Bbq-en...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Ik was gister bij mijn ouders aan het eten, en als toetje hadden we lekker schepijs.

Ik vraag me iedere keer toch af, waarom Cacao helemaal wild wordt als ze mijn vader ziet.

Nu weet ik het. Ze krijgt een hapje ijs.

Ik zag het in mijn ooghoek, en meteen PAP WAT DOE JE! Zit hij daar als een klein kind stiekempjes te lachen..

Nou ja, om dat beeld moest ik toch ook wel weer erg lachen.

Gelukkig heeft Cacao geen allergiën, en heb ik nu wel duidelijk gemaakt dat ik het écht niet meer wil hebben, maar ik kan jouw frustratie goed begrijpen. Nee = Nee. En dus ook niet een klein beetje.

Heb je nog een reactie gehad van de mensen aan wie je de kopie van de DA-rekening hebt gestuurd?
Desiree
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Desiree »

Onbegrijpelijk dat mensen zo doen :mad: .

Hoe reageerde jouw vriendin? Of deed zij net zo hard mee? Daar zou ik dan nog het meest boos op zijn :oops:
Groetjes,
Désirée

Afbeelding
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Het gaat gelukkig weer goed met mn blondje. Hij is weer vrolijk, zn ontlasting was vanavond vast genoeg om op te kunnen rapen en zn oogjes staan weer op ondeugend.

Wat betreft de mail heb ik wel reactie van mn vriendin, die is zich helemaal te pletter geschrokken en heeft excuus gemaakt. We hebben afgesproken dat ze met de groep aanwezigen de da kosten betaalt. Ze werd heel boos toen ze hoorde welke opmerking er was gemaakt en zou die persoon daar zeker ook over bellen. Haar eigen hond heeft al jaren een pollen en mijt allergie..
Gelukkig is het tussen ons uitgepraat, maar ik zal Max niet snel meer meenemen naar zoiets.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Fijn dat het met Max weer goed gaat en dat het met je vriendin is uitgepraat.

En hopelijk gaan er bij die bbq-gasten de ogen open, zo lekker luchtig doen en tegen het verzoek van het baasje ingaan, met zulke gevolgen voor de hond.
samantha705

Ongelezen bericht door samantha705 »

Gelukkig gaat het met Max al weer beter. Maar ik kan me voorstellen dat je Max niet meer snel meeneemt naar zoiets (of zelfs helemaal niet meer gaat).

Als ik hier thuis een verjaardag vierde en er veel mensen kwamen, dan ging Kaya naar het huis van mijn schoonouders (wonen vrijwel aan de overkant), omdat ik ook een aantal familieleden heb die toch stiekem onder de tafel wat geven. Vanaf dit jaar is dit opgelost, die mensen die ik toch enkel een paar keer per jaar zie op verjaardagen van familie, die worden gewoon niet meer uitgenodigd. En de mensen die wel komen weten dat ze niks mag hebben.

Maar het is inderdaad altijd erg frustrerend als mensen jouw verzoek negeren. Zou jij eens moeten doen bij hun kinderen, volstoppen met snoep en rommel....denk dat de reacties dan heel anders zijn. Terwijl onze honden toch gewoon echt onze kindjes zijn.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

fijn dat max weer opgeknapt is,en ook prettig dat ze de da rekening gaan betalen(wat ik niet meer als normaal vind)
hopelijk bedenken ze zich nu een volgende keer als ze een hond zo maar iets geven.het ergste vind ik dat je ze vooraf hebt gevraagt om niks te geven en ze doen het toch! :mad:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat goed dat ze de rekening willen betalen.
Fijn dat Max weer de oude is :)
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

gelukkig gaat het met Max weer helemaal goed.
jammer dat die mensen jou niet serieus hebben genomen en dat Max zo ziek moest worden door hun stomme toe doen.
Hopelijk hebben die mensen ervan geleerd en nemen ze je voortaan wel serieus.
Wel fijn dat het met die vriendin wel is uitgepraat want het zou jammer zijn dat door zulke mensen jullie vriendschap naar de knoppen gaat.
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Fijn dat Max weer is opgeknapt en dat het tussen die vriendin en jou is uitgepraat. Wat kunnen sommige mensen toch stom zijn he. Ik woon hier nu nog niet zolang en een paar weken geleden stonden mijn hondjes bij het hek van de buren (ze krijgen vaak wat "lekkers" van de buurvrouw) vertelde ze dat ze ze een knakworstje had gegeven. Ik durf vaak niets te zeggen maar heb toch maar vriendelijk gevraagd of ze dat niet meer wilde doen een hondenkoekje vind ik nog wel goed maar dit vind ik niet tof.
Groetjes van Erna
Plaats reactie