KimenBart schreef:Hee Nicky. Wat vervelend voor je! Ik hoop dat het allemaal snel beter gaat. Wanneer moet je weer terug naar de da?
Met Luna gaat het aardig. Ze mankt nog steeds, al heb ik niet het idee dat ze pijn heeft. Het is vooral als ze net wakker is en we naar buiten gaan. Dan mankt ze best hevig(ben aangesproken door onbekenden omdat ze wilden zeggen dat ze mank liep. Alsof ik dat zelf niet zie!), maar als we eenmaal op gang zijn loopt ze best aardig. Bij sommige passen zie je het dan helemaal niet. Toch vind het lastig om te beoordelen, word er een beetje panisch van.
Ik heb ook rescue druppels van bach gehaald bij het reformhuis. Dat zou ze wat kalmeren, wat wel goed is. Ze is een beetje gefrustreerd omdat ze haar energie niet kwijt kan.
Nou, tot zover weer!
Gr. Kim en een poot van Luna
Hoi Kim, wat al eerder is gezegd, een hondje mankt niet voor niks en kunnen zich erg groot houden, ondanks de pijn..

Ik heb ditzelfde meegemaakt met mijn Pien. Ook bij haar zijn foto's gemaakt en is een klinisch onderzoek gedaan (beiden trouwens door een orthopeet) en zelfs zij kon eerst niet ontdekken wat er aan de hand was. Het leek allemaal goed, maar omdat Pien toch duidelijk bleef manken zat er toch echt iets niet goed. Om hier achter te komen hebben wij op advies van de orthopeed een botscan laten maken in Utrecht, hierop kun je veel meer zien dan op een gewone rontgenfoto. Uiteindelijk bleek het bij Pien 'gelukkig' een peesontsteking te zijn. Ik zeg expres gelukkig, omdat dit natuurlijk veel minder erg is dan lpc of iets dergelijk, maar als jouw Luna hier ook last van heeft is dit wel een heel hardnekkig probleem. Pien heeft uiteindelijk drie keer een prednison injectie gehad en heeeel veel rust, voordat het manken volledig over was. Dit heeft uiteindelijk alles bij elkaar zo'n half jaar geduurd...
Ik wil je absoluut niet onnodig ongerust maken, maar adviseer je toch echt om naar een orthopeed te gaan als je hondje blijft manken. Want dan moet er toch echt meer aan de hand zijn lijkt mij.
Heel veel sterkte!