Hoi Ilse,
Onze boef komt ook van de Florettyhof en mijn ervaringen zijn prima. De omgeving waarin de labjes worden gefokt is oke en Ellen gaat hier ook goed mee om. Ik had de tip van mijn dierenarts nadat we onze Dunya hebben moeten laten inslapen, hij had goede ervaringen met deze fokker en neemt de "regels" in acht.
Sam gaat hier nog met enige regelmaat naar toe als ik het druk heb met mijn werk en de laatste keer zat ze uit protest in de auto te blaffen toen ze zag dat de andere honden het veld op mochten.....voor mij een teken dat ze het erg naar haar zin heeft daar.
Sam is nu bijna 14 maanden en afgelopen weekend hadden we haar een jaar. Ze is een dochter van Diva en ze is echt een lieverd (met ook heerlijke streken, want tijdens het schrijven van dit stukje haalt ze iets uit wat niet mag en zit ze nu te flemen bij mij, haar poot ligt nu op mijn knie

). Verder hoort ze niet de grootste labjes, maar met haar 26 kg ben ik heel tevreden. Ellen probeert wel "groter" te fokken, de papa van Sam was namelijk een grote reu!
Wat mij betreft maak je dus een goede keuze over de fokker! Nu de keuze reu/teefje en de naam zoals ik hierboven heb kunnen lezen.
Groetjes Michelle