Jachttraining LF Leden omgeving Amsterdam
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Chica
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Wij zijn het zeker wel van plan hoor, zit nog even over Missy te denken, die wil ik bij slecht weer niet meenemen eigenlijk.
Hoe lang denken jullie te trainen?
Want ik kan haar best thuis laten, maar niet langer dan 4 uurtjes en daar gaat de reistijd (2 keer 40 minuten schat ik) dan ook nog af he.
En er moet tijd over blijven om nog te slapen voor ik naar mijn werk ga.
Want ik ga 's avonds de nachtdienst in. 
Hoe lang denken jullie te trainen?
Want ik kan haar best thuis laten, maar niet langer dan 4 uurtjes en daar gaat de reistijd (2 keer 40 minuten schat ik) dan ook nog af he.
En er moet tijd over blijven om nog te slapen voor ik naar mijn werk ga.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
Chica
Tja, dat is lastig in te schatten.
Ik zou zeggen zolang iedereen en de hondjes het nog leuk vinden en aankunnen. Ik zou denken minimaal een uur en maximaal twee uur. Omdat we met best wat zijn als iedereen nog komt, zal er toch wel steeds een minuutje of 10-15 tussen elke verschillende oefening zitten.
Maar vrijheid, blijheid hoor wat mij betreft. Iedereen kan en mag natuurlijk zo lang of kort blijven als hij wil en wel of niet mee doen. Het moet vooral leuk, gezellig en leerzaam zijn wat mij betreft, zodat iedereen weer huiswaarts kan (na al dan niet koffie en/of iets te knagen)
Leuk dat jullie er bij zijn!
Groet,
J&C
Ik zou zeggen zolang iedereen en de hondjes het nog leuk vinden en aankunnen. Ik zou denken minimaal een uur en maximaal twee uur. Omdat we met best wat zijn als iedereen nog komt, zal er toch wel steeds een minuutje of 10-15 tussen elke verschillende oefening zitten.
Maar vrijheid, blijheid hoor wat mij betreft. Iedereen kan en mag natuurlijk zo lang of kort blijven als hij wil en wel of niet mee doen. Het moet vooral leuk, gezellig en leerzaam zijn wat mij betreft, zodat iedereen weer huiswaarts kan (na al dan niet koffie en/of iets te knagen)
Leuk dat jullie er bij zijn!
Groet,
J&C
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Lunatic
- Speurneus

Een eend is altijd leuk om me te oefenen Saskia 
Ik heb geen idee eigenlijk hoelang we vorige keer bezig geweest zijn, maar zoals Jaap al zei, als je naar huis wil moet je gewoon gaan, slapen is natuurlijk ook belangrijk.
Jammer Hugo, volgende keer beter.
Ik heb geen idee eigenlijk hoelang we vorige keer bezig geweest zijn, maar zoals Jaap al zei, als je naar huis wil moet je gewoon gaan, slapen is natuurlijk ook belangrijk.
Jammer Hugo, volgende keer beter.
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Ik zie wel hoe het loopt en ik leg de eend zaterdag namiddag in de schuur op een krant om te ontdooien.Lunatic schreef:Een eend is altijd leuk om me te oefenen Saskia
-
Chica
Jammer Hugo dat je er niet bij kan zijn. de volgende keer beter!
Leuk idee van die eend! Chica heeft nog maar een paar keer koud wild geapporteerd, dus wat extra ervaring op dat gebied is altijd welkom.
Wij hebben er zin in!
De rest ook nog steeds present..?
Dorine en Pieter ook nog steeds present...?
Leuk idee van die eend! Chica heeft nog maar een paar keer koud wild geapporteerd, dus wat extra ervaring op dat gebied is altijd welkom.
Wij hebben er zin in!
De rest ook nog steeds present..?
Dorine en Pieter ook nog steeds present...?
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
Helaas, t was supertof geweest, maar hier is anders besloten: Juna is loops geworden. Als Mees nu niet gaat meedoen kom ik zondag misschien met haar, maar meestal zijn ze het collectief eens als het om loopsheid gaatSaskia.Bernadette schreef:Jammer Hugo......... volgende keer beter dan maar?
Het lijstje nog correct?
Saskia met Lina
Wim met Baila
Lin met Doran en Mart als dummywerper
Jaap met Chica
Toch een leuke groep zo.

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Dat is nou heel jammer! Had me er echt op verheugd om jullie eens te zien werken.
Maar niets aan te doen, de natuur laat zich de wet niet voorschrijven he.
Wie komen er nu nog wel eigenlijk? Voordat ik die eend voor niets uit de vriezer haal..............
Even snel een nieuw lijstje maken, wie er zeker wel komt?
Jaap met Chica
Saskia met Lina
Wim met Baila
Als het groepje te klein wordt moet er misschien een andere afspraak gemaakt worden? Wat denken jullie?
Maar niets aan te doen, de natuur laat zich de wet niet voorschrijven he.
Wie komen er nu nog wel eigenlijk? Voordat ik die eend voor niets uit de vriezer haal..............
Jaap met Chica
Saskia met Lina
Wim met Baila
Als het groepje te klein wordt moet er misschien een andere afspraak gemaakt worden? Wat denken jullie?
-
Lunatic
- Speurneus

Mij maakt het niet uit, zeg maar wT jullie liever willen, wel trainen of een andere keer afspreken?Saskia.Bernadette schreef:
Jaap met Chica
Saskia met Lina
Wim met Baila
Lin met Doran
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi