allemaal heel erg bedankt voor de sterkte wensen
We zijn net terug met Ghost van de da.
Het is gelukkig minder erg dan we dachten.
Zijn linker heup is goed zijn rechter heup niet.
Op zijn rechterheup zitten bot uitsteeksels en de kop zit niet goed in de kom.
In zijn rug heeft hij ook iets. Ik weet alleen zo niet meer de benaming ervan
Onderin zijn rug drukt 1 van de wervels zijn andere wervel naar beneden. Dit komt bij 80% van de Dh's voor. Hier komt waarschijnlijk ook zijn rug pijn vandaan.
Hij moet nu levenslang aan de metacam omdat de wrijving van zijn heupbot ontstekingen en pijn geven en de metacam moet die pijn en ontstekingen tegen gaan.
Ook krijgt hij nu seraquin dit is een natuurlijk voedingssupplement ter ondersteuning van de gewrichten. Ook dit moet hij blijven gebruiken.
Het is dus niet allemaal goed maar wel beter als we hadden verwacht.
Ze hebben ook de bult naast zijn oog weggehaald en die sturen ze op.
Hij moet nu 10dagen een kap om omdat hij hechtingen heeft dus ik blijf 10 dagen beneden slapen en er blijft nu 24/7 iemand bij hem om erop te letten dat het goed gaat want hij loopt overal tegenaan.
We mochten erbij zijn met het onder narcose brengen en we waren bij hem toen hij wakker werd en de wakker maak spuit kreeg ( ik weet zo niet hoe het precies heet ).
De foto's van zijn heupen en rug krijgen we straks nog dus die zal ik dan ook plaatsen maar dat kan nog even duren.
We zijn in ieder geval heel erg blij dat onze kanjer nog langer bij ons kan blijven. De foto's worden nog wel opgestuurd voor een second opinion door de da maar dit is wat hij er tot nu toe van vond.