Stel: je wint een miljoen

Respecteer elkaars mening.
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

STOPPEN MET WERKEN :D En lekker voor mezelf beginnen.. Ik zou dolgraag een hondenopvang of uitlaatservice beginnen of als vrijwilliger werken met dieren.
Guus zou er een vriendje bijkrijgen, ik wil heel graag een ruwharige teckel erbij :verliefd1: of gezellig nog een labrador reu, maar dan denk een blonde.. Of gewoon allebei :D
En lekker op vakantie.. of gewoon een huisje in Italië kopen... :) En mn Aygo inruilen voor een Range Rover 8)
En de keuken, badkamer en wc verbouwen..
En voor mn vader een huis kopen hier in Nederland, die woont in China.

Agh het zijn maar een paar wensen :oops:
floor
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door floor »

Met een miljoen euro?
Geef de kinderen een deel van het geld. Wij gaan op zoek naar een ander huis in het noorden van het land met een mooie grote tuin en misschien nog een mooi huisje kopen in het buitenland. Floor krijgt dan ook een vriendinnetje er bij. De rest als er nog wat over is, komt op de bank te staan.
Afbeelding
:bruinpootje: Floor 05 09 2003......10 11 2014
:zwartpootje: Tosca 31 01 2013
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Euh, ik weet het niet direct ... Appartementje afbetalen en dan ...??? 'k Weet het niet; ik heb alles wat ik nodig heb (vind ik dan toch) en heb niet echt nood aan iets anders/groters/duurders.
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Heerlijk hè, om zo te dromen :wink:
Wij zouden denk ik, allebei met vervroegd pensioen gaan. Een ruim huis kopen ergens in een rustig stukje Nederland, aan de bosrand met uitzicht over weilanden. En dan lekker de hele dag rommelen in en rond het huis, met de honden wandelen en trainen, af en toe een nestje, een moestuin, kippetjes, veel familie en vrienden te logeren, stukjes en verhalen schrijven, lezen, puzzelen, fietsen... we komen onze tijd wel door :wink:

Hanneke
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Laboriginals schreef:Heerlijk hè, om zo te dromen :wink:
Wij zouden denk ik, allebei met vervroegd pensioen gaan. Een ruim huis kopen ergens in een rustig stukje Nederland, aan de bosrand met uitzicht over weilanden. En dan lekker de hele dag rommelen in en rond het huis, met de honden wandelen en trainen, af en toe een nestje, een moestuin, kippetjes, veel familie en vrienden te logeren, stukjes en verhalen schrijven, lezen, puzzelen, fietsen... we komen onze tijd wel door :wink:

Hanneke
Lijkt mij een geweldige droom :)
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Een leuk huisje kopen in Limburg, met een flinke tuin/wei, waar de honden heerlijk kunnen spelen en rennen, eventueel nog wat andere beestjes erop 8)
Als de wei groot genoeg is, misschien wel honden opvangen, dat lijkt me wel wat.
Verder een nieuwe auto, Mart minder werken en gewoon lekker genieten, meer hebben we niet nodig :D
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Mandy »

sbientje schreef:
Mandy schreef:Ik heb altijd gezegd als ik een grote prijs win in de loterij of ooit onverwachts veel geld krijg, start ik een asiel/opvang voor zwerfhonden en honden uit dodenstations in spanje. En ik zou een huisje met veel grond kopen voor mij en don.

Ohjjjjjaaa en k zou een hele grote hummer (ofzoiets:D of een range rover haha) willen zodat don lekker lang kan liggen ipv nu op mijn kleine achterbankie met dr koppie bijna tegen het plafond hahaha :oops:

Maarrrrr het liefst heb ik natuurlijk gezondheid en geluk
helaas kan je dat nou net niet winnen bij de staatsloterij,d e lotto of met een kraslot..

Ach, ik ben eigenlijk nu ook wel tevreden, maar ja, wat financiele ruimte zo wel lekker zijn
Helaas niet he, maar ik bedoel alleen te zeggen dat ik dat liever zou hebben dan al dat geld :p
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

En als jullie dan een goede adviseur zoeken.... Dan komen jullie gewoon naar mij :wink:

Wat ik zelf zou doen, als ik dat miljoen win? Op de bank zetten en rentenieren, hypotheek aflossen en minder werken zodat ik meer tijd aan Bram kan besteden en er zelfs een labje bijnemen. :D En als er dan nog wat overblijft familie helpen en sponsoring goede doelen die iets doen voor dieren.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Ik hoef niet te zwemmen in het geld maar een beetje pootjebaden zou niet slecht zijn.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
Cor
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Cor »

Er is een tijdje geleden een serie geweest op TV: twee zwagers die samen een miljoenenprijs winnen. De een durft er geen cent van uit te geven ("niet iedereen hoeft te weten dat we zo'n grote prijs hebben gewonnen"), de ander geeft het uit als water met een groot huis, feesten, auto's en noem maar op.
Hele leuke serie, maar de moraal van het verhaal was eigenlijk dat je niet gelukkig wordt van zoveel geld...

Wat ik zou doen met een miljoen? Hypotheek aflossen en een groot deel vastzetten voor de kinderen denk ik.
:!:
Labrador Startpagina, alles op een rijtje!
Michiel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Michiel »

ff lekker mijmeren :D

Direct stoppen met werken en iets voor mezelf gaan doen. Ik zie mezelf wel met een woonboerderij ergens achteraf en dan een hondenopvang opstarten voor Siberische Huskies die met pensioen zijn :smile:
Verder zou ik ook een opleiding tot Kynologisch instructeur en gedragstherapeut gaan volgen en een hondenschool op willen starten.

En voor mezelf alleen...Een Saab 900 classic Cabrio voor de zomer en een Saab 9-3 voor de wintermaanden

Michiel
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

Michiel schreef:ff lekker mijmeren :D

Direct stoppen met werken en iets voor mezelf gaan doen. Ik zie mezelf wel met een woonboerderij ergens achteraf en dan een hondenopvang opstarten voor Siberische Huskies die met pensioen zijn :smile:
Verder zou ik ook een opleiding tot Kynologisch instructeur en gedragstherapeut gaan volgen en een hondenschool op willen starten.

En voor mezelf alleen...Een Saab 900 classic Cabrio voor de zomer en een Saab 9-3 voor de wintermaanden

Michiel
saab fan? twee van mijn docenten zijn grote saab-fanaten. Ze hebben allebei een oud model waar ze samen aan lassen en klussen en weet ik het allemaal :D Erg grappig!
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Nou een echt huis (en dan bedoelik een boerderij met nog wat diertjes) kopen, lekker wat grond zodat er een dagopvang kan komen voor hondjes (na het lezen van de puppydaycare en dagopvang met ook logeermogelijkheid heb ik het aardig te pakken ;) lijkt me echt super zoiets mogelijk te kunnen maken! Nagoed daar zit natuurlijk ook de nodige opleidingen aan vast, maar daar zit ik nu stiekem al over na te denken om dat te doen :roll: zo interessant al dat honden gedrag :D (hoezo verknocht aan de honden :oops: )
Nienke & Foofer
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Poeh met een miljoen....

Een huisje voor mij en Foofer kopen met een stukje grond er om heen waar hij lekker kan rondrennen. En dan minder werken zodat ik ook echt van dat huisje kan genieten samen met Foofer. En tsja ik heb vanaf kleins af aan al poster van een Porsche 911 op mijn kamer dus die droom maak ik dan ook waar!!
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Ik zou een leuke vrijstaande boerderij aanschaffen met paardenstallen en een binnen- en buitenbak erbij. Mn papieren gaan halen voor een manege voor gehandicapten en daar heerlijk van gaan genieten. Het liefst in combinatie met een zorgboerderij/ camping.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Plaats reactie