banjer schreef:Ach Sharon, wat kan jou het schelen. Jouw Noah is gewoon de mooiste en liefste labradorhond van de wereld.....ahummmm op mijn Banjer na. gr Desiree
Vraagje over showen.
-
sharon66057
- Speurneus

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
sharon66057
- Speurneus

Dat is waartoscak schreef:Eens moet de eerste keer zijn Sharonsharon66057 schreef:Bedankt voor de link!miranda schreef:http://hondenshow.webklik.nl/page/hondenshow-16-oktober-2011
Op bovenstaande link kun je inschtijven voor 16 oktober in Bemmel,gewoon om eens leuk een show te lopen!!!
Ik ga ook naar Bemmel toe.![]()
Maar nou vraag ik me af, is het wel slim om hem nu in te schrijven voor een show die al op 16 oktober gehouden word?
Aangezien hij nog niet perfect staat enz
Of kan ik beter nog wat langer wachten?![]()
En een maand is meer dan genoeg hoor!
Heb jij dan tips voor mij hoe ik Noah mooi kan leren staan zonder dat ie gaat zitten? Dan ga ik een maand keihard oefenen

-
sharon66057
- Speurneus

En zou ik Noah dan in moeten schrijven als hond met stamboom?
Dit staat er namelijk onder:
Honden met stambomen die niet door de FCI erkend worden, schrijven in in de klasse stamboomloos.
Hij heeft een stamboom! Maar wat is de FCI? Noah heeft alleen hele kleine balletjes door zijn implantaat en af en toe een waggelend loopje
Wat een vragen he
Honden met stambomen die niet door de FCI erkend worden, schrijven in in de klasse stamboomloos.
Hij heeft een stamboom! Maar wat is de FCI? Noah heeft alleen hele kleine balletjes door zijn implantaat en af en toe een waggelend loopje
Wat een vragen he

-
-kim-
- Speurneus

Zijn stamboom word herkend door het FCIsharon66057 schreef:En zou ik Noah dan in moeten schrijven als hond met stamboom?
Wat een vragen he
Hier korte uitleg over het FCI http://www.raadvanbeheer.nl/raad-van-beheer/fci/
Denk dus inderdaad als hond met stamboom, voor de zekerheid zou je even kunnen mailen. Dit staat er namelijk ook
Inschrijven is mogelijk voor ALLE honden (dus ook castraten, reuen zonder volledig ingedaalde testikel, honden met een niet erkende kleur, etc.)
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
-kim-
- Speurneus

Had even gemaild voor Mexx aangezien die gecastreerd is, maar kreeg als antwoord dat alles met stamboom ingeschreven moet worden bij de stamboomhonden. 
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
toscak
- Speurneus

Ja natuurlijk heb ik die. Misschien dan maar eens een keer afspreken. Tis echt heel gemakkelijk. Ff oefenen, maar dan lukt het heus. Ik neem Bobje dan wel mee.sharon66057 schreef:Dat is waartoscak schreef:Eens moet de eerste keer zijn Sharonsharon66057 schreef: Bedankt voor de link!![]()
Maar nou vraag ik me af, is het wel slim om hem nu in te schrijven voor een show die al op 16 oktober gehouden word?
Aangezien hij nog niet perfect staat enz
Of kan ik beter nog wat langer wachten?![]()
En een maand is meer dan genoeg hoor!![]()
Heb jij dan tips voor mij hoe ik Noah mooi kan leren staan zonder dat ie gaat zitten? Dan ga ik een maand keihard oefenen
Koop een mini kong, stop dat ding vol met iets van smeerworst ofzo. Kijk naar wat showhonden op foto's en zet noah zo neer. Rustig beginnen, gewoon eerst aanleren dat STA betekent: staan met kong. Dan steeds vaker de kong weghalen, maar alleen als hij er aan toe is!. Over een rondje en een driehoekje lopen leer ik je wel alles al de tijd daar is.
-
sharon66057
- Speurneus

Super! Dank je wel!-kim- schreef:Had even gemaild voor Mexx aangezien die gecastreerd is, maar kreeg als antwoord dat alles met stamboom ingeschreven moet worden bij de stamboomhonden.

-
Jutta
- Speurneus

Bij ons op de ringtraining had er een trainer zo'n pluzig dingetje, een kattenspeeltje zei ze, als je zoiets hebt dan wil hij vast wel staan om te kijken. Dat hielp bij Chester ook. Hij moet dan natuurlijk niet omhoog willen springen. Ik zag op een show iemand die een klein balletje steeds omhoog gooide en weer ging vangen. Dat gaat mij niet lukken want ik ben zo'n sukkel die de bal niet kan vangen.
Wanneer ga je naar de show ?
bedankt Sharon !
-
sharon66057
- Speurneus

Met de kong gaat het ook heel goed!Jutta schreef:Bij ons op de ringtraining had er een trainer zo'n pluzig dingetje, een kattenspeeltje zei ze, als je zoiets hebt dan wil hij vast wel staan om te kijken. Dat hielp bij Chester ook. Hij moet dan natuurlijk niet omhoog willen springen. Ik zag op een show iemand die een klein balletje steeds omhoog gooide en weer ging vangen. Dat gaat mij niet lukken want ik ben zo'n sukkel die de bal niet kan vangen.
Hij is er dan wel van aan het smullen maar ik hou hem dan steeds langer weg en dat werkt gelukkig (nog niet zo lang hoor maar we zijn dan ook pas aan het oefenen)
Ik heb me nog nergens voor ingeschreven, maar volgens mij is de show waarvan de link in dit topic staat de enigste show binnenkort waar ik met Noah aan mee kan doen?
Vind het wel spannend hoor!

-
sharon66057
- Speurneus

Wat liefJutta schreef:Dat gaat jullie wel lukken, daar ben ik zeker. Als het 16 oktober wordt kan ik helaas niet kijken (herfstvakantie). Ga je op een andere dag dan kom ik je heel graag aanmoedigen.
Ik moet nog even kijken wat voor shows er evt nog meer zijn, maar als dit de enigste is waar hij aan mee mag doen dan zullen we hier wel heen gaan