helaas!!
-
- Speurneus
He verdikkeme.....Dit moet je even verwerken kan ik me zo voorstellen. Het is ook een plaatje om te zien. Soms heb je gelijk een klik met een hond vanaf een plaatje. Beau is er zo één, maar ook ik weet zeker dat er ergens nog een hele lieve hond is die heeeeeel graag bij jullie wil komen wonen 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Kleine hondenneus
oh zie ik nu dit bericht, wat vervelend voor je.
Ik zit hier al helemaal te balen dat ik misgrijp, voel met je mee hoor.
Ze lijkt me zo leuk............. jammer dat het baasje dat nu beslist.
Teleurstelling
kunnen we samen verder zoeken en hopen dat we een nieuw vriendinnetje vinden voor onze honden.
groetjes Elliette
Ik zit hier al helemaal te balen dat ik misgrijp, voel met je mee hoor.
Ze lijkt me zo leuk............. jammer dat het baasje dat nu beslist.
Teleurstelling

kunnen we samen verder zoeken en hopen dat we een nieuw vriendinnetje vinden voor onze honden.
groetjes Elliette
- riwka
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
-
- Speurneus
voor foppe houden we een plekkie vrij hoorFoppe schreef:Wat jammer. Er komt er vast wel één, en tot die tijd mag je Foppe lenen om te oefenen 2 donderstenen uit te laten.

enne 2 donderstenen? foppe is de rust zelve!(behalve als er zwanen zwemmen en roef vraagt ga je mee

-
- Erelid
Wat enorm jammer voor jullie.
Toch kan ik me wel een beetje in de oude eigenaar verplaatsen
. Als iemand belangstelling heeft en afspreekt om te kijken, dan wordt het ineens wel heel definitief. Misschien voelde dat ook zo voor de familie van de oude eigenaar. Neemt niet weg dat jullie dat niets aan hebben.
Hoe zijn je kinderen er onder? Ook zij hebben zich op Beau verheugd
Toch kan ik me wel een beetje in de oude eigenaar verplaatsen

Groetjes,
Désirée

Désirée

-
- Speurneus
die waren enorm verdrietig,het blijft zo`n wankel evenwicht:vertellen we het hun wel of niet.Desiree schreef:Wat enorm jammer voor jullie.
Toch kan ik me wel een beetje in de oude eigenaar verplaatsen. Als iemand belangstelling heeft en afspreekt om te kijken, dan wordt het ineens wel heel definitief. Misschien voelde dat ook zo voor de familie van de oude eigenaar. Neemt niet weg dat jullie dat niets aan hebben.
tja en omdat we nu er zeker van waren dat we gingen kijken hebben we ze het verteld

de oudste heeft de hele nacht namen liggen verzinnen en was zachtjes gezegt boos

maar hij had de oplossing al verzonnen toen hij uit school kwam...mamma gaan we in het weekend dan een puppy kopen

hahaha