bubbles schreef:Ze zijn hier vlakbij aan het carbid schieten, om 7.20 uur begonnen ze al. 25 loeiharde knallen, dan hebben ze 12 minuten tijd nodig voor het weer vullen.
Dus, na de laatste knal naar buiten, p en p en weer naar binnen. 'k vin er niks an....
wat een dreunen he hier trillen de ruiten ook in de sponningen.
en roef? die ligt heerlijk te pitten in zijn biabed
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
bubbles schreef:Ze zijn hier vlakbij aan het carbid schieten, om 7.20 uur begonnen ze al. 25 loeiharde knallen, dan hebben ze 12 minuten tijd nodig voor het weer vullen.
Dus, na de laatste knal naar buiten, p en p en weer naar binnen. 'k vin er niks an....
wat een dreunen he hier trillen de ruiten ook in de sponningen.
en roef? die ligt heerlijk te pitten in zijn biabed
Nick ligt ook heerlijk te pitten in zijn biabed.....
Het enige probleem is dat ik hem no way mee naar buiten krijg om even te plassen enzo
Tot de drempel van de buitendeur en dan heeel snel weer terug.
Vorig jaar heb ik de wekker gezet op 4 uur 's nachts, denk dat ik dat weer ga doen.
Ze zijn opgehouden, gelukkig.....
In huis merkte ik niks aan Bubbles, maar buiten sprong ze met vier poten de lucht in van schrik.
Vanavond zullen we niet veel last meer hebben omdat we een eindje buiten het dorp wonen.
bubbles schreef: Ze zijn opgehouden, gelukkig.....
In huis merkte ik niks aan Bubbles, maar buiten sprong ze met vier poten de lucht in van schrik.
Vanavond zullen we niet veel last meer hebben omdat we een eindje buiten het dorp wonen.
ook buiten geeft hij geen krimp,wel prettig
de hond van mijn zwager en schoonzus(wonen in delft) durft al 2 weken niet meer naar buiten
dan liever zoals roef,die staat nu terwijl ik aan het typen ben naar buiten te kijken naar mijn man en kinderen die al het kleine spul al vast aan steken(fontijntjes astronoutjes ed) want dat houd zo op vannacht met het echte grote spul
als ik hem erbij zou laten zou hij achter de tolletjes en dergelijke aangaan
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Hier net heerlijk getraind in het bos met beide hondjes, en die horen de knallen wel maar vinden de pret met de baasjes en de dummy 1000x leuker dan het vuurwerk !!
Ook binnen liggen ze hier nu lekker te maffen, maar na het lezen van hyves weet ik ook weer dat wij ons gelukkig mogen prijzen met honden die er niet bang voor zijn want zo te lezen zijn er genoeg
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Hier gelukkig nog een hondje die totaal niet onder de indruk is van die knallen
Ik heb samen met hem een half uur voor de supermarkt staan wachten op mijn vriend en iedereen die langskwam was onder de indruk van hoe rustig hij daar zat terwijl het aan de overkant van de straat flink knalde.
Vanavond blijven we bij hem tot na het vuurwerk. En als Keo dan gaat slapen, gaan wij feesten en we zijn morgenvroeg op tijd weer terug om met hem te wandelen.
Morgen zal hij een groot deel van de dag naar me mogen kijken, hoe ik op de bank lig te slapen
Ook Max ligt heerlijk te slapen na een lange strandwandeling vanmiddag. De ramen staan hier te klepperen in de sponningen, maar we gaan om tien uur nog een pp ronde doen en dan om 04.00 weer.
Senna is totaal niet onder de indruk van het vuurwerk.
Het was zelfs zo dat er tijdens het uitlaten een gillende keukenmeid vlak bij haar werd afgestoken ze keek omhoog keek weer naar voren en begon te kwispelen
Brent is gelukkig ook niet bang. Hij kijkt niet op of om als we buiten lopen. Zelfs carbid-schieten doet hem niks Gelukkig maar want het lijkt me vreselijk voor het hondje om zo bang te zijn voor al die herrie.....
Iedereen alvast een goede jaarwisseling gewenst.
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
Normaal gesproken gaan wij altijd op stap met oudejaarsavond. Dit jaar hebben wij besloten om tot ongeveer 12:30 thuis te blijven en pas na het vuurwerk te gaan vertrekken naar de stad. Wij willen Max namelijk niet alleen thuis laten tijdens het vuurwerk. Wij weten namelijk niet of hij bang zal zijn. Wij hebben voor Max geen speciale dingen in huis gehaald, maar jouw tips lijken mij goed. Gaan wij zeker toepassen als Max bang blijkt te zijn. In ieder geval, een gelukkig nieuwjaar gewenst.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Wij hebben eigenlijk niet gereageerd toen er knallen vielen en hij heeft er dan ook niet op gereageerd.
Ja een gillende keukenmeid ging af en die had hij nog niet eerder gehoord.
Hij stond stok stijf dus na gewoon wat rustige woorden en een kom maar liep hij gewoon weer verder.
Eenmaal middennacht ging hij gezellig mee vuurwerk kijken en daarna heerlijk slapen.
hier begon het de nacht van de 30e al en t/m halverwege de middag was Cooper bang maar daarna ging het super . We zijn naar mijn ouders gegaan en hebben om 20.00 uur nog een lange ronde gedaan (normaal wil meneer niet eens naar buiten) en daarna is hij lekker gaan slapen. Om 00.00 uur werd hij wakker van de knallen en hij vond het niets als de deur open ging maar achter het raam bij mij en mijn moeder op de bank kijken naar het vuurwerk was wel interessant . We waren om 2 uur thuis en toen plaste hij gewoon nog buiten en heeft de hele nacht op zijn eigen kussen geslapen .
Zou het zo makkelijk kunnen gaan: ja dus! 's morgens drama, vanaf de middag een redelijk (wel alerte) relaxte hond. Ben helemaal blij!!!
Hier een rustige hond gehad die niet naar buiten wilde, maar in huis geen enkel probleem had met het geknal.
Zoals alle jaren heeft hij zijn plas opgehouden tot vanmorgen héel vroeg, toen zijn we lekker gaan wandelen in alle stilte
Blij dat het weer voorbij is