Pupjes april/mei/juni

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Nathalie01 schreef:
Wij gaan echt gelijk op! en wat een leuke originele naam Cashew haha hoe kom je daar op als ik vragen mag?
dat vroegen mensen ook toen we Cacao verzonnen. Ik heb eigenlijk al jaren geroepen:'ik wil een bruine lab en ik noem dr Cacao'. We wilden graag een naam die iets met eten te maken had aangezien mijn vriend kok is en ik gek ben op bakken. Toen we hoorden dat Herman den Blijker zijn hond Truffel had genoemd vonden we dat zo geweldig. Dus Cacao was een naam die kon.

Voor ons tweede (blonde) hondje, hebben we getwijfeld tussen Noga ( nougat) en Cashew. Vanwege de lichtbruine kleur van de cashewnoot die lijkt op de kleur van de blonde donkere hondjes.

Zo dus ;)
momo

Ongelezen bericht door momo »

Jeetje wat een hoop puppies al:
:verliefd1: GUUS :verliefd1: SENNA :verliefd1: BEN :verliefd1: DEX :verliefd1: CASHEW :verliefd1: TESS :verliefd1: LEENTJE
Niemand vergeten?
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Ja nu je het zegt, echt al veel puppies :verliefd1:

Kirsten, echt super origineel jullie namen!! Leuk dat t ook verwijst naar iets wat jullie bezig houdt :)

Zijn er verder nog namen met betekenissen onder de puppies?
Guus in ieder geval niet, we wilden een nederlandse naam die volgens ons lief en vriendelijk klinkt. :)
Elise93

Ongelezen bericht door Elise93 »

Bij ons verder geen bijzondere betekenis, wij dachten leuk, een naam die je nooit hoort. Nou ik weet nu wel beter, er zijn heel veel Sennaatjes :lol:

Maar inderdaad zeg, Cacao en Cashew zijn echt leuk!! Zelf ben ik dol op chocola, dus ik vond het wel leuk dat Senna haar stamboomnaam Bon Bon werd :D
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Ik ben ook erg benieuwd welke naam Cashew vanuit het nest meekrijgt!
saskia burghout
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door saskia burghout »

momo schreef:Jeetje wat een hoop puppies al:
:verliefd1: GUUS :verliefd1: SENNA :verliefd1: BEN :verliefd1: DEX :verliefd1: CASHEW :verliefd1: TESS :verliefd1: LEENTJE :verliefd1: ACE (komt 5 juni :verliefd1:
Niemand vergeten?
:verliefd1:
Linnie

En we zijn alweer een dagje dichter bij de komst van onze puppertjes :verliefd1: ;)
richard

Ongelezen bericht door richard »

nog 3 keer slapen mijn vrouw en de kinderen en eigenlijk ik ook kunnnen niet wachten tot zaterdag om tess te halen :D
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

richard schreef:nog 3 keer slapen mijn vrouw en de kinderen en eigenlijk ik ook kunnnen niet wachten tot zaterdag om tess te halen :D
Geniet nog maar even van je "gewone" nachtrust. Vanaf zaterdag zal dat wel een tijdje anders worden!!! :D
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Succes met wachten allemaal zeg.. Wat een prachtige pupjes :D Wil meer foto's zien hoor geniet hier op en top van :D
yosca
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door yosca »

Leuk al die nieuwe pupsels!!!.... Genieten maar!
Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.
Linnie

Zootje: Vrijdag en zaterdag krijgen een paar hun pupseltje al en ik ga zondag weer op puppenvisite, dus denk dat het weekend er heeeel wat foto's geplaatst worden :D :verliefd1:
Icegirl

Ongelezen bericht door Icegirl »

Milo is van 7 maart maar 1 mei thuis gekomen
Linnie

Icegirl schreef:Milo is van 7 maart maar 1 mei thuis gekomen
Nog een 'mei'pupje dus :) Ik ga zelf ook uit van de dag dat Guus ons huis (en hart :verliefd1: ) binnen komt stormen, bij ons is dan juni.

Foto's!!!!!!!!! ;)
Icegirl

Ongelezen bericht door Icegirl »

Lekker aan het spelen met mijn aapje:
http://i827.photobucket.com/albums/zz19 ... G_0830.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Met Baasje op de foto.
http://i827.photobucket.com/albums/zz19 ... G_0901.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Effe langs mijn zusjes:
http://i827.photobucket.com/albums/zz19 ... G_0894.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i827.photobucket.com/albums/zz19 ... G_0891.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
En zo heb ik er nog 200 denk

Foto's maximaal 640x480!
Plaats reactie