Wat moet ik doen??
Ik ben het eens met Dorette.
Ik zou even een stop inlassen en over een maand of 3 verder gaan.
Toen ik nog met Max op cursus zat kon hij ook enorm klieren.
G&G 1 was echt niet leuk. Ik raakte gefrustreerd en Max ging nog meer klieren.
Ik ben opgehouden met gehoorzaamheid. ( Thuis deed hij het immers prima) En ik ben daarna behendigheid met hem gaan doen. Dat vond hij geweldig. Hij kon zijn energie kwijt en hij kon ineens luisteren, meneer wist ineens wat volgen was.
Ik zou even een stop inlassen en over een maand of 3 verder gaan.
Toen ik nog met Max op cursus zat kon hij ook enorm klieren.
G&G 1 was echt niet leuk. Ik raakte gefrustreerd en Max ging nog meer klieren.
Ik ben opgehouden met gehoorzaamheid. ( Thuis deed hij het immers prima) En ik ben daarna behendigheid met hem gaan doen. Dat vond hij geweldig. Hij kon zijn energie kwijt en hij kon ineens luisteren, meneer wist ineens wat volgen was.
-
- Hele grote hondenneus
-
- Hele grote hondenneus
sorry, ik heb niet de hele topic afgelezen. Goed Joni, dat jij samen met een Sem ergens anders gaat trainen. Veel succes ermee! Ik moet nu vlug gaan, want Max is mijn huis aan het verbouwen. Hij heeft net de restjes uit een pizzadoos gegeten en komt nu vrolijk binnenlopen met een BH in zijn bek ???
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
wij zijn overgestapt omdat we gewoon geen klik hadden met de trainster nu trainen we en genieten Senna en ik vollop.
Ik zou gewoon bij een paar hondenscholen in de buurt gaan kijken en vragen of je een training mag bijwonen. Hebben wij ook gedaan.
Beter dan dat je zulke opmerkingen naar je hoofd krijgt
Ik zou gewoon bij een paar hondenscholen in de buurt gaan kijken en vragen of je een training mag bijwonen. Hebben wij ook gedaan.
Beter dan dat je zulke opmerkingen naar je hoofd krijgt

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
Nog even van mijn kant (Roy).
Bij Max gaat het ook niet van het leien dakje. Max vind het ook maar allemaal erg stressvol. Als hij naar een andere hond toe wil trek ik hem bij me en pak een beloning zodat hij ziet dat ik wat lekkers heb. Zo krijg ik de aandacht van hem en dan laat ik hem iets doen wat ik wil.
Tevens na de training hangen blijven is geen goed idee. Max had vorige week een stressontlading door tegen mij te plassen (reacties staan in ons topic). Vroeger had Max hetzelfde (in de riem bijten). Het is en blijft lastig maar bovenstaande tip werkt bij mij goed. Max loopt de cursus goed maar heeft moeite met oefeningen waarbij iemand ons komt begroeten.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag.
Veel succes bij de nieuwe training (ook een goede oplossing trouwens als ik dat zo lees).
Bij Max gaat het ook niet van het leien dakje. Max vind het ook maar allemaal erg stressvol. Als hij naar een andere hond toe wil trek ik hem bij me en pak een beloning zodat hij ziet dat ik wat lekkers heb. Zo krijg ik de aandacht van hem en dan laat ik hem iets doen wat ik wil.
Tevens na de training hangen blijven is geen goed idee. Max had vorige week een stressontlading door tegen mij te plassen (reacties staan in ons topic). Vroeger had Max hetzelfde (in de riem bijten). Het is en blijft lastig maar bovenstaande tip werkt bij mij goed. Max loopt de cursus goed maar heeft moeite met oefeningen waarbij iemand ons komt begroeten.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag.
Veel succes bij de nieuwe training (ook een goede oplossing trouwens als ik dat zo lees).
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.