Ganzenjacht

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
saskia burghout
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door saskia burghout »

Als je de kans heb om me te gaan moet je het zeker proberen het is heel lastig om in dat wereldje te komen.

mijn vriend is combinant geworden van een jachtveld met 250 hectare dus ideaal kan elke zaterdag mee als voorjager nu gebruiken we nog storm maar over een paar weken gaat Ace mee om steadeniss te trainen en daarna om ook zelf wat te halen dus ook ideaal om te trainen :verliefd1:
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Lupos schreef:Wat leuk joh! Als je de kans hebt, zeker doen! Al is het met ganzen echt zwaar werken voor ze, zeker als het grauwe of canadezen zijn die zijn echt heel erg groot! De laatste keer hadden we 2 nijlganzen, die vallen wel mee. Na villen wogen die zo'n kleine 1,5kg. Die canadezen waren na uitbenen nog 3,5kg :shock: Echt knap dat de honden dat ook gewoon meezeulen :klasse: Juna moest er wel erg aan wennen hoor, maar nu we 4 jachten verder zijn heeft ze zoiets van "maakt niet uit hoe, maar dat beest gaat mee" :lol:
oeps ik had het gewicht fout opgeschreven :oops:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
De Geijsjes
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door De Geijsjes »

wow wat ontzettend gaaf zeg! dat moet zeker een hele ervaring zijn geweest! 8)
Mike ♂ (Tricky Mike v.d. Mediaan/herplaatser(08-09-1990 tot 24-12-1996))
Beagle ♂ (Grienwolder Clownesque Beagle (15-09-1994 tot 12-06-2005)
Plaats reactie