Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden) Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009 Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012 Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013 Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016
Arme Izzie, dat is een flinke Jaap zeg en op een vervelende plek lijkt mij. Wat fijn dat je er bij mocht blijven zeg! Heel veel beterschap, hopelijk is ze vlug weer opgeknapt.
Oei dat is een serieuze jaap zeg. Wat zonde van je jachtproef ook, maar gelukkig gaat het met Izzie weer de goede kant op, dat is toch het belangrijkste he?
Labjes kunnen ook zo onbehouwen en impulsief zijn..........
Tjeetje Maris, we mochten het er vorige week nog over hebben; toen ging het net goed!
Polka neemt ook altijd van die grote sprongen en plonst het water in en dit is ook mn grote angst...
Arme Izzy, geef haar maar een grote knuffel!!
honesto do campo verde schreef:Tjeetje Maris, we mochten het er vorige week nog over hebben; toen ging het net goed!
Polka neemt ook altijd van die grote sprongen en plonst het water in en dit is ook mn grote angst...
Arme Izzy, geef haar maar een grote knuffel!!
Ja idd! Nu ging het helaas mis.
Knuffel is doorgegeven!!
Roos schreef:Hoe gaat het met haar, heeft ze er pijn aan?
Lief dat je het vraagt
Op zich gaat het wel goed. De 1e nacht heel onrustig geweest omdat ze moeilijk kon liggen. Nu gaat ze nog wel voorzichtig liggen maar verder gaat het wel. Ze wil graag naar buiten en lekker spelen maar dat zit er helaas nog ff niet in.
Er komt nu wel wat vocht uit de wond. En het is wat rood. Denk dat ik het morgen voor de zekerheid ff aan de DA laat zien. Ze heeft nog steeds antibiotica en pijnstillers...
Net toch maar even de DA gebeld. Ze lag te slapen en toen was er een plasje vocht uit komen lopen Ik wilde toch even zeker weten of we zo de nacht in konden of dat er een draintje in moest. Gelukkig vond hij een drain niet nodig maar ik kreeg wel een rompertje mee. Daarin kan ik dan een dikke aborberende gaas in doen. Als er dan veel uitkomt komt het daarin en ze kan er nu ook niet aan zitten.
Zo ziet het er nu uit
Ze heeft nu ook in haar pootje een bobbel met vocht zitten. Dus het zakt een beetje naar beneden. Morgen maar weer bekijken hoe het er uitziet.
Het ziet wel erg rood he?
Is het vocht wat eruit komt helder (waterig?)
Mocht het troebelig zijn en/of vies ruiken zou ik er zeker morgen nog even mee terug gaan.