Mijn Ninootje
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Tika Trails
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Inderdaad op zo'n moment lijkt het of je vleugels hebt, ongelofelijk maar wel waar.Tika Trails schreef:Op zo'n moment kan je de hele wereld aan en ben je tot veel in staat om zo snel mogelijk bij de dierenarts te zijn!Nino&Toosje schreef:Achteraf wel heel grappig. Ik kan Nino bijna niet optillen, hij weegt 34 kg.
Vanmiddag was hij een veertje, ik heb hem zo opgetild en in de auto gelegd.

-
Yara
-
Kyra
- Speurneus

- Contacteer:
-
EricaM
- Speurneus

- Caya
- Hele grote hondenneus

Pfff, wat een verhaal zeg. Wat goed dat je nog thuis was inderdaad.
Onze Cleo is ook (nog) zo'n alles happer. Alles wat vliegt en kruipt wil ze opeten en ook dat heeft nu al 2x tot een steek van een hommel geleid. Eentje in haar tong en eentje in haar onderlip. De angels zaten er nog in zodat ik zeker wist dat ze gestoken was. Maar de sirene die ze aanzette deed me ook al zoiets vermoeden. Omdat wij minstens een half uur van de DA af zitten heb ik meteen een half tabletje anti-histamine (cetrizine) van mijzelf aan haar gegeven en ze kreeg daarna gelukkig geen zwelling op haar tong. Ook veenmollen zijn een favoriet hapje.
Maar inderdaad het kost je heel wat jaren van je leven. Ik hoop dat hij nu weer helemaal is opgeknapt en ook dat jij weer een beetje van de schrik bent bekomen. Geef hem maar een lekkere knuffel namens onze 5 meiden.
Onze Cleo is ook (nog) zo'n alles happer. Alles wat vliegt en kruipt wil ze opeten en ook dat heeft nu al 2x tot een steek van een hommel geleid. Eentje in haar tong en eentje in haar onderlip. De angels zaten er nog in zodat ik zeker wist dat ze gestoken was. Maar de sirene die ze aanzette deed me ook al zoiets vermoeden. Omdat wij minstens een half uur van de DA af zitten heb ik meteen een half tabletje anti-histamine (cetrizine) van mijzelf aan haar gegeven en ze kreeg daarna gelukkig geen zwelling op haar tong. Ook veenmollen zijn een favoriet hapje.
Maar inderdaad het kost je heel wat jaren van je leven. Ik hoop dat hij nu weer helemaal is opgeknapt en ook dat jij weer een beetje van de schrik bent bekomen. Geef hem maar een lekkere knuffel namens onze 5 meiden.
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!

Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13

-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus

Met Nino gaat het weer helemaal goed, maar ik heb toch heel slecht geslapen en ondanks het feit dat hij gisteren alweer oke was ben ik vannacht toch bij hem gaan kijken. Maar hij is helemaal weer de oude.royenmarjolein schreef:Tjee Dorette, wat akelig zeg!
Wat goed en alert gehandeld van jeJe moet er idd niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als je niet meer thuis was geweest. Hoe gaat het nu met Nino?