Tranen staan weer in mijn ogen. Ik weet hoe jullie nu moeten doormaken. Ik heb (bijna) 2 jaar geleden mijn labrador met bijna 15 jaar moeten laten inslapen. God wat had ik toen zoooooo moelijk. Nu gaat het beter al denk ik nog iedere dag met een lach en een traan aan mijn liefste schat.
Heel veel sterkte met het verlies van jullie Tessa. Bijna 16 jaar.. Wat een prachtige leeftijd!!
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
Heel veel sterkte met het toch nog plotselinge verlies van Tessa, in je vorige topic waren jullie nog vol goede moed voor de komende maanden en nu is het einde toch nog veel te snel gekomen
Ze had een mooie leeftijd bereikt maar des te moeilijker is het om nu zonder Tessa verder te moeten
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve meisje..
Ze heeft een mooie leeftijd bereikt maar het afscheid komt toch altijd te vroeg..
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)