Het blijft naar om te zien..weer epileptie aanval

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Ine55

Ongelezen bericht door Ine55 »

Hallo.

Ik zit net je verhaal te lezen.
Ook wij hadden een lab die naar de naam Bommel luisterde en ook zij had epilepsie.
Wij zijn op een gegeven moment wel overgegaan op medicatie maar pas toen de aanvallen steeds langer duurde en de tijd ertussen steeds korter werd.Hier reageerde ze goed op ,en tijdens een aanval kreeg ze oraal medicijnen toegediend om de aanval te verkorten.
Wij konden van te voren vaak zeggen wanneer ze er eentje kreeg want dan was ze echt aanhankelijk en wilde niet bij je weg.
Tijdend een aanval zat ik altijd bij haar op de grond,en zogauw de aanval over was viel ze bij mij op schoot inslaap.
Ze is ondanks haar toevallen 10 jaar geworden.
Suc6 met jullie Bommel.

Gr. Ine
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Hi Ine

Onze DA gaf ook het advies als de aanvallen langer gaan duren en korter op elkaar volgen toch met medicijnen te starten. Onze Bommel plakt ook aan mij zodra hij een aanval voelt aan komen.
Ik hoop dat hij ze niet krijgt wanneer hij alleen is, dat vind ik zo zielig. Vooral na een aanval is hij zo van slag :cry: Ik heb hem dan ook altijd bij mij voor, tijdens en na een aanval. Ik hoop dat onze Bommel ook de 10 jaar gaat halen :wink: Bedankt, groetjes ALice
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
relaxrex
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door relaxrex »

arme bommel. ik zou er ook bij gaan zitten/liggen hoor. gaat het nu weer een beetje met jullie????
groetjes corrie en lebber van rex.
Afbeelding
het mooiste wat je kan zijn is jezelf.
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Ja dank je het gaat weer, ik merk dat Bommel steeds aanhankelijker wordt. We houden hem goed in de gaten, maar laten hem wel genieten al vind ik het eng als hij het water in gaat. Ik sta klaar om er ook in te jumpen mocht hij in het water een aanval krijgen :( wat ik echt niet hoop. Maar meestal merk ik het aan hem wanneer hij een aanval krijgt.
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
Plaats reactie