Het feest gaat beginnen

Heb je vragen over het fokken? Wil je weten wanneer je wel en wanneer je zeker niet moet fokken met een Labrador?
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Alleen de bevalling mag van mij overgeslagen worden, dat vind ik altijd zo´n zenuwslopende toestand, afschuwelijk. Dat is het enige, voor mij hele grote minpunt van het hele gebeuren. Als het werpen eenmaal goed op gang is, gaat het wel weer, maar de ´inleidende beschietingen´ als de teef het zo moeilijk heeft en je niet goed weet hoever ze is en of het allemaal nog goed gaat, vreselijk :(

Hanneke
:blondpootje: Pippi (12-05-2008)
:zwartpootje: Dazzle (14-04-2010)
:zwartpootje: Rainbow (12-12-2014)
Deetje
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Deetje »

Laboriginals schreef:Alleen de bevalling mag van mij overgeslagen worden, dat vind ik altijd zo´n zenuwslopende toestand, afschuwelijk. Dat is het enige, voor mij hele grote minpunt van het hele gebeuren. Als het werpen eenmaal goed op gang is, gaat het wel weer, maar de ´inleidende beschietingen´ als de teef het zo moeilijk heeft en je niet goed weet hoever ze is en of het allemaal nog goed gaat, vreselijk :(

Hanneke
Daarom heb ik dus mijn verlosteam altijd aanwezig hier. Dat leidt wat af en toch zijn er 3 paar ogen op de teef gericht. Alleen mijn eerste 2 nesten heb ik alleen gedaan.
Tika Trails
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tika Trails »

Laboriginals schreef:Alleen de bevalling mag van mij overgeslagen worden, dat vind ik altijd zo´n zenuwslopende toestand, afschuwelijk. Dat is het enige, voor mij hele grote minpunt van het hele gebeuren. Als het werpen eenmaal goed op gang is, gaat het wel weer, maar de ´inleidende beschietingen´ als de teef het zo moeilijk heeft en je niet goed weet hoever ze is en of het allemaal nog goed gaat, vreselijk :(

Hanneke
Nou, idd, dat blijft altijd zo enorm spannend! Ook al heb je ervaring, elke bevalling is weer anders.... ben ook altijd blij als de boel op gang is en alles tevreden in de werpkist ligt, dan gaat het genieten langzaam aan beginnen.... Als we dan twee weken verder zijn, ben ik meestal nog blijer...

Ik doe bevallingen het liefst alleen, lekker rustig en stil. Johan steekt dan af en toe zijn hoofd even om de hoek en kan alles via een camera zien.
Dat "bevalt" mij en de meiden prima....
Ik slaap er dan de eerste week op een matrasje bij... is echt soms vreselijk oncomvertabel, maar ik vindt het heerlijk en kan echt van die vermoeiende nachten genieten lig dan uren naar de pups te staren :verliefd1:
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

heel veel succes hanneke :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
jolandatb
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door jolandatb »

Spannend, veel succes
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

Tika Trails schreef:

Hanneke
Nou, idd, dat blijft altijd zo enorm spannend! Ook al heb je ervaring, elke bevalling is weer anders.... ben ook altijd blij als de boel op gang is en alles tevreden in de werpkist ligt, dan gaat het genieten langzaam aan beginnen.... Als we dan twee weken verder zijn, ben ik meestal nog blijer...

Ik doe bevallingen het liefst alleen, lekker rustig en stil. Johan steekt dan af en toe zijn hoofd even om de hoek en kan alles via een camera zien.
Dat "bevalt" mij en de meiden prima....
Ik slaap er dan de eerste week op een matrasje bij... is echt soms vreselijk oncomvertabel, maar ik vindt het heerlijk en kan echt van die vermoeiende nachten genieten lig dan uren naar de pups te staren :verliefd1:
willem slaapt er 3 weken bij :oops: en ik vind de bevalling ook niks onze dochter en de fokker van zosja zijn paraat dochter is er om te helpen en ik.......... pas op de kleinkinderen daarna doen wevalles samen
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Deetje
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Deetje »

Hoe is het met Marjon?
Wij hebben onze eerste lab bij haar vandaan in 1990. :wink:
Sorry is off-topic.
irma
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door irma »

En Hannke schiet Hindi al op?? :D :D :D
Izzy geel Pearlcourt Izzy 28 december 2009
irma
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door irma »

Welke reu hem je gekozen?
Izzy geel Pearlcourt Izzy 28 december 2009
Marcail
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marcail »

Hanneke
Ik kan me je zenuwen heel goed voorstellen, zeker als het voor het teefje de eerste keer is dat ze moet gaan bevallen. Dan is het heel moeilijk om sommige signalen te zien en in te schatten.
Ieder teefje bevalt weer anders, en iedere bevalling is anders. Dat zullen de ervaren fokkers ook nog steeds meemaken.
Ik heb de laatse bevalling ook alleen gedaan, en ik moet zeggen het was heerlijk ontspannen met alleen mijn man om mij heen die ondanks dat hij niet tegen bloed kan Parel en de pups prima heeft geholpen :applaus:
Maar het is natuurlijk ook heel gezellig als je een nachtje door moet zitten en wachten tot............ en als je dat gezellig samen kunt doen, zien 4 ogen meer dan 2.
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Spannend Hanneke
Succes met alles :wink:

:blondpootje: Alice
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Even een update :) Hindi stond vanochtend op 7,9. Het zal wel morgen of overmorgen dekken worden.

@ Irma: haar loverboy wordt Devonshire´s Not Your Average Joe, die zit bij Van de Weeward :)

Hanneke
Dutchlabs
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dutchlabs »

Heel veel succes Hanneke, leuke mooie lieve loverboy heb je uitgekozen :verliefd1:
Wij moeten nog 2 weken wachten om te weten of mijn dame zwanger van hem is.....

En bevallingen doe ik het liefste alleen of met hulp van een goede vriendin.
Groetjes Saskia

Aafje, Spook, Pamela, Nanoek op fokkersvoorwaarden Madam en Vlinder en Jack.

Labradors are an addiction, you can´t have just one.
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Dutchlab´s schreef:Heel veel succes Hanneke, leuke mooie lieve loverboy heb je uitgekozen :verliefd1:
Wij moeten nog 2 weken wachten om te weten of mijn dame zwanger van hem is.....
Haha.. jij ook al :D Ik zie op de site van Anita dat ze in de rij staan voor hem. Eén ding kan ik al aardig inschatten van mijn hopelijk aanstaande nestje... ze lopen straks allemaal met hun kleedje te sjouwen :D Dat doet namelijk de hele familie van moederskant en ook papa Joe (hé dat is een liedje :) ) loopt steeds met zijn dekentje in zijn bek. Dus dat kan niet missen bij de pupperds straks :)

Hanneke
Tika Trails
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tika Trails »

Succes Hanneke!

Ik vindt Joe echt helemaal geweldig! En zijn karakter is echt :verliefd1:
Plaats reactie