Wie gaat er 5 juni naar de Clubmatch in Emmen ?

Plaats hier alles over hondenshows.
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sascha »

Marlotte schreef:
Sascha schreef:
Jutta schreef:Misschien moeten wij een herkenbaar iets meenemen naar Emmen om elkaar te ontmoeten want ik ken jullie niet allemaal en het lijkt mij toch leuk om mensen van het forum te ontmoeten.
Ons kun je bijna niet missen :) ik zit nl zelf in een rolstoel op een showdag :(
De combinatie vrouw-rolstoel, zoon blond haar-brildragend en de allermooiste zwarte pup in de jeugdklasse teven van net 9 mnd oud die dag, en die luisterd naar de naam Chelsea, maar in de ring I DISAPPEAR FAN DE AENGWIRDERWEI heet kun je bijna niet over het hoofd zien :D
Dus hoe herken ik jullie? :)
Nou ik ben een blond (iets te stevig :oops: ) meisje (haar in staart of knotje) met de allermooiste gele pup in de jeugdklasse teven van net 12 mnd oud die dag, en die luisterd naar de naam Suus/Susie, maar in de ring Tika Trails Sweet Sue Just You heet :wink:
Wij moeten elkaar wel ontmoeten met die twee knappe lab meiden in dezelfde ring :D nu nog een prachtig bruin meiske erbij van diezelfde leeftijd, dan moeten ze de show wel stelen met zijn drieën :lol:
Afbeelding
jolandatb
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door jolandatb »

Mag ik vragen wat dit inhoud?
En waar het in Emmen is?
Ik woon in Emmen
Ellenn.
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Ellenn. »

jolandatb schreef:Mag ik vragen wat dit inhoud?
En waar het in Emmen is?
Ik woon in Emmen
http://www.nederlandselabradorverenigin ... php?id=494
Netty
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Netty »

Wij zijn er ook, alleen met Barry. De bevestiging per mail binnen gekregen.
:blondpootje: Boyka ( 29-01-2008 - † 12-05-2018 )
:bruinpootje: Barry ( 15-02-2009 - † 09-05-2018 )
:zwartpootje: Bliss
:zwartpootje: Biezjoe
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Netty schreef:Wij zijn er ook, alleen met Barry. De bevestiging per mail binnen gekregen.
Gezellig, kunnen we nog meer Chielewoutjes ontmoeten :) Chelsea haar knappe papa is Neelix :verliefd1: ook al zo'n geweldige vent :verliefd1:
Afbeelding
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Nou, ik ben ook blond, heb een herkenbaar duits accent en mijn hond heet in de ring Oliver van het Jodenvonder. Volgens mij zijn wij goed te herkennen, het is onze eerste show, wij zijn bij de jeugdklasse. Chester zal zeker zijn bek niet opendoen om tanden te laten zien, ik zal de rechte lijn gewoon heerlijk krom gaan lopen, het driehoek zal ik misschien wel halen maar met Chester samen zullen wij de keurmeester even omver lopen en al mijn lokdingetjes (wuppie, beesie, welpie etc.) zullen uit mijn jas vallen, misschien nog een kleine uitglijder in een bocht...................................... maar..............we zullen vast wel een gezellige dag hebben en ik kijk ernaar uit om jullie te ontmoeten.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Naomie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Naomie »

ja, wij zijn er ook bij. Heerlijk eindelijk weer een show die binnen een uur reisafstand zit! En we hebben er nu al zin in.
Afbeelding
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Jutta schreef:Nou, ik ben ook blond, heb een herkenbaar duits accent en mijn hond heet in de ring Oliver van het Jodenvonder. Volgens mij zijn wij goed te herkennen, het is onze eerste show, wij zijn bij de jeugdklasse. Chester zal zeker zijn bek niet opendoen om tanden te laten zien, ik zal de rechte lijn gewoon heerlijk krom gaan lopen, het driehoek zal ik misschien wel halen maar met Chester samen zullen wij de keurmeester even omver lopen en al mijn lokdingetjes (wuppie, beesie, welpie etc.) zullen uit mijn jas vallen, misschien nog een kleine uitglijder in een bocht...................................... maar..............we zullen vast wel een gezellige dag hebben en ik kijk ernaar uit om jullie te ontmoeten.
:lol: :lol: Zo ging mijn eerste show ook!
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
riwka
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door riwka »

Kom op Jutta jij en Chester zijn een goed team heb vertrouwen in je pracht man!!! Jullie kunnen het 8)
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Jutta ik weet zeker dat jullie het hartstikke goed gaan doen. Chester is inmiddels zo'n braaf labje 8)

@Sascha, dan is Chelsea een halfzusje van Bram. Leuk om jullie daar ook te zien. :D

Wij hebben er onwijs zin in. Ik zal deze week erg voorzichtig zijn met Bram, zodat ie niet nog een keer ziek is of een wondje heeft vlak voor de show. En we dus gewoon weer eens mee kunnen doen. Z'n hotspot is vrijwel weg, dus we gaan ervoor. :)
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Netty
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Sascha schreef:
Netty schreef:Wij zijn er ook, alleen met Barry. De bevestiging per mail binnen gekregen.
Gezellig, kunnen we nog meer Chielewoutjes ontmoeten :) Chelsea haar knappe papa is Neelix :verliefd1: ook al zo'n geweldige vent :verliefd1:
Als het lukt, kom ik zeker even bij jullie kijken :)
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Netty schreef:
Sascha schreef:
Gezellig :) je weet hoe wij eruit zien met zijn allen :wink:
Afbeelding
Jutta
Speurneus
Speurneus

riwka schreef:Kom op Jutta jij en Chester zijn een goed team heb vertrouwen in je pracht man!!! Jullie kunnen het 8)
Lief van je. Met zo veel steun moet het gewoon lukken !
Afbeelding

bedankt Sharon !
Jutta
Speurneus
Speurneus

[quote="EricaM"]Jutta ik weet zeker dat jullie het hartstikke goed gaan doen. Chester is inmiddels zo'n braaf labje 8)

Bedankt, ik ga vanavond nog een keertje goed oefenen. Natuurlijk zal ik voor jullie ook duimen maar Bram heeft sowieso een u'tje van mij en Chester.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Netty
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Sascha schreef:
Netty schreef:
Sascha schreef: Gezellig, kunnen we nog meer Chielewoutjes ontmoeten :) Chelsea haar knappe papa is Neelix :verliefd1: ook al zo'n geweldige vent :verliefd1:
Gezellig :) je weet hoe wij eruit zien met zijn allen :wink:
Absoluut :) we hebben het weer mee zo als het er uit ziet (een beetje warm maar wel droog)
Plaats reactie