Waneer is het genoeg
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
Lieve Sylvia, de beslissing die je hebt genomen is uit liefde voor Gabber. En liefde is zoiets moois, Gabber neemt jou mee in zijn hart en hij blijft hier bij jou. En wat een liefde hebben jullie elkaar mogen geven in die ruim 14 jaar, wat een rijkdom!
Ik denk aan jullie!
Gabber geef Youri, mijn lieve oude mannetje, een kus van zijn vrouwtje en vertel hem dat ik weet dat hij bij me is.
Veel liefs van Alice.
Ik denk aan jullie!
Gabber geef Youri, mijn lieve oude mannetje, een kus van zijn vrouwtje en vertel hem dat ik weet dat hij bij me is.
Veel liefs van Alice.

-
- Speurneus
- Contacteer:
Heel veel sterkte morgen. Dat wordt een zware dag voor jullie. Ik leef heel erg mee want ik weet wat je gaat doormaken. Je doet dit uit liefde voor Gabber en weet dat dit het beste is voor hem. Maar... Straks blijven jullie achter met verdriet en leegte..
Ik denk morgen aan jullie!!
Heel veel liefs van ons!
Ik denk morgen aan jullie!!
Heel veel liefs van ons!

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
-
- Speurneus
Welke woorden kun je schrijven, welke woorden kunnen uitdrukken wat je voelt als je je maatje van zo vele jaren moet laten gaan, als het afscheid zo dichtbij komt...
Vele hier kennen het, zijn jullie hierin voorgegaan.
Woorden zijn er niet, woorden kunnen het niet beschrijven, maar vele leven met jullie mee, voelen met jullie mee, zullen in gedachten bij jullie zijn.
In liefde loslaten wat jij het liefst altijd dichtbij wilt houden is het liefste wat jullie nu voor Gabber kunnen doen.
Sterkte...
Vele hier kennen het, zijn jullie hierin voorgegaan.
Woorden zijn er niet, woorden kunnen het niet beschrijven, maar vele leven met jullie mee, voelen met jullie mee, zullen in gedachten bij jullie zijn.
In liefde loslaten wat jij het liefst altijd dichtbij wilt houden is het liefste wat jullie nu voor Gabber kunnen doen.
Sterkte...
-
- Speurneus
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer: