Ja ik hoop het, anders heeft hij gewoon een leerzame dag gehadJohn schreef:Leuk maar lastig, James is net 6 maanden dan, de allerjongste in zijn klasse. Ik twijfel of we zijn zusjes gaan inschrijven om die reden. We komen James aanmoedigentoscak schreef:Tis omgedraaid geworden. Ik ben er met James in de puppyklasse en Bob blijft lekker thuis met vriendlief.toscak schreef:Ik ben er ook! Zeker met Bob in de Open Klasse en naar alle waarschijnlijkheid ook met James (uuhmm puppyklasse denk ik).natuurlijk, hopelijk houdt de keurmeester Mervyn Reynolds rekening met zijn leeftijd, dan maakt ie zeker kans.
Bennekom
-
toscak
- Speurneus

-
John
- Snuffelneus

- Contacteer:
toscak schreef:Ja ik hoop het, anders heeft hij gewoon een leerzame dag gehadJohn schreef:Leuk maar lastig, James is net 6 maanden dan, de allerjongste in zijn klasse. Ik twijfel of we zijn zusjes gaan inschrijven om die reden. We komen James aanmoedigentoscak schreef: Tis omgedraaid geworden. Ik ben er met James in de puppyklasse en Bob blijft lekker thuis met vriendlief.natuurlijk, hopelijk houdt de keurmeester Mervyn Reynolds rekening met zijn leeftijd, dan maakt ie zeker kans.
.
groetjes, John
-
Debora
- Speurneus

- Contacteer:
Tyleet is dan ook net 6 maanden. Ze kwam laatst in de babyklasse uit, was ze net 4 maanden, met puppen van bijna 6 maanden (nog 1 week) en ze hadden niet mee mogen doen in de babyklasse. En toch won ze daarvan. Is maar net waar de keurmeester voor gaat.John schreef:toscak schreef:Leuk maar lastig, James is net 6 maanden dan, de allerjongste in zijn klasse. Ik twijfel of we zijn zusjes gaan inschrijven om die reden. We komen James aanmoedigennatuurlijk, hopelijk houdt de keurmeester Mervyn Reynolds rekening met zijn leeftijd, dan maakt ie zeker kans.
Bella doet dit jaar ook mee in de veteranenklasse, maar zo te voelen is ze wat te zwaar. We zullen zien of deze extra bagage weggewerkt kan worden de komende weken.
-
honesto do campo verde
Suzie staat ook ingeschreven en zal net 4 maanden zijn. Ben gewoon benieuwd wat er in het keurverslag komt te staan, ze zullen echt wel rekening houden met de leeftijd, daar vragen ze ook altijd naar.
Enne...het wordt haar eerste show, ze zal iig ervaring opdoen. Moeders laten we lekker thuis, die heeft nog theezakjes
Enne...het wordt haar eerste show, ze zal iig ervaring opdoen. Moeders laten we lekker thuis, die heeft nog theezakjes
-
Netty
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
laika
- Speurneus

-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Kyra
- Speurneus

- Contacteer:
-
John
- Snuffelneus

- Contacteer:
De baas is weer thuis en die zegt dat het niet gaat gebeurenlabbers schreef:Ja hoor wij komen ook met Sum en Ice die meedoen en Storm die gewoon lekker mee drentelt..
@John..Etoille heeft nog even de tijd..
We komen wel met een paar anderen uiteraard!
De zusje van James zullen er zeker zijn
groetjes, John
-
Karlien
- Speurneus

- Contacteer:
-
toscak
- Speurneus

James maakt een vreugdedansjeJohn schreef:De baas is weer thuis en die zegt dat het niet gaat gebeurenlabbers schreef:Ja hoor wij komen ook met Sum en Ice die meedoen en Storm die gewoon lekker mee drentelt..
@John..Etoille heeft nog even de tijd..![]()
We komen wel met een paar anderen uiteraard!
De zusje van James zullen er zeker zijn
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Debora
- Speurneus

- Contacteer:
Je hebt groot gelijk, iiig een ervaring rijker. Daar doe ik het ook voor, makkelijk voor later in de GG-ring.honesto do campo verde schreef:Suzie staat ook ingeschreven en zal net 4 maanden zijn. Ben gewoon benieuwd wat er in het keurverslag komt te staan, ze zullen echt wel rekening houden met de leeftijd, daar vragen ze ook altijd naar.
Twee van Tyleet's zusjes komen ook en ben zeer benieuwd hoe zij er uit zien.
Enne....ik ben wel benieuwd naar jouw eerste zelf gefokte pupseltje.