Bruut heeft LPC
-
- Kleine hondenneus
-
- Hele grote hondenneus
-
- Kleine hondenneus
Hij piept heel veel, maar dat is volgende het MCD niet van de pijn, maar hij schijnt een beetje stonend
te zijn.
Ligt lekker, heeft net voor het eerst geplast en iets gegeten.....vanacht mag tie lekker bij ons op de slaapkamer komen liggen (normaal een NO GO, maar als je zielig bent mag het wel
)

Ligt lekker, heeft net voor het eerst geplast en iets gegeten.....vanacht mag tie lekker bij ons op de slaapkamer komen liggen (normaal een NO GO, maar als je zielig bent mag het wel

Groetjes Gonnie, Bruut en Storm
-
- Hele grote hondenneus
Klopt, gelukkig is dat piepen vaak niet van de pijn maar van de uitwerking van de narcose. Mijn orthopeed gaf aan dat ze zelfs een beetje kunnen gaan hallucineren.. Verwen hem maar lekker even, dat heeft ie wel verdient!Buuf schreef:Hij piept heel veel, maar dat is volgende het MCD niet van de pijn, maar hij schijnt een beetje stonendte zijn.
Ligt lekker, heeft net voor het eerst geplast en iets gegeten.....vanacht mag tie lekker bij ons op de slaapkamer komen liggen (normaal een NO GO, maar als je zielig bent mag het wel)

-
- Speurneus
Jeetje wat een tweede domper
James heeft helemaal niet gepiept van de narcose, maar was wel heel suf. Hij plaste pas snachts om 5 uur.
We zijn die nacht heerlijk in de huiskamer naast James gaan liggen
Geef hem maar lekker aandacht die hij verdient.

James heeft helemaal niet gepiept van de narcose, maar was wel heel suf. Hij plaste pas snachts om 5 uur.
We zijn die nacht heerlijk in de huiskamer naast James gaan liggen

Geef hem maar lekker aandacht die hij verdient.

-
- Speurneus
Wat ontzettend naar zeg
Het piepen komt idd van de narcose daar kan hij vandaag ook nog wel een beetje last van hebben.
Heel veel sterkte!

Het piepen komt idd van de narcose daar kan hij vandaag ook nog wel een beetje last van hebben.
Heel veel sterkte!

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
- Kleine hondenneus
We zijn nu 1 dag verder.
Met bruut gaat het goed en met mij inmiddels ook weer
Vanacht een rustige nacht gehad. Hij heeft lekker bij ons op de slaapkamer gelegen en zich halverwege de nacht kostelijk vermaakt met mijn hoge hakken ( die inmiddels niet meer zo hoog zijn).
Vanmorgen even naar het grasveldje naast het huis om te plassen en toen weer lekker naar binnen. De bench is echt een verschrikking dus nu ligt hij kort aan de riem voor de kast lekker op een kleed.
Bij de dierenspeciaalzaak visolie gehaald en glucosamine en gelijk mee begonnen. De pijstillers van de da werken als een tierelier en gelukkig de kalmeringstabletten niet niet nodig gehad.
vanmiddag lekker in de winkel (weer aan de riem) liggen slapen en onze klantenbinder doet nu nog beter zijn werk
met zijn zielige pootje en zijn witte t-shirt is er geen klant die hem niet even een aai overzijn bol geeft. Bruut vindt het allemaal allang best zolang ze maar aandacht geven. Gelukkig blijft tie lekker liggen.
Met bruut gaat het goed en met mij inmiddels ook weer

Vanacht een rustige nacht gehad. Hij heeft lekker bij ons op de slaapkamer gelegen en zich halverwege de nacht kostelijk vermaakt met mijn hoge hakken ( die inmiddels niet meer zo hoog zijn).
Vanmorgen even naar het grasveldje naast het huis om te plassen en toen weer lekker naar binnen. De bench is echt een verschrikking dus nu ligt hij kort aan de riem voor de kast lekker op een kleed.
Bij de dierenspeciaalzaak visolie gehaald en glucosamine en gelijk mee begonnen. De pijstillers van de da werken als een tierelier en gelukkig de kalmeringstabletten niet niet nodig gehad.
vanmiddag lekker in de winkel (weer aan de riem) liggen slapen en onze klantenbinder doet nu nog beter zijn werk

Groetjes Gonnie, Bruut en Storm
Buuf schreef: Vanacht een rustige nacht gehad. Hij heeft lekker bij ons op de slaapkamer gelegen en zich halverwege de nacht kostelijk vermaakt met mijn hoge hakken ( die inmiddels niet meer zo hoog zijn).

Fijn dat het verder zo goed met hem gaat

Wij hadden met Sam zijn lpc operatie een stukje van de kamer afgezet, misschien is dat voor jullie ook een optie?
Sterkte en beterschap voor Bruut.
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer: