Broes!

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
vanhaut
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door vanhaut »

juist een goede beslissing..als je nu al weet dat het niet gaat lukken ..

bij twijfel niet doen..
:zwartpootje: Bo, Rinkling Twinkling Energetic Bo. Voor altijd in ons hart. * 14-07-2005 † 01-06-2012
:bruinpootje: Yara, Rinkling Twinkling Just Love. 24-09-2011
:bruinpootje: Lizzy , Rinkling Twinkling liason of life. 12-04-2014
Aldinne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Aldinne »

Ik heb het over mensen in het algemeen.. Gelukkig heeft de topic opener op tijd gehandeld, maar vind het soms zo onbegrijpelijk van mensen.. Een hond is niet zomaar iets, vind ik.. Niks kwaads tegenover de topiceigenaar, dat is totaal niet mijn bedoeling.. :oops:
Jammer dat meningen hier altijd worden aangewakkerd als iets kwaads!! Niet iedereen deelt dezelfde mening ongeacht de situatie.. En gelukkig anders werd dit forum wel heel erg saai.. :roll:
Lien schreef:
Aldinne schreef:Goed dat je er toch nog op tijd bent achter gekomen.. Maar heel eerlijk als 'mensen' weten dat ze het niet aankunnen, maak dan uberhaupt niet zulke beslissingen!! Het gebeurd jammer genoeg zoveel, en vaak als het hondje al in huis is.. :cry: Wat zou dat zijn?? :confused:
Het lijkt me dat je op ieder moment beslissingen mag nemen waarvan jij denkt dat die de beste zijn. Met betrekking tot asielhonden voorziet zelfs het contract van de dierenbescherming hierin, je mag de hond namelijk binnen een bepaalde termijn terugbrengen. En dat is ook heel terecht, zo kun je een weloverwogen beslissing nemen. TO heeft deze beslissing al genomen voordat ze de hond in huis had. Niets mis mee toch?

Nee, laten we dan eens stilstaan bij het ongenuanceerd ventileren van meningen, en het klaarstaan met oordelen zonder dat men het hele plaatje kent. Misschien moeten we daar wat voorzichtiger in worden??
Groetjes Marloes, lebbers van Kai, Zepp, Jula & Pleun :bruinpootje: :zwartpootje: :bruinpootje: :zwartpootje:
Afbeelding
sedeka

Ongelezen bericht door sedeka »

Wij hebben zelf er ook aan gedacht om naar Broes te gaan kijken.
Ik heb het asiel gebeld,en Broes is gereserveerd en gaat over een paar dagen naar een nieuw baasje.

Groetjes Sas en een poot van Kaya
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

Das voor Broes iig super fijn :D
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
Plaats reactie