Desdemona schreef:Saskia.Bernadette schreef:
En weet jij dan of de aanmaak door de hond zelf weer op gang komt als het toedienen van extra vit. C gestaakt wordt? En of natuurlijke vit.C verschil maakt?
Waar heb jij jouw info vandaan als ik vragen mag?

Ben op concult geweest bij Erwin van Gijtenbeek en heb daar al die info gekregen
Op de vraag of goedkope gluco van Kruidvat goed was; nee.
Heb die vraag ook gesteld, voor visolie en gluco geldt helaas hoe duurder hoe beter.
En dat is logisch kijk maar naar de samenstelling.
Puur Natuur en Phytonics zijn de beste.
Wat betreft dar kruidvat gluco niet goed zou zijn, ben ik volkomen met je eens. Dat geldt namelijk al voor mensen. De dosering werkzame stoffen in de potten van kruidvat en dergelijke anderen is te laag. Daarnaast is het voor mensen en daar ben ik sowieso waakzaam voor..
Wat betreft kort door de bocht te zeggen dat puur en phytonics de beste zijn.. Mwah.. Ik zou dat toch anders formuleren. Dat is jou mening, of de mening van die Erwin.
Ik gebruik voor Quincy (die artrose heeft in haar schouder) comfort arthirx plus van Kala health. En ik ben daar zeker heel erg over te spreken. Daarnaast geef ik wel aspitol plus erbij (groenlipmossel olie) Dit omdat de orthopeed mij aan heeft geraden een suplement te zoeken waar groenlipmosselolie in zit. En mijn holistische DA ondersteunde die mening. Merk ik verschil sinds ik ben gestart met de behandeling. Zeker weten!! Quincy stond eerst op Sasha's blend. Dit is over gegaan in trovet mobility. En sinds dien is het toch veranderd. Het rook chemischer en Quincy ging toch wat achteruit.
Of preventief glucosamine geven zin heeft? Ik heb mijn twfijels daarover... Maar dat ter zijde!
Ik hoop dat je voor Missy en passend alternatief vind Saskia!