Even een update (maar helaas zonder echt nieuws) Hier zijn nog niet echt heel duidelijke voortekenen van een dracht waar te nemen. Ik zie wel dat de haartjes op haar buik wat uit gaan staan (maar het kan ook zo zijn dat dat altijd al zo was en dat het mij nu pas op valt omdat ik dat zo graag wil zien). Verder is ze altijd wel aanhankelijk en lief. Dat is nu niet anders. Ze is wel bijzonder vrolijk en “ pupperig” , maar dat kan ook komen doordat de loopsheid weer achter de rug is.
Ik kan de weken wel om kijken nu en ben in ieder geval klaar met voorbereiden. Over een kleine twee weken hebben we de echo dus dan weten we echt iets.
TimA: Ik heb natuurlijk even fotootjes van Juno opgezocht en zie wat ik al dacht; die Paris zorgt voor mooie hondjes
Marcail: ik hield jouw site "stiekem" al een poosje in de gaten. Lotte en Bonus volg ik beiden vanaf het begin op het forum. Ik vond Lotte van pup af aan al een opvallend mooi getekend meisje (heel mooie uitdrukking). En de ontwikkeling van Bonus heb ik een beetje extra gevolgd vanwege de voorgeschiedenis van Toos met haar vorige reutje. Samen vormen ze volgens mij een veelbelovende combi. Ik vind bovendien het dagboek erg leuk om te volgen. Lotte ziet er prachtig uit. Ik hou de site in de gaten en duim voor een succesvolle bevalling!
en is de dekking gelukt? Ik weet niet of je al wat kan zien op dit moment.
Hopelijk is het allemaal gelukt en kunnen jullie volgende maand gaan genieten van heerlijke puppies
Bedankt Esmoezie! En Renate; dinsdag om half 12 hebben we de echo. We denken inmiddels iets te zien aan haar buikje en vacht, maar dat zijn wel subtiele tekenen dus dinsdag wordt een spannende dag. Zodra ik iets weet zal ik het melden
Spannend! Zie je nog niks aan haar tepeltjes? En begint ze nog niet te snaaien?
Het zegt natuurlijk allemaal niks, wij zijn ook weleens voor een echo gegaan, terwijl we écht geen idee hadden. Dat maakt het wel extra spannend, terwijl het toch al zo´n zenuwslopend gebeuren is, zelfs al heb je al een sterk vermoeden.
Thanks!, Ik vind het zoooo spannend nu! Kan bijna niet wachten tot morgen. Ik weet natuurlijk dat er een kans in zit dat het niet is gelukt en dan is er geen man overboord, maar ik hoop dat het goed zit. Lijkt me zo leuk om dit voorjaar puppies door het huis te zien dartelen
Er is net een echo bij Loes gemaakt. Helaas waren er geen pups te zien. Ze is vermoedelijk dus leeg gebleven.
Waarschijnlijk heeft de dekking toch iets te vroeg, met te weinig ruimte
tussen de twee dekkingen in, plaatsgevonden.
We balen als een stekker, maar de natuur laat zich nu eenmaal niet dwingen (ook niet als je een handje helpt)
In juli is ze opnieuw loops. We proberen het dan opnieuw.
Jammer maar ik had al het vermoeden dat jullie te snel waren wezen dekken!
Volgende keer misschien een andere manier van progesteron bepaling doen bij de DA