miranda schreef:Hoi Roef en hoe gaat het nu met treibballtraining??
Nog veel bijgeleerd??
Ik ben benieuwd of je nog steeds vorderingen maakt ,zal vast wel.

we hebben deze zaterdag voor het eerst weer in de hal getraind,dus ja dat was weer spannend voor meneer
even een kwartiertje aandachtsoefeningen gedaan en hij ging als de brandweer
andere honden negeerde hij en als ik iets moest pakken bleef hij netjes zitten of volgde los naast(lang leve G&G

)
de trainer van G&G was er ook en geloofde zijn ogen niet: is dat roef de doerak? yup helemaal
voor de trainer ook maar bewezen dat roef G&G helemaal zat was,die had zoiets van je moet door gaan voor landelijk dan komt de lol vanzelf wel weer.het is even een fase bij roef.
nou niet dus en ik ben blij dat ik nu treibbal met roef,als ik nu naar hem kijk dan druipt de lol van zijn kop af
kortom,zaterdag ging weer super.
we hebben nu ook geoefend met 2 ballen en hahaha dat was even wennen
roef ging zitten(soort puppyzit) en keek eerst naar de ene bal en toen naar de andere en toen naar mij: ehhhh baas????
dus hem gerust gesteld door wat makkelijke oefeningen te laten doen rond 1 bal en geleidelijk aan bal 2 er bij en na een paar keer ging hij links en rechts om de ballen heen
na 5 minuten ging roef erg snuffelen op de grond en kon ik zien dat het genoeg geweest was,dat klopte ook want toen ik hem in de auto had gezet en het terein af reed was roef al diep in slaap en moest ik hem roepen toen we thuis waren
na een kleine snack en wat water is hij zijn mand in gekropen en ik heb hem een paar uur niet meer gezien.
echt voor intelligente honden is dit een geweldige sport

laat die grijze massa maar kraken.