reacties uit de omgeving
-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Gerdien
- Middelgrote hondenneus

Ja jammer de negatieve reacties...
Die krijgen wij soms ook wel als we vertellen dat we een labrador krijgen.
Of mensen zeggen dan toch maar voor ons "oh leuk...".Nou ja dat is in ieder geval aardiger dan al die negatieve reacties terwijl wij er zo naar uit kijken. Wij halen gewoon onze schouders op en denken "laat maar kletsen, wij zijn straks heel gelukkig met onze pup."
Geniet ervan en laat de reacties het ene oor in, en het andere oor uitgaan...
Veel geluk !
Die krijgen wij soms ook wel als we vertellen dat we een labrador krijgen.
Of mensen zeggen dan toch maar voor ons "oh leuk...".Nou ja dat is in ieder geval aardiger dan al die negatieve reacties terwijl wij er zo naar uit kijken. Wij halen gewoon onze schouders op en denken "laat maar kletsen, wij zijn straks heel gelukkig met onze pup."
Geniet ervan en laat de reacties het ene oor in, en het andere oor uitgaan...
Veel geluk !
-
perelaar
- Middelgrote hondenneus

Negatieve reacties genoeg, op alles. Bij ons ook: "hond kan niet, je werkt allebei". Later "tweede hond, dat kan je vrouw nooit houden als ze aan het wandelen is". Tegenwoordig zijn de honden geaccepteerd, nu begint iedereen te zeuren over jacht
Laat je niet gekmaken, doe waar je je goed bij voelt!
Laat je niet gekmaken, doe waar je je goed bij voelt!
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<
Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
Flora (Eyes of the River) °01/07/2006
-
DayKy
- Kleine hondenneus

BElachelijk waar mensen zich mee bemoeien!
Wij zijn een 'ander soort' gezin omdat we varen. We willen dolgraag een tweede labrador erbij, en mensen verklaren ons voor gek.. 'Je legt nu al 3 a 4x per dag de loopplank zodat Kingston eraf kan. Straks moet dat nog vaker...
Tja in het begin wel, maar uiteindelijk gaan ze samen 3 a 4x per dag via de loopplank aan de wal, en 9 van de 10x zullen ze dan gewoon aan de wal stappen. Dat doe Kingston nu ook..
Laat de mensen maar L*llen, geniet van de verrijking van jullie leventje!
Wij zijn een 'ander soort' gezin omdat we varen. We willen dolgraag een tweede labrador erbij, en mensen verklaren ons voor gek.. 'Je legt nu al 3 a 4x per dag de loopplank zodat Kingston eraf kan. Straks moet dat nog vaker...
Tja in het begin wel, maar uiteindelijk gaan ze samen 3 a 4x per dag via de loopplank aan de wal, en 9 van de 10x zullen ze dan gewoon aan de wal stappen. Dat doe Kingston nu ook..
Laat de mensen maar L*llen, geniet van de verrijking van jullie leventje!
Don't dream your life, live your dreams!

-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

De reactie......ja.....ook ik heb ze gehad, gehoord en naast mij neer gelegd. Maar bij ons werden die reacties met name geuit toen Max er eenmaal was en niet een lieve hond bleek te zijn.
Marjolein, hij luistert niet, je hebt geen overwicht, een hond hoort rustig op zijn kussen te liggen, hij plast in huis, hij maakt dingen kapot, volgens mij hebben jullie een probleemhond, hij is geen normale hond.
En dan hebben wij het dus over een puppy, die zich uiteraard nog niet gedroeg als het beeld dat mensen doorgaans van een labrador hebben. En dan legde ik altijd uit dat een puppy net een baby is en dat je alles moet leren. Dit werd echter niet serieus genomen.
Nu wij bezig zijn met het 'plannen' van een tweede labrador heeft mijn moeder het idee geopperd of een golden niet beter is. ,,Die zijn volgens mij veel liever''......zucht.........
Marjolein, hij luistert niet, je hebt geen overwicht, een hond hoort rustig op zijn kussen te liggen, hij plast in huis, hij maakt dingen kapot, volgens mij hebben jullie een probleemhond, hij is geen normale hond.
En dan hebben wij het dus over een puppy, die zich uiteraard nog niet gedroeg als het beeld dat mensen doorgaans van een labrador hebben. En dan legde ik altijd uit dat een puppy net een baby is en dat je alles moet leren. Dit werd echter niet serieus genomen.
Nu wij bezig zijn met het 'plannen' van een tweede labrador heeft mijn moeder het idee geopperd of een golden niet beter is. ,,Die zijn volgens mij veel liever''......zucht.........
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

Huub schreef:Moet je de vieze kledderboel zien die mijn kinderen maken.
Huub mag niet op de bank maar de kinderen staan er op te springen en helpen de bank wel even naar zijn grootje.
Daar hebben ze me niet voor gewaarschuwd hoor toen ik zwanger was
Goed dat je deze waarschuwing post. Ik zal zeker aan de pil denken vandaag
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.