Koor schreef:Oh Sharon wat een geweldige foto's. Noah is een prachtig model. Het is ook echt zoals Noah is hè? Ik zou niet kunnen kiezen als ik jullie was.......en dan te bedenken dat dit slechts een voorproefje is.
Ja ze hebben hem echt prachtig op de foto gezet, helemaal Noah
En het kiezen word idd moeilijk, ik denk dat ik ze allemaal wil
Laatst gewijzigd door sharon66057 op 30 jan 2011, 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
EricaM schreef:Wat een prachtige foto's weer. En wat een plaatje is Noah
Ja, het is ongelofelijk hè, hoe Marjolein zo snel je labje in kan pakken. Heeft meteen geen aandacht meer voor z'n baasje.
Wij hebben van Bram ook zo'n prachtige sessie gemaakt, maar de keuze is zo moeilijk Ik wil ze allemaal wel vergroot hebben.
Succes met uitzoeken strakt.
Hahaha dat klopt, Noah kwam gewoon niet als ik hem riep, hielt alleen maar Marjolein in de gaten
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
mullermariska schreef:Wow!! Wat een mooie foto's!! Wordt een moeilijke keuze!
Ik snap nooit hoe ze de hond kunnen laten liggen met de kop ook plat... Of hebben jullie je hond dat aangeleerd??Als ik Iz haar aandacht vraag als ze ligt komt ze altijd met haar koppie omhoog
Nee wij hebben het Noah niet aangeleerd maar hij ligt wel heel vaak zo.
Bert zei al van tevoren, hopen dat hij ook zo gaat liggen op de foto, want dat is helaas iets wat je ze niet kan "laten doen" en alsof Noah het aanvoelde, ging hij gewoon heel vaak liggen met zijn koppie plat
Aaah wat een knappert is het toch ook! King zegt dat Noah er erg stoer opstaat, en dat hij vooral de 'zeurlip' van Noah heel cool vindt, want daar moeten mensen altijd om lachen! (Aldus King)..
Je hebt het echt supergoed gedaan, wij verdenken jou ervan dat je toch stiekem voor de spiegel je trouwste hondenblik geoefend hebt....
Je bent een grote lieverd en Hessel mist je nu al!