Wij moeten elkaar wel ontmoeten met die twee knappe lab meiden in dezelfde ringMarlotte schreef:Nou ik ben een blond (iets te stevigSascha schreef:Ons kun je bijna niet missenJutta schreef:Misschien moeten wij een herkenbaar iets meenemen naar Emmen om elkaar te ontmoeten want ik ken jullie niet allemaal en het lijkt mij toch leuk om mensen van het forum te ontmoeten.ik zit nl zelf in een rolstoel op een showdag
![]()
De combinatie vrouw-rolstoel, zoon blond haar-brildragend en de allermooiste zwarte pup in de jeugdklasse teven van net 9 mnd oud die dag, en die luisterd naar de naam Chelsea, maar in de ring I DISAPPEAR FAN DE AENGWIRDERWEI heet kun je bijna niet over het hoofd zien![]()
Dus hoe herken ik jullie?) meisje (haar in staart of knotje) met de allermooiste gele pup in de jeugdklasse teven van net 12 mnd oud die dag, en die luisterd naar de naam Suus/Susie, maar in de ring Tika Trails Sweet Sue Just You heet
Wie gaat er 5 juni naar de Clubmatch in Emmen ?
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:

-
Ellenn.
- Grote hondenneus

http://www.nederlandselabradorverenigin ... php?id=494jolandatb schreef:Mag ik vragen wat dit inhoud?
En waar het in Emmen is?
Ik woon in Emmen
-
Netty
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Jutta
- Speurneus

Nou, ik ben ook blond, heb een herkenbaar duits accent en mijn hond heet in de ring Oliver van het Jodenvonder. Volgens mij zijn wij goed te herkennen, het is onze eerste show, wij zijn bij de jeugdklasse. Chester zal zeker zijn bek niet opendoen om tanden te laten zien, ik zal de rechte lijn gewoon heerlijk krom gaan lopen, het driehoek zal ik misschien wel halen maar met Chester samen zullen wij de keurmeester even omver lopen en al mijn lokdingetjes (wuppie, beesie, welpie etc.) zullen uit mijn jas vallen, misschien nog een kleine uitglijder in een bocht...................................... maar..............we zullen vast wel een gezellige dag hebben en ik kijk ernaar uit om jullie te ontmoeten.
bedankt Sharon !
-
Naomie
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
toscak
- Speurneus

Jutta schreef:Nou, ik ben ook blond, heb een herkenbaar duits accent en mijn hond heet in de ring Oliver van het Jodenvonder. Volgens mij zijn wij goed te herkennen, het is onze eerste show, wij zijn bij de jeugdklasse. Chester zal zeker zijn bek niet opendoen om tanden te laten zien, ik zal de rechte lijn gewoon heerlijk krom gaan lopen, het driehoek zal ik misschien wel halen maar met Chester samen zullen wij de keurmeester even omver lopen en al mijn lokdingetjes (wuppie, beesie, welpie etc.) zullen uit mijn jas vallen, misschien nog een kleine uitglijder in een bocht...................................... maar..............we zullen vast wel een gezellige dag hebben en ik kijk ernaar uit om jullie te ontmoeten.
-
EricaM
- Speurneus

Jutta ik weet zeker dat jullie het hartstikke goed gaan doen. Chester is inmiddels zo'n braaf labje
@Sascha, dan is Chelsea een halfzusje van Bram. Leuk om jullie daar ook te zien.
Wij hebben er onwijs zin in. Ik zal deze week erg voorzichtig zijn met Bram, zodat ie niet nog een keer ziek is of een wondje heeft vlak voor de show. En we dus gewoon weer eens mee kunnen doen. Z'n hotspot is vrijwel weg, dus we gaan ervoor.
@Sascha, dan is Chelsea een halfzusje van Bram. Leuk om jullie daar ook te zien.
Wij hebben er onwijs zin in. Ik zal deze week erg voorzichtig zijn met Bram, zodat ie niet nog een keer ziek is of een wondje heeft vlak voor de show. En we dus gewoon weer eens mee kunnen doen. Z'n hotspot is vrijwel weg, dus we gaan ervoor.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
Netty
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Als het lukt, kom ik zeker even bij jullie kijkenSascha schreef:Gezellig, kunnen we nog meer Chielewoutjes ontmoetenNetty schreef:Wij zijn er ook, alleen met Barry. De bevestiging per mail binnen gekregen.Chelsea haar knappe papa is Neelix
ook al zo'n geweldige vent
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
GezelligNetty schreef:Als het lukt, kom ik zeker even bij jullie kijkenSascha schreef:Gezellig, kunnen we nog meer Chielewoutjes ontmoetenNetty schreef:Wij zijn er ook, alleen met Barry. De bevestiging per mail binnen gekregen.Chelsea haar knappe papa is Neelix

-
Jutta
- Speurneus

-
Netty
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
AbsoluutSascha schreef:GezelligNetty schreef:Als het lukt, kom ik zeker even bij jullie kijkenSascha schreef: Gezellig, kunnen we nog meer Chielewoutjes ontmoetenChelsea haar knappe papa is Neelix
je weet hoe wij eruit zien met zijn allen