Gerritte schreef: whhahah gelukkig niet hier alleen, maar alle hondjes verliezen heellllllllll veelllllllllllllllll! Ik begon al aan mijzelf te twijfelen
Je haalt me de woorden uit de mond haha ( of eigenlijk de HAREN momenteel)
jee Keo is ook spontaan in de rui geschoten sinds een paar dagen, ook weer volop schilfers erbij
en nu gaat het vriezen... hij moet zijn vachtje nog maar even aanhouden!
esmoezie schreef:jee Keo is ook spontaan in de rui geschoten sinds een paar dagen, ook weer volop schilfers erbij
en nu gaat het vriezen... hij moet zijn vachtje nog maar even aanhouden!
Wat eraf komt is allemaal dood haar. Zijn vachtje vernieuwt zich snel genoeg hoor.
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Die van mij moeten het eens wagen om in de rui te raken!
Miep was zo'n 3 maanden terug 5 weken aan het ruien. Kort daarna, half november, begon Trix en was met kerst zo'n beetje klaar. Mocht er ivm zachte temperaturen weer eentje in de rui schieten plak ik uit protest alle haren één voor één weer terug
Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006 Miep (Dior) 19-07-2010
M_n_q_e schreef:Die van mij moeten het eens wagen om in de rui te raken!
Miep was zo'n 3 maanden terug 5 weken aan het ruien. Kort daarna, half november, begon Trix en was met kerst zo'n beetje klaar. Mocht er ivm zachte temperaturen weer eentje in de rui schieten plak ik uit protest alle haren één voor één weer terug
M_n_q_e schreef:Die van mij moeten het eens wagen om in de rui te raken!
Ik wordt er nu helemaal simpel van! Quincy was er bijna doorheen. Enkel nog wat vacht op haar billen.. En het lijkt alsof we nu weer gewoon helemaal opnieuw zijn begonnen..
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje
Ik dacht dat het verharen aan het flatcoated in Huub lag maar ik lees dat meer labjes het hebben.
Baloe had het nooit zo extreem als Huub helle bruine tapijtjes haal ik achter de bench vandaan.
Ik heb vanmiddag een Furminator aangeschaft!
Ik schrok me een hoedje van de prijs maar het schijnt wel goed te helpen!
Ik hoop het maar want mijn echtgenoot was not amused haha.
Gelukkig is het een lieverd dus hij was snel "om".