geniet straks met volle teugen van je twee labjes....(maar dat gaat wel lukken denk ik
2e lab
-
kiaora
-
francis v
- Middelgrote hondenneus

Dank je wel!! Ik zalsedeka schreef:Super dat je er een tweede labbie bij krijgt.
Zo zie je maar dat blijven speuren en geduld hebben toch beloond worden.
Heel veel plezier met Mister Bundels,en wie weet krijgen wij toch ook nog eens onze zwarte lab.
Groetjes Sas en een poot van Demi en Kaya
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Zeros&Mac
-
Venz2011
- Middelgrote hondenneus

Super hoor dat jullie een 2e blonde lab gevonden hebben. Heel veel plezier ermee en geniet en vooral van.
Hopenlijk vinden wij ons kleine bruine teefje ook nog maar vooralsnog doen wij het met het vakantievriendinnetje wat ongeveer 2 x in de week bij ons speelt.
Hopenlijk vinden wij ons kleine bruine teefje ook nog maar vooralsnog doen wij het met het vakantievriendinnetje wat ongeveer 2 x in de week bij ons speelt.
Groetjes Helma en een
Venz
"Who can believe that there is no soul behind those luminous eyes!"

"Who can believe that there is no soul behind those luminous eyes!"

-
Anjess
-
sedeka
-
francis v
- Middelgrote hondenneus

sedeka schreef:Hallo mister bundels,ben je er al?,wat zal je vrouwtje blij zijn dat het eindelijk zaterdag is.
Veel plezier bij je nieuwe baas en maatje banjer.
Poot van Demi en Kaya,groetjes Sas
Mister Bundels is in da house!!!
Hij heeft vandaag heel wat indrukken opgedaan. Vanochtend al vroeg mee met de fokker naar de hondenshow in Bennekom. Daar hadden wij (mijn dochter en ik) afgesproken om Bundels op te halen. Uiteraard naar de keuringen gekeken en langs standjes gelopen (moest iets kopen
In mijn woonplaats nog een rondje park gedaan voordat we naar huis gingen. Uiteraard Banjer als 1e naar binnen laten gaan. Op de bank lag Moos de luie huistijger. Die was wel wat verrast maar bleef rustig liggen toen Bundels even aan hem kwam ruiken. Dat was dus geen uitdaging voor Bundels. De kippen daarin tegen is weer een ander verhaal.
De haaibaaikippen hadden de schrik van hun leven toen zo'n ander blond geval de tuin in kwamen rennen in plaats van Banjer die ze altijd met rust laat. De kippen vlogen in het rond en Bundels erachteraan. De kippen zaten gelijk in het nachthok ahahha. Daaaaaag zondagochtendvers eitje...
Vervolgens kwamen mijn paps en mams op 'kraambezoek'. Zij hadden een snackbal gekocht. Nou Bundels weet inmiddels heeeeeeel goed hoe zo'n ding werkt.
De bench is niet helemaal zijn ding want op zijn tijd piept en jankt als hij daarin zit. Hij is de bench gewend bij de fokker dus tis meer de vreemde omgeving etc. Als mister B probeert aandacht te trekken door te janken en piepen negeren wij hem volledig. Ik heb begrepen dat dan het gepiep het snelst overgaat.
Voor het eten zijn we eerst lekker gaan wandelen. Bundels is de copycat van Banjer. Hij houdt Banjer goed in de gaten buiten. Hij is zelfs al even los geweest op het grasveld bij mijn ouders. Naast het grasveldje is wel een grote vaart maar dat vond Bundels iets te diep liggen (heeel goed ingeschat Bundels
Nu liggen de 2 mannen te slapen alhoewel Banjer knock-out ligt en Bundels om het minste en geringste wakker is. Moos is inmiddels ook weer op de bank erbij gekomen en dat was ook ff interessant
Ik ben heel benieuwd hoe Bundels de nacht gaat doorbrengen. Het kussen van Banjer leg ik in het zicht van de bench zodat Bundels zich niet helemaal alleen voelt.
Ik zeg.......morgenavond deel twee van de eerst 24 uur Mister Bundels in ons leven
wordt vervolgd
Groetjes en een pootje van de 4 blondjes
Francis & Charlotte
Banjer & Bundels
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
marielle75
- Middelgrote hondenneus