welke stofzuiger?

Respecteer elkaars mening.
irma
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door irma »

Tip ivm snel volgezogen stofzuigzakken.
Vóór het stofzuigen snel de haren bijeen vegen met een kappersbezem of sweepa= soort rubberen borstel. Raap de haardot bijeen en n de vuilbak. Dat scheelt al snel de dubbele ijd dat de zak anders meegaat.
Ik ben ook wel een bezig de inhoud van de zak eruit te halen (meestal 1 grote haarbal dat gaat best wel goed) en hem een 2e keer te gebruiken, die dingen zijn tegenwoordig zo verrekte duur. Werkt prima (alleen even een vies werkje). :zuigen:
Izzy geel Pearlcourt Izzy 28 december 2009
Boris Amber Damey
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boris Amber Damey »

Nooit meer iets anders dan de Dyson Animal Pro!
Afbeelding
De wind van gister helpt je niet vooruit
De wind van morgen blijft misschien wel uit
Je moet zeilen op de wind van vandaag
Jelmer-vr

Ongelezen bericht door Jelmer-vr »

Wij hebben van Phillips een zakloze !

Bevalt perfect! Er zit een functie op die je na elke keer zuigen kan indrukken, zodat ie het filter reinigt..
Dan pas zie je echt hoeveel haar er ligt :D

Hij was geloof ik rond de 250€..
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Heb een Miele black pearl. Zakken koop ik merkloos, scheelt een stuk in de prijs en ik pluk die zakken wel eens leeg. Heb 2 zakken per maand nodig ..... Zuigkracht en levensduur van de miele is prima!
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Lien schreef:Heb een Miele black pearl. Zakken koop ik merkloos, scheelt een stuk in de prijs en ik pluk die zakken wel eens leeg. Heb 2 zakken per maand nodig ..... Zuigkracht en levensduur van de miele is prima!

Heb ook een Miele Black Pearl 5000.
Ben er heel tevreden over, en heb ook wel eens een zak leeggepulkt.
Noodgeval, want ik had geen nieuwe meer....
Waar koop jij die merkloze zakken Lien?
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

marions schreef:
Lien schreef:Heb een Miele black pearl. Zakken koop ik merkloos, scheelt een stuk in de prijs en ik pluk die zakken wel eens leeg. Heb 2 zakken per maand nodig ..... Zuigkracht en levensduur van de miele is prima!

hahaha, ja zonder zakken moet je plukken :D

Ik koop die zakken bij de Sligro of de Makro maar op de markt hebben ze ze ook.
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Lien schreef:
marions schreef:

hahaha, ja zonder zakken moet je plukken :D

Ik koop die zakken bij de Sligro of de Makro maar op de markt hebben ze ze ook.
Dank!
:zuigen:
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
Von
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Von »

een AEG.....tandje dat ding kan echt zuigen!!! wel met stofzak :wink:
Liefs Von.Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingLucas (malthezer) (uit Belgie)
Afbeelding Romi uit Roemenie
Mark
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Mark »

Hier een Cats & Dogs van Miele, het is momenteel de stofzuiger die hier al het langst meegaat dus degelijk goed materiaal. Minpuntje is de dure zakken die redelijk rap vol zijn.
Tinny: raszuivere kruising (01/01/98-12/04/08 )
Benji: Kruising en ons duveltje (30/01/08-24/05/08 )
Zora: labrador in hart en nieren (06/06/01-10/04/14)
Vicky: lieve knuffelbeer
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ik koop nooit meer iets anders dan een Dyson :) Ideaal met drie verhaar honden. 8)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Na het lezen van alle enthousiaste reacties over een Dyson zojuist mijn eerste Dyson aangeschaft, ben benieuwd dus, ga 'm zo voor de eerste keer gebruiken. Nog steeds een hoop geld maar nu in de aanbieding bij de Makro voor 224 euro!
Naomie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Naomie »

Wij gebruiken de Dysen DC 23 of 32 ik weet het even niet.. maar wel de animal pro en dat met veel honden die in huis leven.... Volgens mij een goede graad meter. De andere stofzuigers hadden het altijd binnen een half jaar begeven. Deze niet!

Ik hoop dat hij bevalt. Hier nog even een tip....

Als een onderdeel van de Dyson stuk is kun je bellen naar de klantenservice. In de meeste gevallen sturen ze dat onderdeel geheel kosteloos toe. Zonder mopperen of moeilijk doen. Je hebt het gewoon binnen 2 dagen in huis. We hebben al een keer ( door onze eigen stomme fout) een nieuwe opvangbak gekregen en onlangs een nieuwe zuigkop.
Afbeelding
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

jeltje schreef:Na het lezen van alle enthousiaste reacties over een Dyson zojuist mijn eerste Dyson aangeschaft, ben benieuwd dus, ga 'm zo voor de eerste keer gebruiken. Nog steeds een hoop geld maar nu in de aanbieding bij de Makro voor 224 euro!
Ja, ze zijn ook belachelijk duur, maar ook belachelijk goed!! :wink:

@Naomie: Die tip van de klantenservice ga ik gebruiken, mijn kleine zuigmondje is gebroken ( en inmiddels geplakt met ducktape..) dus eens even horen of ik een ander kan krijgen. Wat trouwens dan ook weer zo fijn is: alle telefoonnummers van de klantenservice staan gewoon óp de stofzuiger! Handig!
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

irma schreef:Tip ivm snel volgezogen stofzuigzakken.
Vóór het stofzuigen snel de haren bijeen vegen met een kappersbezem of sweepa= soort rubberen borstel. Raap de haardot bijeen en n de vuilbak. Dat scheelt al snel de dubbele ijd dat de zak anders meegaat.
Ik ben ook wel een bezig de inhoud van de zak eruit te halen (meestal 1 grote haarbal dat gaat best wel goed) en hem een 2e keer te gebruiken, die dingen zijn tegenwoordig zo verrekte duur. Werkt prima (alleen even een vies werkje). :zuigen:
Dat meen je toch niet hé? Moet je voordat je gaat stofzuigen óók nog vegen!! :bleh: Nee, dan ben ik toch wel heel blij met mijn Dyson hoor, gewoon omkiepen boven de vuilniszak!
Naomie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Naomie »

doggie schreef:
jeltje schreef:Na het lezen van alle enthousiaste reacties over een Dyson zojuist mijn eerste Dyson aangeschaft, ben benieuwd dus, ga 'm zo voor de eerste keer gebruiken. Nog steeds een hoop geld maar nu in de aanbieding bij de Makro voor 224 euro!
Ja, ze zijn ook belachelijk duur, maar ook belachelijk goed!! :wink:

@Naomie: Die tip van de klantenservice ga ik gebruiken, mijn kleine zuigmondje is gebroken ( en inmiddels geplakt met ducktape..) dus eens even horen of ik een ander kan krijgen. Wat trouwens dan ook weer zo fijn is: alle telefoonnummers van de klantenservice staan gewoon óp de stofzuiger! Handig!
en? al gebeld? werkt het ook bij jullie?
Afbeelding
Plaats reactie