Gezocht hond in omgeving LImburg
-
Fallyn
Fallyn komt ook uit een gastgezin, maar het zoontje van het gastgezin bleek aleergisch en dan zou fallyn (ze was toen 10,5 week) weer terug moeten naar de stichting, dan weer naar een gastgezin, dan weer naar de stichting en dan naar mij en dan leek ons gene goed idee voor de hond dus is ze direct naar mij gekomen.
Aankomende maandag heb ik een afspraak
-
Gerritte
- Erelid

En nog snap ik er helemaal niks van..... Je werkt zelf bij die stichting, je hebt zelf al 4 honden opgeleidt tot hulphond... Bij welke stichting heb je haar vandaan dan?
groetjes gerritte

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
-
Fallyn
-
Knutselsmurf
- Beheerder

- Contacteer:
-
Karlien
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
Anita Straalman
-
Labradorreke
- Speurneus

- Contacteer:
oké hier mijn bekentenis Fallyn heeft een hekel aan honden, het was haar in het gastgezin afgeleerd en ze deed het prima een hond kon langs haar gaan staan dansen maar daar reageerde ze absoluut niet op.Fallyn schreef:Fallyn komt ook uit een gastgezin, maar het zoontje van het gastgezin bleek aleergisch en dan zou fallyn (ze was toen 10,5 week) weer terug moeten naar de stichting, dan weer naar een gastgezin, dan weer naar de stichting en dan naar mij en dan leek ons gene goed idee voor de hond dus is ze direct naar mij gekomen.
??? ook vraagtekens...
moet ook eerlijk bekennen voor een juf in de basisschool
dat je erg veel fouten schrijft...

-
renate
- Speurneus

Ik vind het ook knap dat ze nu al juf is op een basisschool ze is 21 jaar.Labradorreke schreef:oké hier mijn bekentenis Fallyn heeft een hekel aan honden, het was haar in het gastgezin afgeleerd en ze deed het prima een hond kon langs haar gaan staan dansen maar daar reageerde ze absoluut niet op.Fallyn schreef:Fallyn komt ook uit een gastgezin, maar het zoontje van het gastgezin bleek aleergisch en dan zou fallyn (ze was toen 10,5 week) weer terug moeten naar de stichting, dan weer naar een gastgezin, dan weer naar de stichting en dan naar mij en dan leek ons gene goed idee voor de hond dus is ze direct naar mij gekomen.
??? ook vraagtekens...
dat je erg veel fouten schrijft...![]()
Mijn zusje doet de pabo opleiding en die is nu 24jaar en moet nog 2 jaar studeren
-
Anita Straalman
Het is wel mogelijk om met 21 al klaar te zijn met een HBO-opleiding. Een vriendin van mij is nu namelijk ook al aan het werk en is pas 21. Maar het blijft inderdaad een raar verhaal.... Ik snap niet waarom ze zo'n verhaal ophangt....renate schreef:Ik vind het ook knap dat ze nu al juf is op een basisschool ze is 21 jaar.Labradorreke schreef:oké hier mijn bekentenis Fallyn heeft een hekel aan honden, het was haar in het gastgezin afgeleerd en ze deed het prima een hond kon langs haar gaan staan dansen maar daar reageerde ze absoluut niet op.Fallyn schreef:Fallyn komt ook uit een gastgezin, maar het zoontje van het gastgezin bleek aleergisch en dan zou fallyn (ze was toen 10,5 week) weer terug moeten naar de stichting, dan weer naar een gastgezin, dan weer naar de stichting en dan naar mij en dan leek ons gene goed idee voor de hond dus is ze direct naar mij gekomen.
??? ook vraagtekens...
Mijn zusje doet de pabo opleiding en die is nu 24jaar en moet nog 2 jaar studeren
-
renate
- Speurneus

oke dat het mogelijk was wist ik niet. Mijn excuus daarvoorAnita Straalman schreef:Het is wel mogelijk om met 21 al klaar te zijn met een HBO-opleiding. Een vriendin van mij is nu namelijk ook al aan het werk en is pas 21. Maar het blijft inderdaad een raar verhaal.... Ik snap niet waarom ze zo'n verhaal ophangt....renate schreef:Ik vind het ook knap dat ze nu al juf is op een basisschool ze is 21 jaar.Labradorreke schreef: oké hier mijn bekentenis Fallyn heeft een hekel aan honden, het was haar in het gastgezin afgeleerd en ze deed het prima een hond kon langs haar gaan staan dansen maar daar reageerde ze absoluut niet op.
??? ook vraagtekens...

Al smurfende, leert men!