Morgen is het zover
-
mookje
- Kleine hondenneus

- Contacteer:
- miranda
- Hele grote hondenneus

Heb net het hele topic door zitten lezen,ook ik wens Danouk veel beterschap want het blijft toch een ingrijpende operatie.
Veel sterkte jullie beide.
Een dikke knuf voor Danouk en Terra.
Veel sterkte jullie beide.
Een dikke knuf voor Danouk en Terra.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
Bowie 16-04-2017
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
-
Bowie
- Speurneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Terra5
- Speurneus

Bedankt voor alle knuffels 
Ze heeft eindelijk een prettige houding gevonden en ligt nu al een half uurtje te diep te slapen
Tot die tijd was het vooral zitten. Dan ging ik bij haar zitten, zodat ze haar koppie op mij kon laten rusten. Deed ze haar oogjes dicht en "doezelde" op die manier.. Anders zakte ze helemaal ineen, zittend, maar hing haar koppie bijna op de grond.. Maar goed, nu slaapt ze lekker
Vanavond mocht ze een klein beetje eten, maar dat kwam er weer uit.. Morgenochtend maar weer wat proberen. Drinken wil ze ook niet, maar dat hoeft ook nog niet.. Ze heeft voldoende vocht via infuus binnen gekregen.
Ik houd me vast aan wat ik bij Terra d'r operaties te horen kreeg; 1 dag mogen ze zielig zijn en vertroeteld worden, maar dan wordt het weer normaler.. Komt goed
Ze heeft eindelijk een prettige houding gevonden en ligt nu al een half uurtje te diep te slapen
Tot die tijd was het vooral zitten. Dan ging ik bij haar zitten, zodat ze haar koppie op mij kon laten rusten. Deed ze haar oogjes dicht en "doezelde" op die manier.. Anders zakte ze helemaal ineen, zittend, maar hing haar koppie bijna op de grond.. Maar goed, nu slaapt ze lekker
Vanavond mocht ze een klein beetje eten, maar dat kwam er weer uit.. Morgenochtend maar weer wat proberen. Drinken wil ze ook niet, maar dat hoeft ook nog niet.. Ze heeft voldoende vocht via infuus binnen gekregen.
Ik houd me vast aan wat ik bij Terra d'r operaties te horen kreeg; 1 dag mogen ze zielig zijn en vertroeteld worden, maar dan wordt het weer normaler.. Komt goed
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
roef
- Speurneus

-
Terra5
- Speurneus

Terra heeft in ieder geval wel lekker geslapen, aan haar gesnurk te horen 
Danouk is wel wat onrustig geweest, die kwam regelmatig bij me kijken en dan legde ze haar koppie op me. En ik werd een paar keer wakker omdat ze allemaal zat te likken. Maar het is al met al wel goed gegaan
Ze begon alleen net gelijk al gras te eten, dus nog wel wat misselijk. Ik probeer zo wel wat eten te geven, want ze zal inmiddels ook wel helemaal leeg zijn en erge honger hebben. Verder voelt ze zich wel al wat beter dan gisteren, er wordt nu ook weer naar Terra gekwispeld
Danouk is wel wat onrustig geweest, die kwam regelmatig bij me kijken en dan legde ze haar koppie op me. En ik werd een paar keer wakker omdat ze allemaal zat te likken. Maar het is al met al wel goed gegaan
Ze begon alleen net gelijk al gras te eten, dus nog wel wat misselijk. Ik probeer zo wel wat eten te geven, want ze zal inmiddels ook wel helemaal leeg zijn en erge honger hebben. Verder voelt ze zich wel al wat beter dan gisteren, er wordt nu ook weer naar Terra gekwispeld
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Terra5
- Speurneus

Ik heb inderdaad best wel geslapenSaskia.Bernadette schreef:Klinkt alsof je toch nog wel wat geslapen hebt.En het gaat dus al beter met haar. Nog een dagje beetje sneu en dan is het ergste leed alweer geleden vermoed ik.
Mevrouw had net duidelijk trek in haar eten, liep zelfs weer mee naar de keuken
Inderdaad gisteren mocht ze even heel sneu zijn, vandaag nog een heel klein beetje sneu en dan morgen is het weer "normaal"
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory