isa heeft vannacht van half 1 tot 5.45 doorgeslapen, ik werd wakker door de wekker van mn vriend
ik schrok me kapot, had echt zoiets van shit...
maar ze had niks in haar bench gedaan, toen ze uit was heeft ze gelijk geplast en gepoept.. dus ik ben nu wel heel trots op haar:)
hopen dat het zo blijft
Mooi dat het beter gaat met haar
Als je de volgende keer een pilletje moet geven kun je haar koppie omhoog houden, bekkie open en het pilletje dan achterin de bek leggen.
Bekkie dichthouden, even zachtjes over haar keeltje wrijven en als ze dan slikt is het pilletje ook weg.
Gaat een stuk vlotter bij sommige hondjes als geklier met een stukje vlees
ja dat hebben we geprobeerd ze puwd het telkens weer uit maar ik had er wat voor gevonden eerst drukte ik de pilletjes in de royal canine maar dat verkruimelde steeds weer daarna had mn vriendin een goed trucje ze drukte een kwartje in een brokje kaas en toen ging het wel helemaal op ^^
we hebben net ondekt dat er een tandje van isa is afgebroken, we ontdekten dat omdat er bloed op de trui van mn vriend zat..
het is een boventand en er zit nog wel een stukje tand aan.
omdat dit haar melk gebit nog is, vragen we ons af of het kwaad kan?
Ze heeft net wel gewoon gegeten en gedronken..
Mavri mist ook een klein stukje van de hoektand zagen we laatst. Ik denk ook niet dat het kwaad kan, gewoon even aankijken of het tandvlees niet onsteekt of irriteert. Bij Mavri zitten de onderste 2 voorste tandjes al los kwam ik gister achter!