Prijs Labrador met Stamboom

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Yoran99
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yoran99 »

Laboriginals schreef:
Sascha schreef:
Laboriginals schreef:Ik mis nog het uitstrijkje, de progesterontesten en de echo. Plus een tank benzine aan reiskosten naar de reu, als die ver weg zit.
Verder heb je kosten voor extra verwarming, de wasmachine die elke dag een keer extra draait, ontvangst van het puppybezoek (koffie, fris, koekjes), de puppymappen, knuffels en speeltjes om mee te geven, ik geef zelf een exemplaar van Ha, die pup! mee, enz. enz.
Vergeet ook de kosten van de terugkomdag niet plus eventueel je reiskosten als je de stambomen zelf gaat brengen.

Hanneke
Inderdaad de testen was ik ook vergeten, is ook ruim 400 euro.

Die opmerking vind ik prachtig Hanneke over de reiskosten van zelf stambomen wegbrengen.
:lol:
Wijzelf zijn in oktober naar Zuid Frankrijk gereden om Freya haar baasje de stamboom zelf te overhandigen, was voor een enkele reis maar 14 uur rijden vanuit Friesland :D
Hoe gek kun je als fokker zijn met je pups :)
Haha.. dat was dus echt het nuttige met het aangename combineren :D En wat denk je van fokkers die een vrijer uitzoeken in Frankrijk, Zweden, Oostenrijk, Spanje, Engeland, noem maar op, en die daar rond het dektijdstip een weekje naar toe gaan :D Ik ken er zat die dat doen of gedaan hebben :) Dat loopt ook aardig in de papieren. Maar ja, zoiets is meestal geen straf, dat is vooral leuk, gezellig en leerzaam :)

Hanneke
Klopt helemaal Hanneke soms moet men verder uitwijken om een geschikte dekreu te vinden en niet de reu om de hoek van de straat nemen en dit kost geld maar als je het goed wil doen moet je dat erook allemaal voor over hebben.
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
floor
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door floor »

Begrijp nu waarom de prijzen van een labrador zo duur zijn.
Wij hebben geen labrador met een stamboom.
Afbeelding
:bruinpootje: Floor 05 09 2003......10 11 2014
:zwartpootje: Tosca 31 01 2013
Ella

Ongelezen bericht door Ella »

We zijn thuis al een tijd aan het nadenken of we een pup willen. Na veel verhalen hier gelezen te hebben ben ik er zeker van overtuigd een pup te willen van een goede fokker met stamboom. Alleen vond ik de prijs zo hoog, maar ook omdat ik geen idee had hoe deze was opgebouwd!!

Nu wel, en eigenlijk knap als je het voor die prijs kan doen!
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Asta was 800 euro volgens mij
vanhaut
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door vanhaut »

voor Bo betaalde ik destijds 850 euro en yara was nu 900. Ik geloof niet dat onze fokker er rijk van is geworden ;-)..
:zwartpootje: Bo, Rinkling Twinkling Energetic Bo. Voor altijd in ons hart. * 14-07-2005 † 01-06-2012
:bruinpootje: Yara, Rinkling Twinkling Just Love. 24-09-2011
:bruinpootje: Lizzy , Rinkling Twinkling liason of life. 12-04-2014
Jelmer-vr

Ongelezen bericht door Jelmer-vr »

Voor fido vorig jaar € 850,- betaald.. Dat is volgens mij wel een vrij normale prijs voor een stamboom e.d.
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

Wij hebben voor Floyd 850 euro betaald.
marie
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marie »

(Laboriginals:Mocht er iets helemaal mis zijn met de pup, dan betaalt een goede fokker op grond van het koopcontract de aankoopprijs terug. Dat risico heb je als fokker dus ook nog. )

Was dat maar waar! Al twee zieke labradors gekocht bij een zeer vooraanstaande goed bekend staande fokker maar nog nooit iets gecompenseerd gekregen.[/list]
Max 10-05-2007
Seda 23-12-2014
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Pandora was in 2005 € 750,-
Ramses was in 2007 € 850,-
Pontus was € 1000,-
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

marie schreef:(Laboriginals:Mocht er iets helemaal mis zijn met de pup, dan betaalt een goede fokker op grond van het koopcontract de aankoopprijs terug. Dat risico heb je als fokker dus ook nog. )

Was dat maar waar! Al twee zieke labradors gekocht bij een zeer vooraanstaande goed bekend staande fokker maar nog nooit iets gecompenseerd gekregen.[/list]

Het kan dus echt waar zijn, want
Wij hebben Yara van de fokker gekregen, omdat we Ciba :liefde: in hebben moeten laten slapen vanwege een skeletafwijking. Haar beenderengestel was niet goed. De fokker was niets aan ons verplicht, daar Ciba :liefde: al 2,5 jaar oud was. Een koopcontract/garantie is vaak (maar) 18 maanden geldig.
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
mariska1972

Ongelezen bericht door mariska1972 »

ik heb mijn dame's in duitsland gekocht

aankoopprijzen tussen 1200 en 1400 euro
dan nog de export en import erbij maar ik ben erg blij met mijn dame's

ons nestje heb ik met alles erop en eraan zelfs nog verlies geleden dus ik vind ook dat de berekening van topic opener nog wel wat dingen mist zoals ze zelf al heeft aangegeven
opurk

Ongelezen bericht door opurk »

Klinkt misschien wat afgezaagd, maar ik heb Barney met plezier en liefde gekocht. Doen wij uiteindelijk toch allemaal? Toch?
En ja ze waren tien jaar geleden stukken goedkoper. Maar als je ziet wat die fokkers allemaal wel niet aan tijd en aandacht moeten besteden. Das ook best veul.
Helene
Snuffelneus
Snuffelneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Helene »

voor mijn lieve Moby heb ik 950 euro betaald
vesta
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door vesta »

Ik ga zondag naar onze pup. Zal eens vragen wat ze moet kosten hahha heb ik me nog niet druk over gemaakt.
Een hond van een goede fokker vind ik belangrijker als de prijs. En natuurlijk weet ik ongeveer de prijs die gevraagd wordt maar of dit nu 850 of 900 euro is maakt dan ook niets meer uit.

Wil
Afbeelding
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Dinie schreef:
marie schreef:(Laboriginals:Mocht er iets helemaal mis zijn met de pup, dan betaalt een goede fokker op grond van het koopcontract de aankoopprijs terug. Dat risico heb je als fokker dus ook nog. )

Het kan dus echt waar zijn, want
Wij hebben Yara van de fokker gekregen, omdat we Ciba :liefde: in hebben moeten laten slapen vanwege een skeletafwijking. Haar beenderengestel was niet goed. De fokker was niets aan ons verplicht, daar Ciba :liefde: al 2,5 jaar oud was. Een koopcontract/garantie is vaak (maar) 18 maanden geldig.
Zo kan het gelukkig dus ook :klasse:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Plaats reactie