Labrador vermist

Plaats hier informatie en vragen over alle hondenactiviteiten die niet onder een andere categorie vallen.
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

he bah,wat erg!
Het zal je gebeuren... :(
Hoop het nooit mee te maken...
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Ow wat erg zeg :cry:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Michelle/Dinky

Ongelezen bericht door Michelle/Dinky »

wat erg.... :(
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

:(
Vreselijk!
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Getver!! Hier heb ik even geen woorden voor.
Dit is echt een nachtmerrie voor deze mensen. Zo'n lief snuitje op die eerste foto. En dan hoop en verwacht je toch dat ze gewoon gezond en wel gevonden wordt. Heel erg veel sterkte voor de baasjes :cry: :cry:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Tika Trails
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tika Trails »

Wat erg is dit...ppff... wat een klap moet dit zijn...
heb overal kippevel.... vreselijk dit!

Ben nieuwschierig wat er uit de autoptie komt, een labrador die verdrinkt, dat hoor je toch nooit.....
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

wat intriest! :(
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Dushi
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dushi »

Wat triest! Ik zal zeker naar hem uitkijken!
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Dushi schreef:Wat triest! Ik zal zeker naar hem uitkijken!
Krijg net bericht van het vrouwtje van Joep: hij is gevonden, dood. Hij is verdronken!!!!! Ze gaan autopsie op hem laten doen, omdat het allemaal heel vreemd is. Ze zijn er helemaal kapot van.

Hanneke
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Dushi
Speurneus
Speurneus

ElisabethErnstDave schreef:
Dushi schreef:Wat triest! Ik zal zeker naar hem uitkijken!
Krijg net bericht van het vrouwtje van Joep: hij is gevonden, dood. Hij is verdronken!!!!! Ze gaan autopsie op hem laten doen, omdat het allemaal heel vreemd is. Ze zijn er helemaal kapot van.

Hanneke
Oh ik krijg er helemaal koude rillingen van....Ik had het net op Twitter gezet....Er is hem vast iets overkomen. Heel veel sterkte voor de baasjes!!
Groetjes van Monique

jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Gedver krijg er helemaal de koude rillingen van, wie weet wat die hond heeft meegemaakt! Hopelijk brengt de autopsie duidelijkheid.
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Voor degenen die nieuwsgierig zijn naar het hoe, wat en waarom.. dit bericht ontving ik net:

" uit de autopsie blijkt dat hij uitgedroogd was . Hij is dus dagen aan het zwerven geweest in de duinen, heeft zijn spoor teruggevonden en naar het duinmeertje gegaan waar wij hem kwijt zijn geraakt, met erge dorst in het water gesprongen heeft zich waarschijnlijk verslikt en had de kracht niet meer om uit het water te komen!
Heel erg want ik ben 3 keer per dag naar het meertje gegaan omdat ik hoopte dat hij daar terug zou komen. Hij heeft dus niet lang in het water gelegen maar is wel erg alleen in de duinen op zoek geweest. Wij zijn daar ook met de boswachters 2 middagen geweest enorme wind dus hielp het fluitje waar hij naar luisterde niet."

Als mij dit zou overkomen, zou ik steeds in gedachten mijn hond door de duinen zien sjouwen, alleen en ellendig, steeds vermoeider en dorstiger, helemaal ontredderd. Daar word je toch gek van, als dat in je hoofd spookt, afschuwelijk :cry:

Hanneke
Mariska+Noa

Ongelezen bericht door Mariska+Noa »

Cherrum :( Arm beesje.. Nee, dit hoop je toch nooit mee te moeten maken.. :(
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Laboriginals schreef:Voor degenen die nieuwsgierig zijn naar het hoe, wat en waarom.. dit bericht ontving ik net:

" uit de autopsie blijkt dat hij uitgedroogd was . Hij is dus dagen aan het zwerven geweest in de duinen, heeft zijn spoor teruggevonden en naar het duinmeertje gegaan waar wij hem kwijt zijn geraakt, met erge dorst in het water gesprongen heeft zich waarschijnlijk verslikt en had de kracht niet meer om uit het water te komen!
Heel erg want ik ben 3 keer per dag naar het meertje gegaan omdat ik hoopte dat hij daar terug zou komen. Hij heeft dus niet lang in het water gelegen maar is wel erg alleen in de duinen op zoek geweest. Wij zijn daar ook met de boswachters 2 middagen geweest enorme wind dus hielp het fluitje waar hij naar luisterde niet."

Als mij dit zou overkomen, zou ik steeds in gedachten mijn hond door de duinen zien sjouwen, alleen en ellendig, steeds vermoeider en dorstiger, helemaal ontredderd. Daar word je toch gek van, als dat in je hoofd spookt, afschuwelijk :cry:

Hanneke
Verschrikkelijk :cry:
En het was mijn hond niet, maar tóch zie ik de beelden voor me.. :cry:
De arme lieverd, wat een afschuwelijk einde.
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
Dushi
Speurneus
Speurneus

Vreselijk! Ik voel gewoon mijn keel dicht knijpen als ik die hond totaal ontredderd rond zie lopen om zijn baas te zoeken....
Groetjes van Monique

Plaats reactie