Lijkt mij ook heel leuk, maar durf dat écht nog niet aan met mijn enthousiasteling
Een nieuwe uitdaging voor de honden en mij
-
Linnie
-
esmoezie
- Speurneus

Vandaag een rondje gedaan met opgepompte banden. Wat fietst dat lekker zeg!Kay schreef:En weer iemand die enthousiast is geworden
![]()
Oh, en fietsen op je velg is niet echt goed voor je fiets meis haha
Keo kijkt wel een beetje zielig onderweg, oortjes hangen laag, maar dat zal wel komen omdat hij zijn gang niet kan gaan en op moet letten
Ben 1x gestopt toen er een andere lab voorbij kwam. Keo's oren stonden zo gespitst en fixeren, ik denk ik neem maar even het zekere voor het onzekere. Hem naast laten zitten. Deed ie goed
Heb je nog met Kay en Daan gefietst?
groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Jaja, mijn man is gister met Kay geweest en ik vandaag weer met Daan
De honden vinden het nog steeds helemaal geweldig !!
Alleen vandaag een nieuwe les kunnen leren bij Daan... Eerst goed uitlaten
We lopen altijd wel warm en dan mag hij even plassen, maar hij bleef maar trekken richting het gras en ik heb hem een paar keer op zijn donder gegeven (NU LUISTEREN) maar op het einde bleek dat hij gewoon moest poepen... OOPS !
Dus vandaag niet zo relaxt gefiets maar ik heb nu de les geleerd en voortaan eerst een ronde lopen zodat ik weet dat hij niets hoeft te doen
Morgen mag Kay weer (doe het nu om de dag per hond en dat werkt super en zo blijft het ook leuk haha)
Goed dat je bent afgestapt, ik stap ook nog af als ik honden zie hoor
Stop liever even dan dat ik op de straat lig
De honden vinden het nog steeds helemaal geweldig !!
Alleen vandaag een nieuwe les kunnen leren bij Daan... Eerst goed uitlaten
We lopen altijd wel warm en dan mag hij even plassen, maar hij bleef maar trekken richting het gras en ik heb hem een paar keer op zijn donder gegeven (NU LUISTEREN) maar op het einde bleek dat hij gewoon moest poepen... OOPS !
Dus vandaag niet zo relaxt gefiets maar ik heb nu de les geleerd en voortaan eerst een ronde lopen zodat ik weet dat hij niets hoeft te doen
Morgen mag Kay weer (doe het nu om de dag per hond en dat werkt super en zo blijft het ook leuk haha)
Goed dat je bent afgestapt, ik stap ook nog af als ik honden zie hoor
Stop liever even dan dat ik op de straat lig
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
roef
- Speurneus

-
marions
- Speurneus

-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
marions
- Speurneus

-
Pandora
- Speurneus

Van dat fietsen komen de darmen ook zo lekker op gang
Ramses moet standaard na 5 minuten fietsen poepen, maakt niet uit of hij is uitgelaten van te voren. Nu ik dat weet geef ik hem die gelegenheid gewoon na 5 minuten anders beland ik inderdaad in de berm 
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Vandaag weer met Kay geweest en wat loopt die toch keurig mee, riem in zijn bek en trots dat hij is
Dus ik na een paar minuten stoppen om te kijken of hij wilde plassen en/of poepen (jaja ik leer snel) maar meneer kwispelde zijn staart eraf en trok me ongeveer mee op de fiets want hij wilde helemaal niet stoppen, hij wilde mooi zijn naast mijn fiets
Ja het was weer genieten, morgen mag Daan weer
Dus ik na een paar minuten stoppen om te kijken of hij wilde plassen en/of poepen (jaja ik leer snel) maar meneer kwispelde zijn staart eraf en trok me ongeveer mee op de fiets want hij wilde helemaal niet stoppen, hij wilde mooi zijn naast mijn fiets
Ja het was weer genieten, morgen mag Daan weer
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Kay loopt aan de riem mee, los durf ik nog niet zo goed want ik ben bang dat hij in zijn enthousiastme voor me gaat lopen en dan tegen mijn fiets aanlooptesmoezie schreef:Goed zo Kay![]()
Maar riem in de bek? Loopt Kay los mee? Of houdt hij zijn riem vast onderweg?
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
esmoezie
- Speurneus

Keo ook niet los hoor, want dat gaat hij weer zijn eigen gangKay schreef:Kay loopt aan de riem mee, los durf ik nog niet zo goed want ik ben bang dat hij in zijn enthousiastme voor me gaat lopen en dan tegen mijn fiets aanlooptesmoezie schreef:Goed zo Kay![]()
Maar riem in de bek? Loopt Kay los mee? Of houdt hij zijn riem vast onderweg?
Eerst eens leren dat fietsen betekent dat ie moet opletten
groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Precies, en dan over een tijdje kunnen we een fietstoch maken met alle fietsende mensen van het forum (weer een nieuwe uitdaging, hond in het gareel houden tijdens het fietsen met allemaal leuke labradors om hem/haar heenesmoezie schreef:Keo ook niet los hoor, want dat gaat hij weer zijn eigen gangKay schreef:Kay loopt aan de riem mee, los durf ik nog niet zo goed want ik ben bang dat hij in zijn enthousiastme voor me gaat lopen en dan tegen mijn fiets aanlooptesmoezie schreef:Goed zo Kay![]()
Maar riem in de bek? Loopt Kay los mee? Of houdt hij zijn riem vast onderweg?![]()
Eerst eens leren dat fietsen betekent dat ie moet opletten
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
esmoezie
- Speurneus

pffft levensgevaarlijkKay schreef:Precies, en dan over een tijdje kunnen we een fietstoch maken met alle fietsende mensen van het forum (weer een nieuwe uitdaging, hond in het gareel houden tijdens het fietsen met allemaal leuke labradors om hem/haar heenesmoezie schreef:Keo ook niet los hoor, want dat gaat hij weer zijn eigen gangKay schreef: Kay loopt aan de riem mee, los durf ik nog niet zo goed want ik ben bang dat hij in zijn enthousiastme voor me gaat lopen en dan tegen mijn fiets aanloopt![]()
Eerst eens leren dat fietsen betekent dat ie moet opletten)
groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015
-
roef
- Speurneus

esmoezie schreef:pffft levensgevaarlijkKay schreef:Precies, en dan over een tijdje kunnen we een fietstoch maken met alle fietsende mensen van het forum (weer een nieuwe uitdaging, hond in het gareel houden tijdens het fietsen met allemaal leuke labradors om hem/haar heenesmoezie schreef: Keo ook niet los hoor, want dat gaat hij weer zijn eigen gang![]()
Eerst eens leren dat fietsen betekent dat ie moet opletten)