1. Golden Retriever (vanwege karakter en uiterlijk)
2. Rottweiler (maar ik durf het op de een of andere manier niet aan.. alhoewel dit waarschijnlijk vooroordelen zijn en ze natuurlijk ook na een goede opvoeding super lief zijn)
3. Duitse Herder (prachtbeest, vind ze erg mooi en een hoog knuffelgehalte!)
Wat ik nooit in huis zou nemen is een ras die de kaken op slot kan zetten, dit vind ik echt zooooo akelig! Het blijven dieren, of het nou een labje, herder of boxer is, maakt niet uit.. Dus ik zou het gewoon niet aandurven!
1. engelse springer spaniel
2. nova scotia duck tolling retriever
3. newfoundlander (m'n vorige hond was een foundlander dat was een heerlijke lieve logge beer..... maar al dat haar )
groetjes janneke, pootje van Beau en Olan
Beau (Quinten Beau van het Oosterhuis 24-12-2001-15-09-2015) Jip (Prosciutto Fan't Detica 20-9-2015)
saartjeee schreef:1. Golden Retriever (vanwege karakter en uiterlijk)
2. Rottweiler (maar ik durf het op de een of andere manier niet aan.. alhoewel dit waarschijnlijk vooroordelen zijn en ze natuurlijk ook na een goede opvoeding super lief zijn)
Wat ik nooit in huis zou nemen is een ras die de kaken op slot kan zetten, dit vind ik echt zooooo akelig! Het blijven dieren, of het nou een labje, herder of boxer is, maakt niet uit.. Dus ik zou het gewoon niet aandurven!
Stomme vraag misschien maar welke rassen kunnen dat allemaal dan
saartjeee schreef:1. Golden Retriever (vanwege karakter en uiterlijk)
Stomme vraag misschien maar welke rassen kunnen dat allemaal dan
Pitt bull, bull terrier, engelse stafford, pekinees, teckel (de langsnuitige) , boxer, rottweiler, en nog een paar.. Had er even een paar op internet opgezocht.. wist het ook even niet van alle uit mijn hoofd.
Nja, wel erg.. vind sommige namelijk erg leuk om te zien maar sommige heb ik dan ook angst voor
Wat leuk, een top 3 van andere rassen dan een lab.
nou hier komt ie dan
1 Rottweiler omdat het zo'n eerlijke hond is
2 nog maar een Rottweiler dan
3 Friese Stabij (heeft ook zo'n heerlijk hoog kwispelgehalte) heel ander type hond, maar zo gezellig.
en idd. de Rottweilers die wij hebben gehad, waren gemakkelijker in de opvoeding dan onze Joris.
dus Marjolein? eentje erbij??
Iefke schreef:deze zijn ook gaaf, die liepen mijn dochters en ik in Maastricht tegen het lijf, hahahahah we hadden er nog een fotootje van gemaakt want we dachten dat hij dreads had gehad, hoe naief
Na wat googelen blijkt het een Puli een heus ras.
Typisch hondje voor Bob Marley
Hahaha... hier achterom woont er ook eentje. Toen ik hem de eerste keer van afstand zag dacht ik: welke malloot laat de vacht van z'n hond nu volzetten met dreads