Hanneke
Daarom heb ik dus mijn verlosteam altijd aanwezig hier. Dat leidt wat af en toch zijn er 3 paar ogen op de teef gericht. Alleen mijn eerste 2 nesten heb ik alleen gedaan.Laboriginals schreef:Alleen de bevalling mag van mij overgeslagen worden, dat vind ik altijd zo´n zenuwslopende toestand, afschuwelijk. Dat is het enige, voor mij hele grote minpunt van het hele gebeuren. Als het werpen eenmaal goed op gang is, gaat het wel weer, maar de ´inleidende beschietingen´ als de teef het zo moeilijk heeft en je niet goed weet hoever ze is en of het allemaal nog goed gaat, vreselijk![]()
Hanneke
Nou, idd, dat blijft altijd zo enorm spannend! Ook al heb je ervaring, elke bevalling is weer anders.... ben ook altijd blij als de boel op gang is en alles tevreden in de werpkist ligt, dan gaat het genieten langzaam aan beginnen.... Als we dan twee weken verder zijn, ben ik meestal nog blijer...Laboriginals schreef:Alleen de bevalling mag van mij overgeslagen worden, dat vind ik altijd zo´n zenuwslopende toestand, afschuwelijk. Dat is het enige, voor mij hele grote minpunt van het hele gebeuren. Als het werpen eenmaal goed op gang is, gaat het wel weer, maar de ´inleidende beschietingen´ als de teef het zo moeilijk heeft en je niet goed weet hoever ze is en of het allemaal nog goed gaat, vreselijk![]()
Hanneke
willem slaapt er 3 weken bijTika Trails schreef:Nou, idd, dat blijft altijd zo enorm spannend! Ook al heb je ervaring, elke bevalling is weer anders.... ben ook altijd blij als de boel op gang is en alles tevreden in de werpkist ligt, dan gaat het genieten langzaam aan beginnen.... Als we dan twee weken verder zijn, ben ik meestal nog blijer...Laboriginals schreef:Alleen de bevalling mag van mij overgeslagen worden, dat vind ik altijd zo´n zenuwslopende toestand, afschuwelijk. Dat is het enige, voor mij hele grote minpunt van het hele gebeuren. Als het werpen eenmaal goed op gang is, gaat het wel weer, maar de ´inleidende beschietingen´ als de teef het zo moeilijk heeft en je niet goed weet hoever ze is en of het allemaal nog goed gaat, vreselijk![]()
Hanneke
Ik doe bevallingen het liefst alleen, lekker rustig en stil. Johan steekt dan af en toe zijn hoofd even om de hoek en kan alles via een camera zien.
Dat "bevalt" mij en de meiden prima....
Ik slaap er dan de eerste week op een matrasje bij... is echt soms vreselijk oncomvertabel, maar ik vindt het heerlijk en kan echt van die vermoeiende nachten genieten lig dan uren naar de pups te staren
Ik kan me je zenuwen heel goed voorstellen, zeker als het voor het teefje de eerste keer is dat ze moet gaan bevallen. Dan is het heel moeilijk om sommige signalen te zien en in te schatten.Laboriginals schreef:Alleen de bevalling mag van mij overgeslagen worden, dat vind ik altijd zo´n zenuwslopende toestand, afschuwelijk. Dat is het enige, voor mij hele grote minpunt van het hele gebeuren. Als het werpen eenmaal goed op gang is, gaat het wel weer, maar de ´inleidende beschietingen´ als de teef het zo moeilijk heeft en je niet goed weet hoever ze is en of het allemaal nog goed gaat, vreselijk![]()
Hanneke
Haha.. jij ook alDutchlab´s schreef:Heel veel succes Hanneke, leuke mooie lieve loverboy heb je uitgekozen![]()
Wij moeten nog 2 weken wachten om te weten of mijn dame zwanger van hem is.....