? Je kunt toch zelf met Flopke flyballen?Marianna schreef:Saskia, Bram mag tijdens de les GH2 doen omdat hij op 19 juni zijn ringtraining mag uitbreiden LOL! Ben ff kwijt in welke show! Mazzelkont met zijn pizza! Ben blij dat wij net weg waren.......anders had hij met Flopke nog om de pizza mogen vechten als ze durft om het hem te betwisten! Ze had alle takken al voor hem weg gewerkt! Dus hij kon ook wei8nig anders LOL! Vind die mensen ook niet slim hoor! Ja, je schaamt je dood, maar op dat strandje heb ik er echt minder moeite mee, dan moeten ze maar niet net daar gaan zitten. Even verderop kun je ook heerlijk zitten met picknick tafels en alles en zijn er veel minder honden. Wij gaan straks nog ff! Flopke begint de smaak te pakken te krijgen van het zwemmen en doet het echt nu kleine stukjes. Dus even vol houden nu! Heb haar net ingeschreven voor de GH2 na de zomer.....flyball gaan we toch later mee beginnen. Dit kan ik zelf doen en dat vind ik toch leuker als met een handler. Maar ik vond het reuze om te zien gisteren!
Ik schaam me kapot!
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
Charella
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
-
luka
-
monique1977
-
Jitske-Esther
dat is zo, het hoort niet en het is een vrij land, je mag zitten picknikken waar je wil.witje schreef:Dus de mensen hebben zelf aanleiding gegeven door een pizza te gaan eten op een hondenstrand? Sorry hoor, dat vind ik echt te ver gaan.
Het strand is niet alleen voor honden.
Gelukkig vatten de mensen het goed op, maar dat een hond zomaar iemand z'n pizza opeet, dat hoort echt niet, en kun je niet goedpraten doordat de mensen en niet hadden mogen zitten eten.
Beter inderdaad om je hond aan de lijn te houden als je hem niet 100% onder controle hebt.
Marijke
maar je gaat toch ook niet op de snelweg wandelen en dan boos zijn dat er een vrachtwagen over je heen dendert ? ...
-
AnP
- Hele grote hondenneus

Nou aanleiding gaat wat te ver, je mag picknicken waar het is toegestaan net zoals je hond los mag op die PAAR plekjes waar het mag. Tuurlijk moet je hond luisteren, maar het is net menselijk he foutjes maken.... en er luistert geeneen hond voor de volle 100% net zoals er geen 100% perfecte foutloze mensen rondlopen, dat bestaat simpelweg niet.witje schreef:Dus de mensen hebben zelf aanleiding gegeven door een pizza te gaan eten op een hondenstrand? Sorry hoor, dat vind ik echt te ver gaan.
Het strand is niet alleen voor honden.
Gelukkig vatten de mensen het goed op, maar dat een hond zomaar iemand z'n pizza opeet, dat hoort echt niet, en kun je niet goedpraten doordat de mensen en niet hadden mogen zitten eten.
Beter inderdaad om je hond aan de lijn te houden als je hem niet 100% onder controle hebt.
Marijke
Wanneer je op de grond gaat zitten picknicken/ pizza eten in een losloopgebied, tsja, dan loop je en neem je het risico dat er een hond komt kijken. Dat dat vervelend is natuurlijk maar dan kan je van tevoren wel verwachten.
Daarnaast hoeveel losloopgebieden zijn er vergeleken met alle recreatieve mogelijkheden waar je kan picknicken? Ze hoeven niet persé middenin een losloopgebied te gaan zitten. Een beetje bewust zijn van wat je waar gaat doen is wel zo prettig, aangezien dit ook van de hondenbezitters verwacht wordt!!
-
EricaM
- Speurneus

Dit zal altijd een discussiepunt blijven, waar je niet uit gaat komen. Mijns inziens hebben alle partijen in zekere zin gelijk. Ikzelf sta er ook zo in dat ik denk van ach.... moet je maar niet op een hondenstrandje gaan zitten.
En til er dan ook niet te zwaar aan dat zoiets gebeurt.
Aan de andere kant begrijp ik ook dat er mensen zijn, die daar niet eens aan denken. Stel je fietst/wandelt ergens, ziet een plas waar het lekker rustig is. Denkt van hé, dat is een leuk plekje. Daar kan ik vanavond misschien wel even gezellig gaan picknicken...
Ik kan me voorstellen dat je dan niet eerst gaat checken of het een hondenstrand is.
Zelf kijk ik, en dat geldt ongetwijfeld voor ons als hondenliefhebber allemaal, bij iedere leuk plekje of de hond daar los kan. Maar ja... dat kun je niet van iedereen verwachten.
Ik vind het wel super dat bijna iedereen in een deuk ligt om zo'n Bram aktie en dat er maar weinig mensen zijn die er zo zwaar aan tillen.

Aan de andere kant begrijp ik ook dat er mensen zijn, die daar niet eens aan denken. Stel je fietst/wandelt ergens, ziet een plas waar het lekker rustig is. Denkt van hé, dat is een leuk plekje. Daar kan ik vanavond misschien wel even gezellig gaan picknicken...
Ik kan me voorstellen dat je dan niet eerst gaat checken of het een hondenstrand is.
Zelf kijk ik, en dat geldt ongetwijfeld voor ons als hondenliefhebber allemaal, bij iedere leuk plekje of de hond daar los kan. Maar ja... dat kun je niet van iedereen verwachten.
Ik vind het wel super dat bijna iedereen in een deuk ligt om zo'n Bram aktie en dat er maar weinig mensen zijn die er zo zwaar aan tillen.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
EricaM
- Speurneus

-
Marianna
Veel succes morgen, want wij zijn pas later op de training, dus zien we jullie niet je best doen! Wat leuk dat jullie verder gaan! Inderdaad Brammetje neemt soms nog wel eens een loopje met wat dingen, maar welke puberale hond niet! Hij weet precies wanneer hij wel moet luisteren...op het examen! Ik loop er ook over te denken om voorlopig maar door te blijven gaan met de gehoorzaamheids cursussen (eerst dus in sept de GH2 nog), gewoon omdat ik het zelf kan met Flopke en ook erg leuk vind om met haar aan het werk te gaan op die manier. En als je er plezier in hebt is dat toch het belangrijkste? Ja, dat ie luistert is ook erg prettig!EricaM schreef:Ik heb Bram ingeschreven voor VGG, voor het geval hij slaagt voor GH2. Wat mij betreft kan hij namelijk nog wel wat gehoorzamer worden.riwka schreef:Succes Zaterdag!! Gaat jullie lukken!! Wat gaan jullie hierna doen?