsen dan moeten zij er nodig vandoor!!

groetjes riwka en Storm
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
Marianna

riwka schreef:@ Marianne; dat is toch een mannen kwaal hoor als wij vrouwen even willen bijkletsen dan moeten zij er nodig vandoor!!groetjes riwka en Storm
Ja Riwka, dat vond ik nou ook! En dat is juist zo leuk van trainen, dat je andere hondeneigenaren leert kennen en je passie kunt delen. Maar hij heeft dan trek in zijn sigaar en koffie! LOL!

Ga jij morgen nog lopen in het park? Zo ja, hoe laat? Misschien leuk om de hondjes even lekkerr te laten spelen? Vandaag geoefend of Flopke wilde zwemmen, maar dat blijft ze te eng vinden nog! Komt nog wel! groetjes, Marianna
riwka
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door riwka »

Marianna schreef:
riwka schreef:@ Marianne; dat is toch een mannen kwaal hoor als wij vrouwen even willen bijkletsen dan moeten zij er nodig vandoor!!groetjes riwka en Storm
Ja Riwka, dat vond ik nou ook! En dat is juist zo leuk van trainen, dat je andere hondeneigenaren leert kennen en je passie kunt delen. Maar hij heeft dan trek in zijn sigaar en koffie! LOL!

Ga jij morgen nog lopen in het park? Zo ja, hoe laat? Misschien leuk om de hondjes even lekkerr te laten spelen? Vandaag geoefend of Flopke wilde zwemmen, maar dat blijft ze te eng vinden nog! Komt nog wel! groetjes, Marianna
Ik zal kijken of ik volgende week zaterdag wat eerder op het veld kan zijn, kan ik ook even naar Flobke kijken! Tip laat hem zijn sigaar meenemen 8)

Bedoelde je of ik met Storm naar het park ging :oops: Te laat gelezen.
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

riwka schreef:Hoi Saskia,

Dan stond jij bij funny o te kijken om 11.30 uur!
Ik herkende je niet met die mooie hoed op...
Zal volgende keer beter kijken.

@ Marianne; dat is toch een mannen kwaal hoor als wij vrouwen even willen bijkletsen dan moeten zij er nodig vandoor!!

groetjes riwka en Storm
Ja, ik stond te kijken of het nog iets voor Missy zou zijn............... om haar bezig te houden he. :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Marianna

Ik zal kijken of ik volgende week zaterdag wat eerder op het veld kan zijn, kan ik ook even naar Flobke kijken! Tip laat hem zijn sigaar meenemen 8)

Bedoelde je of ik met Storm naar het park ging :oops: Te laat gelezen.
Ja, dat laatste, maar geeft niet hoor. Misschien lukt het ons om mee te lopen volgende week in Pampushout. Zit alleen even met vervoer, want manlief houdt er niet zo van om taxichaufeur te spelen, want zelf kan hij absoluut niet mee wandelen en moet dus bij de auto wachten. Die sigaren heeft ie altijd al mee hoor naar de training! Maar zelfs dat helpt niet om zijn onrust te bedwingen als ik met anderen wil kletsen! En dan heb je zelf ook geen rust in je lijf he! Ach, verder is ie echt wel lief hoor LOL!
Plaats reactie