Tiene schreef:Zoals je zegt is het nogal heftig geweest de laatste tijd en ben je moe, mss is het nu de tijd om jezelf de nodige rust te geven, terug op adem komen bij manier van spreken, de batterijen opladen en goede energie opdoen voor een nieuwe nieuwe pupperd, maar dan op jou tempo, de tijd nemen voor jezelf en dan komt de beslissing zonder twijfels
Wat je ook belsist, ik wens je het beste toe
Lief van je om zo te denken.
Het is zeker zo dat ik even de tijd moet hebben om wat tot rust te komen, en vwb mijn zoon weer wat vertrouwen te krijgen in de toekomst. Maar ik ben onlangs al wat minder gaan werken, dus dat is al wat rustiger. Daarbij haalde ik zoveel rust en ontspanning uit het wandelen met Sjakie, dat is ook iets wat ik nu erg mis. Ik bedoel: wandelen met een iPod is toch net iets minder leuk dan wandelen met een gekke lab....
Dus ik denk dat het pupje me plezier gaat brengen. Ik ben alleen zo'n typje wat graag alles onder controle heeft, en dat wordt met een puppy toch wel wat onzekerder. Maar leuk onzeker hoor, dat wel!!
Zootje schreef:Gefeliciteerd met jullie nieuwe aankomende labje! Hebben jullie ook al een naam bedacht of niet?
Nee we zijn nog druk bezig. Het grappige is dat we nog geen beslissing hadden genomen en opeens tijdens het eten met zijn allen aan het namen bedenken waren. Toen wisten we opeens wat we moesten doen....
Saskia.Bernadette schreef:Ohh en een naam is echt belangrijk hoor. Bruin Teefje he?
Jullie hebben nog wel een paar weken toch?
Gelukkig duurt het nog even, ik vind namen voor reuen allemaal veel leuker. Vandaar dat we bij onze vorige hond ook voor Sjakie hebben gekozen, ben niet zo van de 'lieve' namen zeg maar.
Dus wie weet krijgt dit teefje ook wel weer een jongensnaam
Saskia.Bernadette schreef:Ohh en een naam is echt belangrijk hoor. Bruin Teefje he?
Gelukkig duurt het nog even, ik vind namen voor reuen allemaal veel leuker. Vandaar dat we bij onze vorige hond ook voor Sjakie hebben gekozen, ben niet zo van de 'lieve' namen zeg maar.
Er zijn veel namen die voor teven en reuen kunnen hoor.
hey wat leuk annemarie! ik was te laat om advies te geven, maar eigenlijk ben ik daar toch heel slecht in Dus gefeliciteerd met jullie aankomende nieuwe dame!
vind ik nu ook,meisjes namen zijn vaak zo zoet,
ken zelf een tekkel die cees heet, ook een teefje of het door de naam komt weet ik niet maar het is echt een stoer wijffie
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Gefeliciteerd genietse van de pup, en veel succes met het bedenken van namen. Ik vind Max voor een vrouwtje ook leuk niet echt een vrouwennnaam maar ben zelf ook geen wonder in namen verzinnen.